Scarabeo 125i - 10,8 kW, ale při 10.000 ot/min, max. točivý moment 11 Nm při 8.000 ot/min, přední brzda kotouč, zadní kotouč
Yamaha Xenter 125i - 9,2 kW při 7.500 ot/min, max. točivý moment 11,9 Nm při 7.250 ot/min, přední brzda kotouč, zadní buben
Honda SH125i - 8,7 kW při 8.500 ot/min, max. točivý moment 11 Nm při 6.500 ot/min, přední brzda kotouč, zadní kotouč, možnost ABS,
"Nový motor "eSP" (enhanced Smart Power) byl vyvinut v souvislosti s myšlenkou co nejnižšího tření; je vybavený technologií Idling Stop (systém vypínání motoru při zastavení) a nabízí výrazné zlepšení účinnosti spalování paliva o 25 % v přímém srovnání s předchozím modelem (2,1 l/100 km)"
Všechny mají malý podsedadlový prostor jen na helmu, takže topcase je v podstatě nutnost.
Vybíral bych mezi Yamahou a Hondou. Yamaha je na tom lépe motorově, ale zadní bubnová brzda to kazí. Honda je na tom lépe "výbavou" a barvou. Osobně bych šel do Hondy (možná s ABS).
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 -
plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km