Olej do předních vidlic

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 05 srp 2013, 19:00

ty kokso. Byl jsem v servisu a za výměnu obou gufer včetně oleje chtějí 1800 až 2000kč. Tímto je rozhodnuto. Udělám si to sám. Blbec, nejsem, levej taky ne a ušetřených 1300 až 1500 radši investuju do vzduchového filtru a benzínu. Tak mi držte palce o víkendu se na to vrhnu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 05 srp 2013, 19:49

Jsou tam dvoje brejle a tak si nemyslím, že bys pak jezdil dokolečka. Neboj se toho a foť a popisuj si. Jednou se tvoje poznámky hodí.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 05 srp 2013, 20:53

Už je nejvyšší čas. Dneska jsem prudšeji brzdil a nějak divně se to vlnilo :(
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 12 srp 2013, 08:41

Rovnoběžnosti vidlí se Venco neboj. Paralelnost zajistíš dostatečně dobře tak, že našroubuješ do vidlí osu předního kola, dotáhneš svěrný šroub, co jistí osu proti povolení a pak dorveš vidle v "brýlích". Napadl mě nápad, jak zajistit hladinu oleje ve vidli 125mm od vrchu a to tak, že si nachystáš odsávací trubku delší než 125mm, osadíš ji dorazem přesně 125 mm od konce a do vidle naliješ oleje více, vnoříš trubku s dorazem a odsaješ přebytečné množství oleje až do hloubky oněch 125 mm od vrchního okraje, šlo by to tak??
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 12 srp 2013, 15:50

Jít by to šlo, ale to už nechám na vás :D
Ono totiž, se u nás v práci objevil jeden pán. A ten pán dělá servis pro motokrosový stroje Husaberk. No tak jsem se ho ptal na nějaký detaily, a řekl mi : Tak to přivez, zaplatíš mi gufera,nějakou 20ku olej mám, pod sedačku mi dej flašku rumu a já ti to udělám :twisted:
Tak jsem z toho venku. Měl jsem mu to dovézt už dneska, ale volal mi, že gufera ještě nepřišli, tak vyčkávám
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 13 srp 2013, 05:47

No tak tomu se Venco říká "z prdele klika" ... to je to vůbec nejelegantnější řešení, jaké můžeš sehnat ! :o)))
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 13 srp 2013, 07:42

A za dobrou cenu :lol: :lol:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 20 srp 2013, 18:22

Tam už mám opraveno. Bylo to trošku dražší, ale co se dá dělat.
Oleje bylo spotřebováno 0.9l na obě vidle (333kč za litr).
Byly tam dány originál gufera (za 300 jedno), protože ta druhovýroba za 250kč za pár stojí úplně za .ovno a za rok bych tam byl znova.
Trochu jsme debatovali a to co mi řekl, mě moc nepotěšilo. Říkal mi, že kdybych se o opravu pokoušel sám, tak bych se z toho nejspíš posral a nakonec bych to stejně dal do servisu. A že prej je vidět, že je to Kymco, páč ty tlumiče jsou technologicky dosti zastaralý.
No a na konec přišla řeč na to kolik bych platil v Kymcu ve Varech. To se začal smát a říkal, že mě pěkně tahali za nos s těma 1800kč, protože všechny skůtry co se do Kymca dají skrzeva tlumiče ať přední nebo zadní, skončí u nich v Husaberku a účtujou jim jen práci od 1500kč, takže kdybych si to dal tam,tak by těch 1800 vyrostlo na nějaký 3000kč.
To jsou věci co? No ještě že jsou ty známosti.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 21 srp 2013, 09:07

:shock: ty vado .. tak to je mazec :? ... takže se do toho raději sám nepouštět ??? .. no asi ne :(
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 21 srp 2013, 10:41

No pustit sám se ho toho můžeš, ale abys to pak neopustil :)
Na to bych zapoměl. Dělali to ve 2 lidech přes 3 hodiny :shock: a největší pakárna prej byla srazit tu nohavici dolů, s každou se mordovali jak cyp. A to jsou technici co to dělají spoustu let.
No je to na uvážení každého.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

jura
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 10 bře 2016, 15:51

Re: Olej do předních vidlic

Příspěvek od jura » čtv 11 kvě 2017, 14:38

Kymco Xciting 500 r,v,2007-chci také měnit olej .-můžete poradit jaký a množství, nebo zda už z Vás někdo olej měnil. Dík

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej do předních vidlic

Příspěvek od Gek » čtv 11 kvě 2017, 15:12

Přečti si celé toto vlákno a možná ti to pomůže.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4282
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Olej do předních vidlic

Příspěvek od Rosi45 » čtv 11 kvě 2017, 17:20

Nevím jak moc velký rozdíl to je, ale vloni jsem měnil na Burgmanu gufera i olej poprvé v životě a zvládnul jsem to za odpoledne. Bylo to trochu trápení, hlavně s gufery, ale nakonec se dílo podařilo :D
Nevím který talián to dělal přede mnou, ale z jednoho kluzáku vytekl mazut z druhého červený olej :shock:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: Olej do předních vidlic

Příspěvek od p.benne » ned 28 srp 2022, 12:48

Zdravím, chystám se na výměnu oleje v předních vidlích na Xciting 500 / 2005. Neví někdo na co si dát pozor ( případně nějaké rady) a kde sehnat nové díly? Jaké jsou tam třeba rozměry gufer, co vodítka?
Všem moc děkuji za rady.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Olej do předních vidlic

Příspěvek od mulah » úte 30 srp 2022, 21:49

Na různý motorky se prodávají opravný sady, bohužel na Xcitinga jsem nic takovýho nenašel a že jsem hodně hledal. Takže ti asi nezbyde nic jinýho než to objednat originál. TADY to máš rozkreslený s možností objednání.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět