XCiting 500

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
mojmec11
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: sob 09 čer 2018, 22:51
Bydliště: Dačice

Re: XCiting 500

Příspěvek od mojmec11 » ned 10 čer 2018, 00:44

Tož já se teda hlásím taky :yes:
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy :mrgreen:

luboss
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: pon 02 zář 2019, 11:16

Re: XCiting 500

Příspěvek od luboss » pon 02 zář 2019, 11:30

ahoj, přidávám se s jedním Rkem rok 2009. Najeto podle všeho jen 18.900km

nechci zakládat hned nové téma, průběžně pročítám. Nicméně chtěl bych se vás zeptat na chování předních tlumičů u velkého Xcitingu.

Na dobrém povrchu jede krásně, při brždění se celkem dost potápí, ale dá se na to zvyknout. Stačí najet na opravovanou silnici, a nemyslím tím děravou cestu za vesnicema...

Nepřijde mi OK, že když na místě s brzdou properuju jde dolu a při vracení je slyšet i cítít jak jde do dorazů na odskoku.

Nepohybujese někdo po Praze, ideálně kolem Smíchova na porovnání.

Mám k tomu KTM Advíka LC8, takže nechci porovnávat. Na skůtru od Kymca GrandDink jsem toho nalítal několik sezon, byť už je to pár let. (jezdí dodnes, rok 96)


děkuju za reakce

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2946
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: XCiting 500

Příspěvek od mulah » pon 02 zář 2019, 17:59

Přední tlumiče jsou na XC dost tragický, bohužel. Nicméně spíše tvrdý než měkký. To co tu popisuješ vypadá na málo oleje, nebo špatná viskozita. Já už si nepamatuju co jsem tam lil, ale myslím že to bylo 20W. Já bych začal tím, že bych vyměnil olej. Stejně by se to mělo dělat tuším co 2 roky a dám ruku do ohně že tam je ještě Taiwanskej olej :-)
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6090
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: XCiting 500

Příspěvek od HonzaH » úte 03 zář 2019, 06:43

Rozhodně začni olejem. Demontovat vidle, vylít starý olej, pokud tam je, propláchnout (já to dělal petrolejem), nechat vykapat i přes noc, zkontrolovat manžety a stíráky, případně vyměnit za nové (doporučuji rovnou koupit a vyměnit, stojí to pár šestáků) a nalít správné množství (nutno dohledat pro konkrétní typ stroje - odměřuje se od vrchu vidle) hlavně ale toho SPRÁVNÉHO!!! oleje. :wink: :yes:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8358
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: XCiting 500

Příspěvek od manet125 » úte 03 zář 2019, 19:11

K podivnému nastavení přední vidlice se ještě přidává OBROVSKÁ hmotnost předního kola :-(
Kdysi, když jsem s ním byl v pneuservisu, se mechanik podivoval, že něco tak těžkého na vyvažovačku ještě nedával :mrgreen:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2946
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: XCiting 500

Příspěvek od mulah » úte 03 zář 2019, 21:52

A připrav se na to, že strhnou tu nohavici je pakárna jak svině. Nevím jak u vás, ale mě tehdá slibovali v autorizovaným servisu Kymco výměnu oleje, plus stírací kroužky,plus gufera bratru 1800kč sakum prásk včetně práce. Mě to dělal kamarádčoft a platil jsem jen materiál. Ale když vezmeš, že za olej dáš 300, origo gufero je asi za 600 (ty levnější Athena stojí 300 a stojí za pendrek). Volba je na každým. Jinak na tom nic není
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

p.benne
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: XCiting 500

Příspěvek od p.benne » úte 05 lis 2019, 12:52

Zdravím , pořídil jsem si Kymco XCiting 500 rv. 2005 . Tak jsem ho včera projel a hned další nešvary.
1/ Neoriginál zrcátka a nic v nich nevidím. Nevíte kde sehnat origo za rozumný peníz , nebo má někdo lepší zkušenosti s jinými?
2/ Dále vždy když jsem ubral na plynu mi střelil do výfuku. To vypadá na špatnou směs a tím pádem štelování karburace.
3/ Špatně ukazuje rychloměr. Ukazuje asi o 20km více. V klidu je na 0 , ale pokud jedu krokem už ukazuje 20km/h.
Někdo nějakou radu? Předem děkuji Pavel

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2946
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: XCiting 500

Příspěvek od mulah » úte 05 lis 2019, 18:59

2005 - ka má zrcátka v přední masce, že? V těch je opravdu vidět kulové. Já měl už stříkačku, kde byli na řidítkách, tak to bylo lepší, ale páč jsem ramenatější, viděl jsem stejně pendrek :-) Dej si zrcátka na řidítka a poříď nějaký delší. Na internetu, popřípadě jůtůbu toho najdeš celkem dost.
Jó tachometr na Xcitingu, to je velký lichotník. Kilometry počítá dobře, ale ta rychlost :-) Jak si tak pamatuju, tak na dálnici jsem musel valit 160 aby GPS ukazovala 130. To si zvykneš a budeš s tím automaticky počítat. V obci bez obav 65, mimo obec 120 a na dálnici to neřeš :-) Anebo můžeš rozebrat budíky, nechat si vyrobit nový samolepky a přelepit to. Ale počítej s tím, že to je pěkná pakárna. No a nakonec to střílení.......tak s tím ti neporadím. To jsem nikdy neřešil. Ještěr mi do laufů střílí furt a vůbec mi to nevadí :-D
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Odpovědět