Dlhsiu dobu som bol na tomto fore len citatelom,zbieral som skusenosti a rady tak som sa odhodlal aj nieco popisat
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Neviem ci som vobec trafil spravnu temu,Kymco BW50 sa nespomina prakticky na ziadnych forach,na eshopoch je casto oznacovany ako DINK,motoricky by mal byt totozny so Super 9nou tak ani neviem kde pisat.
Dostal som pod zadok firemny skuter,kupeny uz ako jazdenka.Kluciky som dostal pri cca 4600 najazdenych km s uz odblokovanym variatorom,maximalka sa pohybovala okolo 60,ak zafukalo od chrbta tak 65km za hodinku.Celkovo sa mi zda skuter ale velmi lenivy.Je pravda,ze kym som sa ku nemu nedostal ja tak sa na nom len jazdilo a nikto okrem tankovania benzinu nic neriesil takze zrejme nie je v idealnom stave.Sem tam sa tento skuter objavi na bazaroch kde uvadzaju vykon 5kw co by bolo pekne,ale podla oficialnej servisnej knizky ktoru sa mi podarilo vygooglit ma 3,09kw a 4,9NM pri slusnych 120kg.
Tu je ale problem,nakolko sa jedna o moj prvy skuter a okrem toho som si zajazdil 10 rokov dozadu na babete nemam moc s cim porovnavat.
Momentalne ma najazdene cez 5600km a v poslednej dobe to s nim ide dole kopcom ale velmi tazko hore kopcom.Po dlhsej jazde sa mu vobec nechce,akceleracia je uplne mizerna a na krizovatke je rychlejsi aj cyklista.Do kopca nevladze vobec,sem tam potrebujem vybehnut hore na kolibu a musim skuter doslova tlacit.Predpokladam,ze su v prdeli valceky ako aj kontrastka a preklzava remen.Prudko stupa aj spotreba,povodne okolo 3,6L,postupne 3,8 az 4,dnes som tankoval a vysla mi 4,3L na stovku co uz je pomaly spotreba tatkovej fabie 1,2htp...
Nakolko netusim nic o servisnej historii skutra a pri 5tisicoch mal ist tak ci tak na servisku naplanoval som si vacsiu udrzbu.V plane je vymena komplet naplni - chladiaca aj brzdova kvapalina,motorovy a prevodovy olej,nova sviecka a k tomu pribudne Malossi mulivar,novy remen a na test vezmem aj sadu malossi pruziniek pre origo spojku a skusim tie tvrdsie.Tak dufam,ze kymkac trosku ozije a zacne zase normalne slapat.
Dnes som dal aspon odrezat a zavarit zaslepene koleno na vyfuku,rozhodne sa oplati.Skuter je podstatne zivsi v akceleracii a pruznosti,maximalka sa vysplha na 70tku.Takze po "decentnej" uprave variatoru odporucam aj tuto malu opravu obmedzenia.Pre skuseneho klampiara pracicka na pockanie - doslova 15 minut a za 10 evri nie je co riesit.
Ak ma niekto skusenosti a drobne vychytavky pre tento model budem len rad ak sa o ne podelite
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)