Agility 16 + 125
Re: Agility 16 + 125
Takze konecne som sa dogulal k 450 km a som na 17.6. objednany na 1. garancku.
Pri poslednych jazdach som Agilku nesetril a trochu jej nakladal.
V sobotu podvecer idem svojich cca 60 km/h a zrazu ma predbehne Vespa s mladou blondinkou. To ma nakoplo a trochu urazilo, tak pred kruhacom som si povedal, ze jej ukazem ako sa jazdi na skutri. Za kruhacom vsak pridala, tak som musel dorovnat. Zrazu som zistil, ze mam plyn na maxime, na tachaci 90 km/h a ze ju nepredbehnem a ani nedobehnem. Uz sa mi sice nevzdalovala a bolo to do uplne mierneho kopca. V jej prospech ale hralo mimo asi viacej kW aj jej musia vaha, pricom mojich poctivych 125 kg Agilitke nepomohlo. Ale zistil som, ze na rovine tachometrovu stovecku dostanem a Agilitka celkom dobre sedela na ceste v tej rychlosti.
Takze po servise idem na to
Zistil som ale horsie startovanie hlavne tepleho motora ale aj so studenym startom mam obcas problem. Nikdy neviem ci sa plynu nechytat, trochu nacukat alebo startovat s pridanym plynom ?
Pri poslednych jazdach som Agilku nesetril a trochu jej nakladal.
V sobotu podvecer idem svojich cca 60 km/h a zrazu ma predbehne Vespa s mladou blondinkou. To ma nakoplo a trochu urazilo, tak pred kruhacom som si povedal, ze jej ukazem ako sa jazdi na skutri. Za kruhacom vsak pridala, tak som musel dorovnat. Zrazu som zistil, ze mam plyn na maxime, na tachaci 90 km/h a ze ju nepredbehnem a ani nedobehnem. Uz sa mi sice nevzdalovala a bolo to do uplne mierneho kopca. V jej prospech ale hralo mimo asi viacej kW aj jej musia vaha, pricom mojich poctivych 125 kg Agilitke nepomohlo. Ale zistil som, ze na rovine tachometrovu stovecku dostanem a Agilitka celkom dobre sedela na ceste v tej rychlosti.
Takze po servise idem na to
Zistil som ale horsie startovanie hlavne tepleho motora ale aj so studenym startom mam obcas problem. Nikdy neviem ci sa plynu nechytat, trochu nacukat alebo startovat s pridanym plynom ?
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Agility 16 + 125
Já být v kůži lepé děvy na Vespě a vidět ve zpětným zrcátku drobka jako jsi ty, jak se mě snaží dostihnout, tak snad ukroutím plyn
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Agility 16 + 125
Slečna mohla mít klidně třístovku a s tou měl problém i Downtown se mnou na palubě
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Agility 16 + 125
Teda kluci, vy ale máte zajímavé zkušenosti
Výkonu u 125 ccm není nikdy dost, ani 250 nebo 300 ještě nemají vyhráno, ale pro sólo jízdu už je to podstatně příjemnější
Výkonu u 125 ccm není nikdy dost, ani 250 nebo 300 ještě nemají vyhráno, ale pro sólo jízdu už je to podstatně příjemnější
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Agility 16 + 125
To se nám to teď mluví, co ?
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Agility 16 + 125
Tak jezdím teď na 125ce skoro každý den a užívám si to, ale zkrátka znám limity a podle toho se chovám. Samozřejmě objem ničím nenahradíš
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Agility 16 + 125
Docela ti závidím, já mám pocit, že je moje Angie strašně líná a to mám skoro o 40 kg míň, než ty. Co bych za to dal, aby mi vytáhla 100 km/h na rovině, s těží dám 110 km/h z prudkýho a dlouhýho kopce. Něco je asi špatně, spotřeba se brutálně zvedla. Nedám ani 170 km a už je v červeným poli... od 70 km/h se jí vůbec nechce, nějak mi zlenivěla. Neměl být po I. servisu seřízen karburátor? Pan Vaverka mi říkal, že pokud nejsou problémy, není třeba do něj zasahovat. Jinými slovy mě to docela rozčiluje a nejhorší je větr - pokud jedu 70 km/h, tak mě je větr schopnej zpomalit i o 15 km/h, co je špatně?pico píše:V sobotu podvecer idem svojich cca 60 km/h a zrazu ma predbehne Vespa s mladou blondinkou. To ma nakoplo a trochu urazilo, tak pred kruhacom som si povedal, ze jej ukazem ako sa jazdi na skutri. Za kruhacom vsak pridala, tak som musel dorovnat. Zrazu som zistil, ze mam plyn na maxime, na tachaci 90 km/h a ze ju nepredbehnem a ani nedobehnem. Uz sa mi sice nevzdalovala a bolo to do uplne mierneho kopca. V jej prospech ale hralo mimo asi viacej kW aj jej musia vaha, pricom mojich poctivych 125 kg Agilitke nepomohlo. Ale zistil som, ze na rovine tachometrovu stovecku dostanem a Agilitka celkom dobre sedela na ceste v tej rychlosti.
Re: Agility 16 + 125
No ja som mal plyn na max prvy krat a celkom milo ma Agilitka prekvapila. Teraz cez vikend, ak pocasie dovoli, to poriadne vyskusam. Mam 440 km, tak uz snad v pohode.
Spotrebu mam dost brutalnu aj ja a od zaciatku. Nemeral som to presne ale 200 km na nadrz nedam ( mozno ano ale mam obavy, ze mi dojde palivo ). Ja jazdim od novoty dost svizne do tych 70 km/h a moja vaha sa = dvom aziatom.
Po vikende ti napisem moje podrobne zistenia ohladne maximalky.
Ja mam problemy so startom. Teply motor po 30 minutovej pauze chyti len s pridanym plynom a uz sa mi stalo, ze aj pri studenom starte som laboroval.
Ty mas uz po zabehu, tak jej nakladaj v celom spektre, nesetri ju.
Spotrebu mam dost brutalnu aj ja a od zaciatku. Nemeral som to presne ale 200 km na nadrz nedam ( mozno ano ale mam obavy, ze mi dojde palivo ). Ja jazdim od novoty dost svizne do tych 70 km/h a moja vaha sa = dvom aziatom.
Po vikende ti napisem moje podrobne zistenia ohladne maximalky.
Ja mam problemy so startom. Teply motor po 30 minutovej pauze chyti len s pridanym plynom a uz sa mi stalo, ze aj pri studenom starte som laboroval.
Ty mas uz po zabehu, tak jej nakladaj v celom spektre, nesetri ju.
Re: Agility 16 + 125
Co by jste chtěli od necelých 7kw ? Maximálku má psanou 95km/h a spotřebu 3.2 a jak to známe,jsou to laboratorní údaje. A máte to pořád nové a v záběhu. Pokud jste chtěli něco silnějšího,tak jediný Yager GT má 8.7kw a rychlost přes stovku.
Osminky s desíti i jedenácti kilowaty jsou,ale není jich mnoho. Od Kymca třeba Downtown.
Osminky s desíti i jedenácti kilowaty jsou,ale není jich mnoho. Od Kymca třeba Downtown.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Agility 16 + 125
Nebo k-xct125, ale jak Down , tak K-xct, je trošku jiná cenová kategorie. A Vladimíre, Yager končí kvůli ekoteroristům a možná jsi si všiml, že i New down, nemá 11kw, ikdyž má identickej motor jako ten starej Down - ano, správně emisní limity.
Ale do vlákna.
Já se na Agility 16+ svezl vloni v Horšovským Týně, když jsem tam byl na testaci XC400.
Jenže já nejprv jezdil na tom xcitingu a pak se zvezl na Agilitě, tak mi přišlo , že to absolutně nejede
A hoši spotřebu neřešte, je to koníček. Však mě moje pajda brala 2.8
Ale do vlákna.
Já se na Agility 16+ svezl vloni v Horšovským Týně, když jsem tam byl na testaci XC400.
Jenže já nejprv jezdil na tom xcitingu a pak se zvezl na Agilitě, tak mi přišlo , že to absolutně nejede
A hoši spotřebu neřešte, je to koníček. Však mě moje pajda brala 2.8
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility 16 + 125
Vy woe Venco, tolik nežere ani jeden z mých 319 ccm válců ???? jako baštila tvoje Agíla 50 "furtpřichuti" ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Agility 16 + 125
Ta spotřeba, to by se mi moc nelíbilo, to je skoro jako ty moje dva postarší kousky ... Gandalfův nový brus za 2,8l je už lepší. Ale asi za jiné peníze.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Agility 16 + 125
Můj, 53 roků starý Manet, má spotřebu 3,5 l/100km. Moc plechu, málo koní.
Ale dostáváme se mimo téma.
Jako bych v diskusi zaznamenal postesk nad výkonem . Tuším brzký přechod na vyšší kubatůru .
Ale dostáváme se mimo téma.
Jako bych v diskusi zaznamenal postesk nad výkonem . Tuším brzký přechod na vyšší kubatůru .
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Agility 16 + 125
Pisem ako som slubil. Cez vikend som Agilku riadne otestoval. Na rovinke som dal maximalne 95 km/h tachometrovych. Ked bol protivietor, tak ledva 80. Schimpy budes to mat v pohode. Nase Agilitky su stavane, dobre sa citia a aj ja sa nej citim do tych 80km/h. Do tejto rychlosti sa dostanem relativne v pohode a to mi staci.
Dokonca som odviezol manzelku . Usek asi 150 m, rychlost 15 km/h a kricala, ze ona pojde uz pesi a tlacila ma stehnami, ako keby sedela na koni. No ale 1. jazdu ma za sebou. Pri tejto zatazi na pocudovanie Agilka sedela ako pribita a motor v ramci moznosti posudenia v pohode ( cesta najprv z mierneho kopca, potom do kopca 126 + 53 = 179 kg ).
V sobotu chcem ist na garancku a ked vidim predpoved pocasia, tak ma ide rozhodit ( 19℃, dazd, 40 km vietor ).
Dokonca som odviezol manzelku . Usek asi 150 m, rychlost 15 km/h a kricala, ze ona pojde uz pesi a tlacila ma stehnami, ako keby sedela na koni. No ale 1. jazdu ma za sebou. Pri tejto zatazi na pocudovanie Agilka sedela ako pribita a motor v ramci moznosti posudenia v pohode ( cesta najprv z mierneho kopca, potom do kopca 126 + 53 = 179 kg ).
V sobotu chcem ist na garancku a ked vidim predpoved pocasia, tak ma ide rozhodit ( 19℃, dazd, 40 km vietor ).
Re: Agility 16 + 125
Tak to je super. Nad těch 100 km/h se už skútr docela třepe a motor je v silných otáčkách - mám vždy pocit, že mi píst prolítne zadní částí těla (p*delí). Takže raději uberu plyn a lítám těch 90-95 km/h, to je jízda jak říkáš, pohodlná a zvladatelná. Hodně štěstí při první prohlídce a toho deště se nesmíš bát. Já se ho pořád bál a dnes ráno jsem jel do práce ve velkým dešti a naprosto v poho, akorát jsem méně klopil zatáčky a přece skútr není z cukru a je na déšť taky dělanej.
To se máš, že polovička na to sedne, ta moje se pořád bojí, že na skútr ne. Ale kdybych měl prej mašinu, tak jo. Už mám taky vyhlídlou, ale o tom jinde. Skútr chci mít alespoň do první technické
V neděli jsem jej umýval, ošplíchal hadicí, umyl mycí rukavicí a šamponem, osušil jelenicí a pak vyleštil jakousi politurou od Motul, co mám. Ve středu si ho prohlíželo pár spolupracovníků a ptali se mě: "to máš od včera", říkám proč? "Že je na tom jedna ťápota od bot..." No, nechtěli věřit, že jej mám přes 2 měsíce a najetých skoro 1900 km
To se máš, že polovička na to sedne, ta moje se pořád bojí, že na skútr ne. Ale kdybych měl prej mašinu, tak jo. Už mám taky vyhlídlou, ale o tom jinde. Skútr chci mít alespoň do první technické
V neděli jsem jej umýval, ošplíchal hadicí, umyl mycí rukavicí a šamponem, osušil jelenicí a pak vyleštil jakousi politurou od Motul, co mám. Ve středu si ho prohlíželo pár spolupracovníků a ptali se mě: "to máš od včera", říkám proč? "Že je na tom jedna ťápota od bot..." No, nechtěli věřit, že jej mám přes 2 měsíce a najetých skoro 1900 km