To je nějaký divný. 21x15 ty se opravdu nedělaj - jako druhovýroba. Možná že originály mají takovej rozměr. Třeba Xciting má originál válečky 33g ale v druhovýrobě jsou jen 32 nebo 34g, ale rozměr je stejný.
Jinak pokud ti to nejede víc jak 90 a válečky se ti zdají těžky, tak tím, že je odlehčíš, tk ti to rychleji určitě nepojede.
Taky jsi se nezmínil, jestli máš dinka od nova, takže tam je to co tam má být, anebo jsi kupoval jetinu a tam pak může být každej pes jiná ves a může to být různě poskládaný, hlavně aby to fungovalo
Grand dink 125 2014
Re: Grand dink 125 2014
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Grand dink 125 2014
Koupil jsem ho jetýho, ale 4000km, takže předpokládám, že tam nikdo nic neměnil. Spíš si myslím, že to nezmáčkne tu řemenici na maximum, čili řemen opisuje menší kolečko...proto i ta menší maximálka, teda myslím. Jinak ty origo točí při přidání plynu kolem 7500, což je špička výkonu. Tyhle těžší kolem 6500, vše při zrychlování. Lehčí budou určitě lepší, ale musím ty origo ještě zvážit.
Re: Grand dink 125 2014
To rozhodopádně zvaž. Pak je taky možný, že jsi to zle složil - podložka daná jinam. Anebo taky si to potřebuje jen sednout
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500