People One 125i

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 05 dub 2013, 21:24

Já bych šel po větších kolech a taky po spotřebě. No a jak to jde do oka. To je taky jeden z hlavních aspektů. Pepčo, chlívek bude nový.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 06 dub 2013, 13:07

Pepííí, vínová Hondáá, není co řešit :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 08 dub 2013, 06:51

Tak jsme to s Medvědicí řádně probrali a zdá se že i definitivně rozhodli. Kymco má na uvedení People One na trh čas do 10. května. Jestliže to nestihnou, 11. května objednávám vínovou Hondu, pokud tedy nezůstane k odvozu ta co mají na krámě. :!:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 08 dub 2013, 07:18

No a je to :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 08 dub 2013, 07:39

Vzhledem k předešlým informacím o dovozu Kymca People One 125i, Vám srdečně blahopřeji k Hondě. Chlívek už je zřízený. :D
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 08 dub 2013, 07:58

Když tohle vlákno asi na nějakou dobu usne, tak se vedle gratulace k výběru zeptám na jednu osobní záležitost. Jak přišla Medvědice ke svému označení? To víš, já byl v dětství poznamenaný filmem Šest medvědu s Cibulkou a tak mi přijde konstrukce SH poněkud subtilní :wink:
Obrázek
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 13 dub 2013, 23:27

Ale medvědice na snímku asi nejede na Píplovi, co ? :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 24 čer 2013, 14:28

Ledy se dávají do pohybu. Italové už mají k dispozici první info z testů stroje. Tudíž se zdá, že homologace pro EU je již hotova. U nich je cena nového stroje včetně velkého štítu a topcase stanovena na 2100 Euro. Bude to jen otázka času, kdy se začne prodávat v Německu a následně i u nás.

http://www.motoblog.it/post/143113/kymc ... i-motoblog

http://www.kymco.it/prodotti/125/_P125+ONE
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 25 čer 2013, 12:15

No vida ! ... už aby to bylo, Jouzíku .. .vydržať !!!! :wink: :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 25 čer 2013, 13:58

Mě se to mooooc líííbííííí :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 25 čer 2013, 14:01

Tak jsem ten italský test louskal přes google-překladač a celkem tam kritizovali zadní bubnovou brzdu s tím, že se to snad ještě vychytá. Možná budu za hnidopicha, ale na moderní 125-ku s el. vstřikováním mi 7kW přijde trošku málo, i když zase chválí spotřebu. Ale jsi 100x větší odborník a hlavně znáš nejlíp vlastní požadavky na stroj, tak to nebudu dál rozvádět... som len volaaký zmatený :wink:
Vzhledově se mi líbí, o tom nic :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 25 čer 2013, 14:18

No jsem teď na pořádných váhách, jestli Hondu SH x Kymco People One. Všechno stojí na prodeji Dříče. Už tu byli 3 zájemci, každej se svezl a nakonec třeba za dva dny napsal, že si koupil 125 z Číny. Ten prodej nijak nehrotím, uvidím kdy se People One objeví u nás v Čr. Kouknu na něj v reálu a pak se uvidí. Možná, že si Dříče nakonec nechám na chatě a pro Klárku do začátku, když ho nebudou chtít na protiúčet.
Když tyhle dva stroje postavím vedle sebe parametrově, vyhrává Honda. Když si ale vezmu jak kvalitně je udělaný Dříč, hrozně mě láká pokračovat v Kymcu. Honda má motor vodníka 8,7 kW točivějšího charakteru s vysokým kompresním poměrem 11:1, obě kotoučovky, opravdu velký podsedlový prostor a obě kola 16". People má vzducháč 7 kW na nižší otáčky s komresním poměrem 9:1 (dobré pro životnost motoru), kotouč jen vpředu, podsedlák vypadá taky solidně velký, přední kolo 16", zadní 14". Kymco je o 15 kg lehčí než Honda a mělo by být i o min. 15 000 levnější než Honda. Tak jak se mám rozhodnout ... :roll:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 25 čer 2013, 17:22

Tady se ani nedá říct, jestli vyhraje srdce nebo rozum, protože každý z nich hraje střídavě na obou stranách :) Ale máš čas a taky je lepší nové Kymco vyzkoušet v reálu, to jistě hodně napoví. SH je jistota a klasika, ale nic není dokonalé :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

tom
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: sob 11 kvě 2013, 13:52
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek od tom » čtv 27 čer 2013, 17:59

Jen se chci zeptat, proč zrovna Kymco People One, v 05/2013 jsme koupili lehce ojetého GT 125i, zatím jsme najeli pouze cca 500 km, zatím naprostá spokojenost. Díval jsem se na parametry, GT - lepší, ale nevím, jak to bude s pořizovací cenou. Pokud se týká spotřeby, tak zatím při našem popojíždění je to cca 2,7 l/100 km. Na rychlejší jízdu mám jinou. Pouze ještě musím vyřešit plexi pro případ horšího počasí. Další velk mínus vidím v malém podsedlovém prostoru, ale toto je řešeno kufrem.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 28 čer 2013, 07:56

Důvod je prostý, už nikdy si nechci kupovat stroj ojetý. Ty co jsem kdysi jako ojetiny pořizoval mi dávali dost zabrat než jsem je dostal do požadovaného stavu. Prostě není nad to, mít mašinku pod kontrolou hnedle od nova. Bohužel nový People GT je nepochopitelně dražší než nová (2013) Honda SH. V tomhle momentě jsem za jedno s Gandalfem. SHáčko je jistota jistá a spolehlivá. Až se k nám dostane People One, vydyndám si od dovozce zkušební jízdu a když to bude dobré, půjdu do Kymca. Při sebemenší pochybnosti je tu pořád etalon třídy SH. Pokusil jsem se proštudovat dva testy Kymca od italských novinářů a oba redaktoři +/- stejně nadávali na slabé brzdy, menší prostor pro nohy a nestabilní boční stojan. No tak časem snad uvidíme ... je to otevřené. 8)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět