Agility City 150 - potřebuji poradit

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Agility City 150 - potřebuji poradit

Příspěvek od yankee » ned 20 říj 2013, 11:16

Zdravím všechny!

včera jsem koupil z dovozu tuto Agilitku čímž jsem chtěl přesedlat z Kentoye. (doufám že mé pochválíte 8) )

je to Agility City 150 r.v. 2009. Má nalítáno dle tachometru 9500 km, vykazuje pár much ale věřím, že se je povede je bezbolestně vyřešit.

Jelikož se zatím v tomto stroji moc nevyzná byl bych rád, pokud byste mi poradili někoho v Praze, kdo by se na ni podíval. Budu rád i za servis kde mě nevemou na hůl a Kymca znají.

jen pro představu
a) VARIÁTOR - po zahřátí je docela hlučný, jako by jela nasucho. V převodech olej je.
b) MOTOR - občas vynechá
c) na cestě od prodejce přestal fungovat tachometr :) takže nevím ani kolik to jede... myslím že se něco stalo se šnekem. Když vyzkouším zatočit lanko v prstech tak se ručička hýbe.

EXTRA: Má tento model ve variátoru omezovač?

díky za každou radu

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 20 říj 2013, 12:08

Extra: omezovač to nemá.
Hlučnej variátor může být proto, že se ti vydřelo to bronzové futro co v něm je (já to měl na pajdě),řemen špatnej ale s vše budeš vědět po rozebrání,navíc nikde nemáš jistotu že to nemá přetočenej tachometr. Ono za 4 roky najezdit jen 10t km.... Já dal na pajdě 4000 za rok.
Variátor rozhodně nemazat :!: :!: :!:
A vynechávající motor může být způsoben čímkoliv. Zasranej karburátor,špatnej benzín,špatná svíčka ,poškozený kabel ke svíčce atd.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 20 říj 2013, 12:39

Co se týká kontaktů na servisáka v Praze, zkus si v SEZNAMU uživatelů najít někoho s více příspěvky s lokací v Praze. Něco by určitě mohl vědět "láďa", tak mu zkus napsat SZ :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Příspěvek od yankee » ned 20 říj 2013, 14:11

děkuji kluci za radu

mulah:
tak nějak teoreticky tuším co by mohlo být kde špatně, no zkušenost schází..
nepoznal bych kdy už je jaké pouzdro na odpis :/
Brusnou pastu do variátora instalovat nebudu :)
proto jsem si říkal, že bude se zeptat někoho ostříleného :)

Gandalf:
díky za tip, zkusím rozeslat pár zpráv

každopádně, pokud by některého dalšího čtenáře napadl nějaký tip pro lidový servis, budu rád
Agility City 150

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Příspěvek od yankee » ned 20 říj 2013, 15:22

takto zní ten variátor...

http://youtu.be/sE2Zak3BBHg
Agility City 150

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 21 říj 2013, 08:30

ten zvuk je fakticky strašidelný :shock: ... zní to dost kovově, tipoval bych na "vymlácené" ložisko ... ale takhle z Youtube se to fakt blbě diagnostikuje. Jak už ti poradili, zkus Láďu z Prahy 9 - Černý Most, ten ti bude vědět poradit ... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 21 říj 2013, 16:38

JO,jo, takhle varec nezní. Taky bych to střílel na ložisko - buď to co je na ose spojky - jehlové - možná by to stačilo namazat - uvidíš až sundáš spojku jestli je osa vydřená.
Anebo to ložisko co je schované za tím guferem co je schovaný za variátorem.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 21 říj 2013, 16:40

A všimli jste si jak se klepe spojkovej zvon? Jestli ona nebude ohnutá osa spojky.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Příspěvek od yankee » pon 21 říj 2013, 23:38

dá se vůbec koupit samostatná osa? :shock:
Agility City 150

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Příspěvek od yankee » úte 22 říj 2013, 00:12

UPDATE: tak dneska jsem musel absolvovat jízdu bez značek na evidenčku a objevil nový problém... (mimo ten již diskutovaný)

jedu jedu jedu... a najednou ztráta tahu.. motor vypnul...
tak startuji startérem..nic. Postavím na stojan, 4-5x nakopnu a motor naskočil...

a pak zase... jedu jedu jedu.. (asi dalších 5 km) a znovu... to samé...

žeby taky karburátor jak tady řešil martin.151?

začínám mít strach co to s těmi Agility je.... :?
Agility City 150

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 22 říj 2013, 07:08

Tak to bych tipoval za:
A) - palivový okruh .... bordel v palivu, v karburátoru ...
B) - horší případ ... přidírání pístu ... typické znaky ... než se to prohřeje OK, jízda, roztažení pístu vlivem vysokých teplot=ztráta tahu, malá pauza ... schladnutí=zmenšení pístu-OK ... ale nechci malovat čerta na zeď ... preventivně bych ale zkusil shodit hlavu a válec a pořádne zkouknout píst a vnitřek válce
Co se zvonění koše na videu týče, taky mě to překvapilo, ale nemyslím si, že bude ohnutá osa, spíš že ucho není zvyklé na neodhlučněný zvuk volnoběžně jdoucího varce bez krytu variátoru.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 22 říj 2013, 08:23

Mě to dělala pajda, když jsem jezdil na V-Power 100 oktan os Shellu. Začal jsem jezdit na 95tku. a bylo po problému. Jinak určitě za vyčištění karburatoru nic nedáš. A vyměnil bych svíčku, palivový a vzduchový filtr. ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4282
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 22 říj 2013, 08:33

Ohnuté to nebude. Možná to ložisko; i když - mě to svištělo. Rozebrat,vyčistit.
K tomu ostatnímu - jaké to má palivové čerpadlo ?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 22 říj 2013, 16:04

S tím tvým novým problémem. . . . . Kdybych byl ve fortuně, vsadil bych si na přidírání válce.
Máš ale štěstí, zima je na krku,tak budeš mít spoustu času všechno pěkně rozebrat a zkontrolovat.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

yankee
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: ned 20 říj 2013, 10:48

Příspěvek od yankee » úte 22 říj 2013, 20:11

no to mě tedy podržte... koupit kus který testovací jízdu jede hezky a pak se skoro rozpadne... asi si budu muset s sebou příště vztí někoho objektivního :shock:

Dneska začalo tedy dle rad rozebírání.. A začalo se hezky od nádrže.

Bordel byl v palivovém filtru. Ne moc tak si myslím že v tomto problém nebyl. Karboš byl čisťounký. Následovat by měl teď nejspíš válec. K tomu jsem se zatím nedostal a přiznám se, že to bude pro mě poprvé.... toto po mě předchozí Kentoya nechtěla :/

:?: Je to náročná operace? Resp. zvládne to i lajik? U té příležitosti asi bude dobré kouknout na kolečka startéru... hodně zvoní a zapadnou jen obtížně.

Kdo tedy vyhrál tipovanou ještě není známo, no kdyby to přeci jen bylo prodírání válce, co to vyřeší?
Kupovat hned válec a píst... :roll:

každopádně, abych ověřil jaký zvuk to má bez řemene, tak jsem to nastartoval a tedy... žádná sláva...
http://www.youtube.com/watch?v=cT_C5znVxVU




dnešní BONUSOVÁ otázka:
je možné, aby bylo zadní kryt válečků variátora napevno na hřídeli??? Ta mrcha ne a ne oddělat :!:
Agility City 150

Odpovědět