Kontrolka motora
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Zkusil jsem "vyrušení" kontrolky a jde to stejně jako u Dauna.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
kontrolka
No tak na nieco som prisiel ohladom kontrolky dobijania. Kupil som novu baterku a od tej doby mi zhasla kontrolka dobijania teraz ked sa ochladilo som baterku vibil a cuduj sa svete rosvietila sa.Nabil som ju a uz nesvieti.Skusil som to viac krat dal staru a potom novu a je to tak asi tam je nieco co kontroluje napetie v baterke co vi nato ma niekto taku skusenost?
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650
Mě ta kontrolka svítí jen po dobu,co tlačí čerpadlo,pak zhasne. Takže když mám chcípák v poloze "vypnuto" a otočím klíčkem, tak se rozsvítí jen mazání (olejnička) v momentě, kdy přepnu chcípák na "zapnuto" začne bzučet čerpadlo a rozsvítí se dobíjení. Když čerpadlo dobzučí zhasne i dobíjení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re:
Vyzkoušeno mazání chyb na Kymco Xciting 300iR a funguje to.
Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.
Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.
Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]
Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.
Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.
Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]
Kymco Agility City + 125
Kymco Xciting 300i R
Kymco Xciting 300i R
Re: Kontrolka motora
Neboj nikdo tě mlátit nebude. Mě by akorát zajímalo vymazání jakých chyb. To jako že jsou ty chyby v CDI (viditelný jen po napíchnutí na diagnostiku) a tím se to resetuje do továrního nastavení, nebo se nějaká ta chyba objeví na displeji???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motora
Dobrý dotaz, Venco
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Kontrolka motora
Dám to sem,páč mi ta kontrolka bliká.
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy