Problém s Agility City 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 15 črc 2013, 20:45

Přesně tak Veno, pěkně po lopatě, ale říkáš to naprosto precizně a správně. Amen! :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 16 črc 2013, 06:43

Jestli to dobře chápu, tak Martin vypoštěl kondenz ze správné hadičky, ale nevede k motoru, ale do Airboxu .... tady si myslím, že se Martin spletl.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » úte 16 črc 2013, 15:42

Tak Tak, moje chyba. Vede do airboxu. Snad uz vše bude jak má.
Poradili byste s těmi válečky? Chtěl bych koupit nové, ale nevím jaké jsou standartni velikosti a váhy.
Nebo myslíte že se vyplatí koupit celý variátor Naraku popř. Mallossi,Pollini ?

Stojí to za tu cenu?
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 16 črc 2013, 16:23

Pokud je sériovej variátor v pořádku, myslím si že za jinej variátor jsou to zbytečně vyhozený peníze. Na pajdě jsem dával jinej variátor a jediný rozdíl byl v maximálce o 10km/h víc. Ale to nemusí platit u 125ky.
Další věcí je, že když dáš jinej variátor, asi budeš muset změnit válečky za jiné (u mě z 6g na 7.5g).
A když to pak sečteš,zjistíš, že jsi na tom strávil mraky času, utratil 3000,- a maximálku máš o 5km vyšší.
Ale to je jen můj názor, možná ti někdo napíše něco jiného.
A málem bych zapoměl na ty válečky. Rozměr pro Agilitku 125 je 18x14 14gr. teda alespoň myslím.
A nejdřív si sežeň něco na blokaci variátoru,jinak to nesundáš. Není to nic těžkýho dá se to zmáknout za půl hodinky i s pauzou na kafe
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » úte 16 črc 2013, 17:27

díky moc :)

jsem stejného názoru. Nejdřív kouknu na válečky a pak uvidím.
Co říkáš na Dr. Pulley?
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 16 črc 2013, 19:24

martin.151: Už jsem ho dnes dával jinam, tak ho dám i SEM
Je to jen odkaz z internetu, ale měly by tam být uvedeny originální parametry válečků i specifikace pro Dr.P.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 16 črc 2013, 22:08

DR. Pulley jsem neměl a mít nejspíš ani nebudu. Ale asi to není nic závratnýho.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » sob 20 črc 2013, 10:02

dík moc , ale aktualne zas resim problem s dusenim motoru . 100 km nic a dnes se to stalo znovu. Opět na volnoběch v pořádku, ale po přidání plynu se udusí... udělalo to asi po 5ti km cesty...
Kymco Agility City 125

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 20 črc 2013, 10:15

Tak to vyčisti, podívej se na filtr paliva, pokud tam není, vsaď ho tam. Si myslím.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » sob 20 črc 2013, 10:18

čistil jsem nadrz, ventil a mam novy filtr... tankuji kvuli tomu ted 100 oktan...
Kymco Agility City 125

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 20 črc 2013, 10:25

A co vzduchový filtr ?? Je nový ?? Je čistý ?? Vyndej ho, nacpi tam houbičky na nádobí a projeď to. Pokud to pojede, kup nový vzducháč.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » sob 20 črc 2013, 10:26

filtr je od jara nový a je čistý.
Kymco Agility City 125

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 20 črc 2013, 10:40

Pak mě ještě napadlo, jestli to někde nepřisává vzduch.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » sob 20 črc 2013, 10:46

toho jsem se taky bál , ale vsecky hadicky jsou v poradku. To by to delalo ale porad ne? a ne jen obcas?

Jak mam vycistit karbec? Nerad bych neco pokonil...
Kymco Agility City 125

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 20 črc 2013, 10:52

Spíš přívod vzduchu.
Jak vyčistit karbec ?? Hlavně opatrně. Pokud jsi to nedělal. Žádné násilí, dělej si poznámky, případně maluj či foť. Opatrně ho rozeber, v benzínu vyčisti a vyfoukej vzduchem. Pak to slož, zamontuj a vyzkoušej. Počítej s trochu delším startováním, než se naplní komora.
Tak hodně zdaru. Neboj se toho, ale buď opatrný a pečlivý.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět