SKUTER AGILITY 50 KYMCO
KYMCO AGILITY UKAZATEL SPOTŔEBA
Mám týden Agilitku najeto 380km.S ukazatelem paliva mám taky (problém),ukázalo my to úplńe prázdnou nádrž,tak jsem to nic vypustil
a ejhle 2,1l nicu ještě nateklo.Tak zase vrchem spátky a konečná bylance
na 5,3l nádrž 279km ale ono to nadměřeju.né moc ale nadměřeje.
Furt to výjde do 2l spotřeby.Jinak spokojenost,startuji pouze nožním
startérem tak na 3 pokus a nemačkat brzdu není potřeba.
Dotaz ten bočák se vám taky vrací sám myslím tím že než ju opřeš tak ho
musíš držet ,nemám tu otazník.na klávesnici.
dík za odpověď
a ejhle 2,1l nicu ještě nateklo.Tak zase vrchem spátky a konečná bylance
na 5,3l nádrž 279km ale ono to nadměřeju.né moc ale nadměřeje.
Furt to výjde do 2l spotřeby.Jinak spokojenost,startuji pouze nožním
startérem tak na 3 pokus a nemačkat brzdu není potřeba.
Dotaz ten bočák se vám taky vrací sám myslím tím že než ju opřeš tak ho
musíš držet ,nemám tu otazník.na klávesnici.
dík za odpověď
Re: SKUTER AGILITY 50 KYMCO
Ahoj..zdravím ,koupila jsem si před měsícem taky Kymco agility 50,mám najeto cca 600km,spotřeba mi zatím vychází kolem 2,2 -2,5 l a zatím je všechno v pořádku(ještě aby ne..! ),ale chci se zeptat,kolik to bude jezdit po odblokování,zatím frčím jen do 50km/hod a ještě dotaz,startuju na el.startér jen s přidáním plynu.děkuju za odpověď má-li někdo zkušennost
-
- Začátečník
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 29 dub 2007, 12:07
- Bydliště: PÚCHOV - SLOVENSKO
- Kontaktovat uživatele:
JAJDA
AHOJ JAJDA.JA TIEZ STARTUJEM IBA S PLYNOM A TO MI KOLKOKRAT AJ ZDOCHNE...TEBE NEUKAZUJE BLBOSTI AJ PALIVOMER? JA MAM PLNU A ON UKAZUJE BUD POL NADRZE ALEBO UPLNE PRAZDNU NADRZ...SEREM NA TO TAKY PROBLEM MA KAZDA AGILITKA.
Agility 50 4T
Ahoj lidi, s tím plovákem to neřešte, jak už bylo výše řečeno funguje tak, že budík ukazuje prázdnou nádrž, ale je tam kolem 1,5L až 2L benzínu. Pro JAJDU: Záleží kolik vážíš, já mám přes 100 kilo a jezdí to se mnou po rovince kolem 65km/h, ale jinak sem slyšel že to dokáže jet až 75km/h. Jinak startuju taky vždy s trochu přidaným plynem a je to bez problému. Mám ho od konce dubna a najeto 4500km. Fakt bez chyby. Jediný co mě štve je pískání kotouče při mírném brždění. A ten výkon, ale už uvažuju o tuningu. Prodávaj komplet set válce, hlavy s ventilama o obsahu 85cc a s použitím jiného výfuku je výkon až 7 koní... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
jo a pro Colina 2:Taky mi ukazuje palivoměr prázdnou a přitom tam je ještě něco ke dvěma litrům,taky mi to párkrát chcíplo,ale jen hned po nastartování,teď mi zvýšili volnoběh,tak snad to nebude zase o moc víc žrát.A pro Alixmana:Jede mi to fakt jen 62-63km/hod.,přestože vážím jen něco málo přes 60kg.
Hlásím se jako nový člen a majitel Kymco 50 Agility a při této příležitosti bych měl ihned jeden dotaz : mám najeto asi 1700 km a už několikrát se mě stalo, že při "delší" trase na chalupu (je to asi 25 km) mě přestal skutr reagovat na plyn, nešlo přidat a motor zhasl uplně.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Po chvilce odpočinku a asi ochlazení motoru jsem normálně nastartoval a pokračoval v cestě.
Při další cestě na chalupu motor už uplně nezhasl, ale musel jsem asi 5 sekund nechat pouze volnoběh a pak jsem opět normálně pokračoval.
Když jsem volal do servisu, první otazka zněla, zda náhodou neberu benzín u Slovnaftu???
Je pravda, že jsem tam asi 2x bral.
Nemáte někdo nějaké podobné zkušenosti???
Dík za odpovědí
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Po chvilce odpočinku a asi ochlazení motoru jsem normálně nastartoval a pokračoval v cestě.
Při další cestě na chalupu motor už uplně nezhasl, ale musel jsem asi 5 sekund nechat pouze volnoběh a pak jsem opět normálně pokračoval.
Když jsem volal do servisu, první otazka zněla, zda náhodou neberu benzín u Slovnaftu???
Je pravda, že jsem tam asi 2x bral.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nemáte někdo nějaké podobné zkušenosti???
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dík za odpovědí
Kymco Agility50
Ahoj já mám najeto cca 2500 km a nic takového se mi nikdy nestalo. Možná by fakt stálo zato natankovat někde jinde.
Moji Agilku najdeš na : http://moji.motorkari.cz/index.php?znac ... ILITY%2050
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Agilka 50 4T
Takze po dlouhem badani v servisu Hondy v Krhove to byl udajne nejaky podtlakovy ventil.
Nejprve mechanik vycistil trysku, ktera byla "zasrana" a poslal me domu, ale asi po necelem kilometru to opet zacalo zdechat.
Nechal jsem skutra tam a cekal kdy se ozve. Asi po trech dnech se konecne podarilo problem vyresit i kdyz se me ted zda, ze jede trosku pomaleji, ale to bude mozna jen sestelovanim, ktere ale stejne uz necham na jaro.
Nejprve mechanik vycistil trysku, ktera byla "zasrana" a poslal me domu, ale asi po necelem kilometru to opet zacalo zdechat.
Nechal jsem skutra tam a cekal kdy se ozve. Asi po trech dnech se konecne podarilo problem vyresit i kdyz se me ted zda, ze jede trosku pomaleji, ale to bude mozna jen sestelovanim, ktere ale stejne uz necham na jaro.
Kymco Agility50
Mam dotaz, jak zazimovavate svuj skutr???
Dle navodu by se melo udelat vice veci, ale loni jsem to nechal v garazi pouze trochu umyte a jinak nic!!!
A jeste jedna vec : dobijeni baterie!!! Pry se udajne nema dobijet klasickou dobijeckou (nabijeckou), ale pouze tzv pulsni, jinak se muze pry baterka "odrovnat"
Mate podobne zkusenosti???
Dle navodu by se melo udelat vice veci, ale loni jsem to nechal v garazi pouze trochu umyte a jinak nic!!!
A jeste jedna vec : dobijeni baterie!!! Pry se udajne nema dobijet klasickou dobijeckou (nabijeckou), ale pouze tzv pulsni, jinak se muze pry baterka "odrovnat"
Mate podobne zkusenosti???
Kymco Agility50
Pokud budeš gelovou baterii jakou máš ve svém Kymcu nabíjet běžnou autonabíječkou, tak ji opravdu odrovnáš a to i v případě že bude mít přepínač s polohou ,,MOTO" . U gelovky se musí hlídat max. napětí které nesmí překročit jestli si dobře vzpomínám 13,8 V. Obyčejné nabíječky tohle neumí.
Já bych ještě před zimním spánkem doporučil vypustit benzín z nádrže a nachat motor aby vysál karburátor.
Já bych ještě před zimním spánkem doporučil vypustit benzín z nádrže a nachat motor aby vysál karburátor.
People S 125
Ahojky, chci jen upozornit všechny méně znalý (jako sem já) aby si nejpozději v 6000km nechali vyměnit válečky ve variátoru (v 6500km sem tam měl trojúhelníky
). Původní váha válečků je 6.5g, ale mám tam teď 5.8g 15x12 a jezdí to "dokonale", važím 105kg. Samo že musí být skvěle vyštelovanej i karbec. Rovinka 60-65, z kopce k 70. Do průměrnej kopců 40-45. Při rozjezdu se motor dostane do otáček do 2s a to i v kopci. Hlavně do kopců si motor drží plný výkon jen varec plynule přechází do silnějšího převodu, tedy zpomaluje. Pro lehčí postavy doporučuji válečky kolem 6g. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A zavrčí ti jen ten motůrek, nebo ti to jde přes zuby anebo ti to klasicky točí i motor, ale jakobys tam neměla kompresi? Měla bys s tím zajet hned do servisu. Máš to v záruce. To vypadá na startér. Nic podobnýho se mi neděje a mám najeto 7800 kmjajda píše:Ahoj..mám Agilitku 50 od července,najeto mám něco kolem 1800km a teď mi kolikrát nechce nastartovat,startér jen naprázdno zachrčí .Máte s tím někdo zkušenost?
Zachrčí mi to jen naprázdno,ani to nemá snahu točit.Takže si taky myslím,že to bude startér .Jasně že mám záruku,příští týden už jsem objednaná na servis..Zatím mám v plánu pořád jezdit dokud jsou silnice suché.A o nožním startování si musím nechat zdát,vůbec to neušlápnu a to si myslím,že nejsem žádná třasořitka.