![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Spotřeba a rady
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
U filtru strašně moc záleží, kudyma jezdíš. Já mám pořád origofiltr, jen 3x vyfoukávaný a mám na něm přes 11 tis km, pravidelně vypouštím kondenzát z airboxu a neregistruju zvýšenou spotřebu ... tož asi tak ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
když zaklekneš tuším z levé strany uvidíš takovou průhlednou hadičku,na konci zašpuntovanou,tou se to vypouští.je to nasátý studený vzduch,který zkondenzuje a odteče do té hadičky,aby jsi neměl mokrý filtr,jestli jsem to řekl špatně,tak mne opravte ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
- viteon
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 292
- Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
právě jsem se nechal vyhecovat a šel si poprvé v životě tu hadičku odšpuntovat. Bylo v ní cca 1,5ccm kondenzátu, spíš olejového než vodního, smrděl jako spalovací motor, takže je to možná i odvětrání klikovky nebo jiného prostoru, podobně jako na autě - to vše určitě z ekologických důvodů, aby se výpary spálily (a smrděly až pak) a nešly hned "mimo oběh".
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ano, je tam svedeno i odvětrání klikové kříně a odtud ta mastnota. A proč do airboxu, inu protože je tam nejčistší vzduch, který se zase musí vrátit pod píst, když jde do horní úvrati. Představ, že by si takhle natahoval luft s prachem přímo z ulice. Pár stovek km a všechno by bylo vydřené a zničené. Tady ekologii nehledej! Takže zásadně nezapomínat tu hadičku zase ucpat špuntem, jinak se motoru zle povede. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Pravdu díš Pepo. Já jednou zapoměl a nějdřív to blbě startovalo. Když už jsem teda jako nastartoval, hnedle to chcíplo. Když to nechcíplo hnedle,chcíplo to když jsem přidal plyn. Pak jsem si vzpoměl co jsem dělal naposledy, kouknul na polici a tam se válel špunt. Zašpuntoval jsem a najednou šlo všechno jak po máslejouza74 píše: Takže zásadně nezapomínat tu hadičku zase ucpat špuntem, jinak se motoru zle povede.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Tak jsem filtr vyměnil. Koupil jsem originál u nás za 850,- Kč. Hadičku jsem taky vypustil. Kapaliny tam bylo poměrně dost. Řekl bych tak na malý panák se tam vlezlo (0,02). Nijak nesmrděla. Spotřebu ještě změřenou nemám, ale zdá se mi, že skútr je o dost živější a to hlavně při rozjezdech. Doufám, že ta spotřeba půjde dolů.
Tady je fotka filtru: http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 150104.jpg
Nezdá se mi ještě hotový. Co vy na to?
Tady je fotka filtru: http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 150104.jpg
Nezdá se mi ještě hotový. Co vy na to?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé
Honza jméno mé
Co já bych dal za takovej filtr
Já ho mám černej a mastnej jak prase (to já né,to majitel předemnou). ALe už asi měsíc jezdím do Kymca ve Varech pro novej
Ono s filtrem je potíž v tom, že ani nemusí vypadat zasranej,ale přesto si zaslouží výměnu,protože mikročástečky prachu podstatně zhoršují průchodnost vzduchu. To záleží kde jezdíš. Třeba u nás je to samej povrchovej důl na uhlí, tak tu máme velkou prašnost a věřím tomu,že až filtr vyměním bude po 5000km zase černej jak bota.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ono s filtrem je potíž v tom, že ani nemusí vypadat zasranej,ale přesto si zaslouží výměnu,protože mikročástečky prachu podstatně zhoršují průchodnost vzduchu. To záleží kde jezdíš. Třeba u nás je to samej povrchovej důl na uhlí, tak tu máme velkou prašnost a věřím tomu,že až filtr vyměním bude po 5000km zase černej jak bota.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500