Zdravím po nastartování sice dobíjení zhasne ,ale když dám měřák na baterii tak ani prd. Co sem tak pročítal tak asi regulátor ale nevín nejsem v elektrik.moc zdatnej tak kdyby někdo mohl napsat jestli neměl podobný problém a jak to řešil . Napadlo mě zkusit regulátor ze škodovky už sem to dával na MZ ,ale přeci jenom tohle už je malinko dál než Mzetka ,jinak baterie týden stará takže tím to nebude a to moje moto je rok 2003 takže taky už st. pardál
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Měj strpení, určitě se někdo ozve
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Definuj hodnotu "ani prd".
Pokud nastartuješ el. startérem, musí být akumulátor v pořádku. I kdyby dobíjení nefungovalo, musí voltmetr připojený na akumulátor ukázat jeho napětí, čili minimálně něco okolo 12 V. Pokud ukáže přes 13V, dobíjení probíhá.
Pokud nastartuješ el. startérem, musí být akumulátor v pořádku. I kdyby dobíjení nefungovalo, musí voltmetr připojený na akumulátor ukázat jeho napětí, čili minimálně něco okolo 12 V. Pokud ukáže přes 13V, dobíjení probíhá.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Tak podle toho to opravdu nedobíjí. Jestli je problém v regulátoru nebo alternátoru, případně v kabeláži, zjistíš po oměření regulátoru. Měl by být pod sedlem z pravé strany ve směru jízdy (možná bude přístupný i bez sundání sedla). Na vstupu do regulátoru (3x žlutý ? - ze schématu to bohužel nevyčtu) by mělo být na každém proti kostře střídavé napětí vyšší než 12V. Na výstupu pak více než 13V stejnosměrných.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Tak už sem rozhodil motor protože ze statoru jeden kabel ukazoval málo ,když sme to měřily na tvrdo bez regulátoru tak dva kable ukazovali zhruba 25 v a třetí 8v, na statoru sem našel mezi cívkami nějakou zapečenou asi kovovou šponku tak sem to odstranil zatím po proměření se to tváří že je to gut ,ale zanesu to elektrikářovi aby to omrknul ,ale bohužel nejsem první kdo se v tom hrabal našel sem přeletovaný snímač ,pár stržených závitů atd. takže je to radost koupit starou jebku ,asi sem neměl poslouchat ty rady výkon ničím nenahradíš za ty prachy bych měl novou padesátku a do práce by mě taky dovezla ,jinak nevíte kde sehnat na kymco díly ? na 50-150 najdu vše ,ale 250 je marná nebo jaký používají motory protože podobný stator má jenom kymco X Citing 500 ,protože všechny mají 6,8 cívek jenom 250átka musí samo mít 18 cívek na statoru
Cože? Někdo schání díly z Xcitinga?
A jak že se nedá sehnat? tady jeden máš. Ale cena tě asi nepotěší - ale zase je to originál
A máš pravdu, Xcitingovej stator vypadá úplně stejně (jen je o 500 dražší)a kdybys ho chtěl je za litr tvůj
A jak že se nedá sehnat? tady jeden máš. Ale cena tě asi nepotěší - ale zase je to originál
A máš pravdu, Xcitingovej stator vypadá úplně stejně (jen je o 500 dražší)a kdybys ho chtěl je za litr tvůj
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
OK zítra ti písnu adresu a za litra to beru všema deseti,protože při mém štěstí mě elktrik stejně řekne že je to v pr.... tak se určo ozvu ,zatím díky borci . Jo ta cena origo je nářez za to bych to asi zkusil nechat někde převinout. No nic teď se jdu uklidnit na WOT nebo ještě víc nas... :-)uvidíme zatím.
Takže vnitřní průměr je 35mm vnějškem přes cívky to má 91,8mm a tloušťka cívky měřeno nad vinutím v nejvyšším bodě přes tu plastovou izolaci 31mm a ten kovový střed má 18- 18,5mm zhruba protože tam nedostanu posuvku,tak kdyby to sedělo tak bych byl moc rád protože mi elekrtikář potvrdil že je kaput.
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Václav je hodný kluk a jinak i Tobě díky za info a s těmi km nápodobně
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Tak po delší odmlce písnu jak to celé dopadlo : Takže strašně hodný pan elektrikář v práci mě ten stator ručně přemotal ,namontoval sem to celé zpátky ustrojil motorku ,zkusil natočit a ono nic motor se sotva otočil a startér začal jenom cvakat ,tak domrskám baterii a zase se to sotva otočilo ,mezitím dvakrát rozborka a zborka startéru ,tak schodím na boku víčko hřídele a pomocí goly zkusím ručně a jde to jak hever ,tak si říkám přeci sem to nesmontoval blbě nejsem takovej hňup a že by ty thaivanborci byli ve výrobě tak přesný že když sem nedal klingerit.těsnění na karter ,ale jenom silikon ,že bych zrušil vůli a ono to kvůli tomu šlo těžko ?Takže opět karter dolú ,vypustit znovu olej a samo sem na nic nepřišel vše složeno jak má být,tak že by to fakt bylo jenom tím těsněním.Tak přátelé thaivanborci sou fakt přesní a pomocí 1mm klingeritu sem dosáhl požadované vůle a motor se začal točit lehce, tak paráda mrsknu tam startér celej ten bok nápravy kdyby to chytlo tak aby mi neuletěla převodovka k sousedúm připojím kabeláž stisknu tlačítko a....... zase nic jan cvak dvě otočky a konec. v tu chvíly jsem vyjmenoval všechna sprostá slova co znám asi desetkrát, mít po ruce binaládina tak by byl mrtev jednou ranou atd . Takže znovu ven startér zkusím golou motor jde lechce tak po třetí rozbor startéru a ejhle on se uloupl celý jeden magnet na vnějším obalu a jak se posunul k druhému tak to zašprajcovalo celej startér tak nezbylo než sehnat jinej to se povedlo mrsknul sem startér do motorky a teď pozor jak sem to zkoušel ručně tak samo sem tam nedal to víčko hřídele ,sem si říkal tam je trochu oleje to nemúže tak stříkat,tak zkusím nastrartovat ,tak jo motorka chytla na první otočení a tak sem měl takovou radost že mi ani nevadilo že mě to zboku celého postříkalo olejem právě tím oddělaným víkem:-), ale dobrý poznatek motor maže jak vzteklej :-)no a to pořád nevím jestli to dobíjí kvůli čemu ceeláá ta šlamastyka tak dám víčko ,natočím nahodím měřák chvíle napětí a paráda dobíji jak vzteklej , i když nevěřím tak sem hodně děkoval tomu nahoře protože aby se podělaly dvě věci takhle posobě byla i pro mě velká zkouška nervů . Jo kdyby stator někdo opravoval stejným způsobem tak na každé cívce je třicet otáček toho poměďenýho drátu tak hodně štěstí při opravách a aď to není taková pakárna jako sem měl já ! Jo a Sorry za tu češtin , Tak zatím