People One 125i
Tak jsme to s Medvědicí řádně probrali a zdá se že i definitivně rozhodli. Kymco má na uvedení People One na trh čas do 10. května. Jestliže to nestihnou, 11. května objednávám vínovou Hondu, pokud tedy nezůstane k odvozu ta co mají na krámě. ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Když tohle vlákno asi na nějakou dobu usne, tak se vedle gratulace k výběru zeptám na jednu osobní záležitost. Jak přišla Medvědice ke svému označení? To víš, já byl v dětství poznamenaný filmem Šest medvědu s Cibulkou a tak mi přijde konstrukce SH poněkud subtilní
![Obrázek](http://www.hess.cz/data/aktualita-358-1.jpg)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrázek](http://www.hess.cz/data/aktualita-358-1.jpg)
Honda Forza 300 ![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Ledy se dávají do pohybu. Italové už mají k dispozici první info z testů stroje. Tudíž se zdá, že homologace pro EU je již hotova. U nich je cena nového stroje včetně velkého štítu a topcase stanovena na 2100 Euro. Bude to jen otázka času, kdy se začne prodávat v Německu a následně i u nás.
http://www.motoblog.it/post/143113/kymc ... i-motoblog
http://www.kymco.it/prodotti/125/_P125+ONE
http://www.motoblog.it/post/143113/kymc ... i-motoblog
http://www.kymco.it/prodotti/125/_P125+ONE
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak jsem ten italský test louskal přes google-překladač a celkem tam kritizovali zadní bubnovou brzdu s tím, že se to snad ještě vychytá. Možná budu za hnidopicha, ale na moderní 125-ku s el. vstřikováním mi 7kW přijde trošku málo, i když zase chválí spotřebu. Ale jsi 100x větší odborník a hlavně znáš nejlíp vlastní požadavky na stroj, tak to nebudu dál rozvádět... som len volaaký zmatený ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vzhledově se mi líbí, o tom nic![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vzhledově se mi líbí, o tom nic
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Honda Forza 300 ![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
No jsem teď na pořádných váhách, jestli Hondu SH x Kymco People One. Všechno stojí na prodeji Dříče. Už tu byli 3 zájemci, každej se svezl a nakonec třeba za dva dny napsal, že si koupil 125 z Číny. Ten prodej nijak nehrotím, uvidím kdy se People One objeví u nás v Čr. Kouknu na něj v reálu a pak se uvidí. Možná, že si Dříče nakonec nechám na chatě a pro Klárku do začátku, když ho nebudou chtít na protiúčet.
Když tyhle dva stroje postavím vedle sebe parametrově, vyhrává Honda. Když si ale vezmu jak kvalitně je udělaný Dříč, hrozně mě láká pokračovat v Kymcu. Honda má motor vodníka 8,7 kW točivějšího charakteru s vysokým kompresním poměrem 11:1, obě kotoučovky, opravdu velký podsedlový prostor a obě kola 16". People má vzducháč 7 kW na nižší otáčky s komresním poměrem 9:1 (dobré pro životnost motoru), kotouč jen vpředu, podsedlák vypadá taky solidně velký, přední kolo 16", zadní 14". Kymco je o 15 kg lehčí než Honda a mělo by být i o min. 15 000 levnější než Honda. Tak jak se mám rozhodnout ...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Když tyhle dva stroje postavím vedle sebe parametrově, vyhrává Honda. Když si ale vezmu jak kvalitně je udělaný Dříč, hrozně mě láká pokračovat v Kymcu. Honda má motor vodníka 8,7 kW točivějšího charakteru s vysokým kompresním poměrem 11:1, obě kotoučovky, opravdu velký podsedlový prostor a obě kola 16". People má vzducháč 7 kW na nižší otáčky s komresním poměrem 9:1 (dobré pro životnost motoru), kotouč jen vpředu, podsedlák vypadá taky solidně velký, přední kolo 16", zadní 14". Kymco je o 15 kg lehčí než Honda a mělo by být i o min. 15 000 levnější než Honda. Tak jak se mám rozhodnout ...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tady se ani nedá říct, jestli vyhraje srdce nebo rozum, protože každý z nich hraje střídavě na obou stranách
Ale máš čas a taky je lepší nové Kymco vyzkoušet v reálu, to jistě hodně napoví. SH je jistota a klasika, ale nic není dokonalé ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Honda Forza 300 ![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/1090033_2.png)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Jen se chci zeptat, proč zrovna Kymco People One, v 05/2013 jsme koupili lehce ojetého GT 125i, zatím jsme najeli pouze cca 500 km, zatím naprostá spokojenost. Díval jsem se na parametry, GT - lepší, ale nevím, jak to bude s pořizovací cenou. Pokud se týká spotřeby, tak zatím při našem popojíždění je to cca 2,7 l/100 km. Na rychlejší jízdu mám jinou. Pouze ještě musím vyřešit plexi pro případ horšího počasí. Další velk mínus vidím v malém podsedlovém prostoru, ale toto je řešeno kufrem.
Důvod je prostý, už nikdy si nechci kupovat stroj ojetý. Ty co jsem kdysi jako ojetiny pořizoval mi dávali dost zabrat než jsem je dostal do požadovaného stavu. Prostě není nad to, mít mašinku pod kontrolou hnedle od nova. Bohužel nový People GT je nepochopitelně dražší než nová (2013) Honda SH. V tomhle momentě jsem za jedno s Gandalfem. SHáčko je jistota jistá a spolehlivá. Až se k nám dostane People One, vydyndám si od dovozce zkušební jízdu a když to bude dobré, půjdu do Kymca. Při sebemenší pochybnosti je tu pořád etalon třídy SH. Pokusil jsem se proštudovat dva testy Kymca od italských novinářů a oba redaktoři +/- stejně nadávali na slabé brzdy, menší prostor pro nohy a nestabilní boční stojan. No tak časem snad uvidíme ... je to otevřené. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013