Spotřeba a rady

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 11 črc 2013, 23:03

Už ani to ne. V Kymcárně v Práglu už ho mají za 799 Kč. :cry: Je to šleha, ale vyplatí se.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 12 črc 2013, 09:16

U filtru strašně moc záleží, kudyma jezdíš. Já mám pořád origofiltr, jen 3x vyfoukávaný a mám na něm přes 11 tis km, pravidelně vypouštím kondenzát z airboxu a neregistruju zvýšenou spotřebu ... tož asi tak :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » pon 15 črc 2013, 08:56

Honzo, kde a proč se vypouští ten kondenzát?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 15 črc 2013, 11:06

když zaklekneš tuším z levé strany uvidíš takovou průhlednou hadičku,na konci zašpuntovanou,tou se to vypouští.je to nasátý studený vzduch,který zkondenzuje a odteče do té hadičky,aby jsi neměl mokrý filtr,jestli jsem to řekl špatně,tak mne opravte :)
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viteon » pon 15 črc 2013, 11:26

právě jsem se nechal vyhecovat a šel si poprvé v životě tu hadičku odšpuntovat. Bylo v ní cca 1,5ccm kondenzátu, spíš olejového než vodního, smrděl jako spalovací motor, takže je to možná i odvětrání klikovky nebo jiného prostoru, podobně jako na autě - to vše určitě z ekologických důvodů, aby se výpary spálily (a smrděly až pak) a nešly hned "mimo oběh".
:!: B/125 :!:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 15 črc 2013, 12:00

Ano, je tam svedeno i odvětrání klikové kříně a odtud ta mastnota. A proč do airboxu, inu protože je tam nejčistší vzduch, který se zase musí vrátit pod píst, když jde do horní úvrati. Představ, že by si takhle natahoval luft s prachem přímo z ulice. Pár stovek km a všechno by bylo vydřené a zničené. Tady ekologii nehledej! Takže zásadně nezapomínat tu hadičku zase ucpat špuntem, jinak se motoru zle povede. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » pon 15 črc 2013, 12:04

z paměti vím, že jsou tam dvě hadičky, tak to prohlídnu až se dostanu do garáže.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 15 črc 2013, 12:04

Zpravidla bývá do airboxu odvětraná skříň koncového převodu u zadního kola. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 15 črc 2013, 16:18

jouza74 píše: Takže zásadně nezapomínat tu hadičku zase ucpat špuntem, jinak se motoru zle povede. :wink:
Pravdu díš Pepo. Já jednou zapoměl a nějdřív to blbě startovalo. Když už jsem teda jako nastartoval, hnedle to chcíplo. Když to nechcíplo hnedle,chcíplo to když jsem přidal plyn. Pak jsem si vzpoměl co jsem dělal naposledy, kouknul na polici a tam se válel špunt. Zašpuntoval jsem a najednou šlo všechno jak po másle
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » pon 15 črc 2013, 17:04

Jestli mně pamět nešálí, tak tam vedle sebe jsou s různými ucpávkami, jedna hadička černá a druhá čirá. Takže to bude asi ta čírá, že hoši?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 15 črc 2013, 21:48

Já když to u XC dělal prvně, tak jsem nevěděl kterou, tak jsem odšpuntoval obě a sajrajt tekl z tý průhledný 8)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 15 črc 2013, 22:10

Jedna je zašpuntovaná s drátěnou pojistkou, druhá má takovou splacatělou gumovou koncovku. Ta je otevřená a je to odvětrání. Zašpuntovaná je z boxu a je v ní sajrajt.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 16 črc 2013, 16:33

Geku, teď jsi mi nasadil brouka. Já jsem si jistej že mám obě zašpuntovaný :( Ale to já ne, to už tak bylo, to samo :D
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » ned 28 črc 2013, 12:09

Tak jsem filtr vyměnil. Koupil jsem originál u nás za 850,- Kč. Hadičku jsem taky vypustil. Kapaliny tam bylo poměrně dost. Řekl bych tak na malý panák se tam vlezlo (0,02). Nijak nesmrděla. Spotřebu ještě změřenou nemám, ale zdá se mi, že skútr je o dost živější a to hlavně při rozjezdech. Doufám, že ta spotřeba půjde dolů.
Tady je fotka filtru: http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 150104.jpg
Nezdá se mi ještě hotový. Co vy na to?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 28 črc 2013, 13:18

Co já bych dal za takovej filtr :D Já ho mám černej a mastnej jak prase (to já né,to majitel předemnou). ALe už asi měsíc jezdím do Kymca ve Varech pro novej 8)
Ono s filtrem je potíž v tom, že ani nemusí vypadat zasranej,ale přesto si zaslouží výměnu,protože mikročástečky prachu podstatně zhoršují průchodnost vzduchu. To záleží kde jezdíš. Třeba u nás je to samej povrchovej důl na uhlí, tak tu máme velkou prašnost a věřím tomu,že až filtr vyměním bude po 5000km zase černej jak bota.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět