Akcelerace

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Akcelerace

Příspěvek od manet125 » pon 02 kvě 2011, 09:58

Jak vám akceleruje Xciting? Můj ročník 2010 se rozjede, a takové to opravdu zrychlení následuje až po rozjezdu. Jako by byla spojka nastavená na citlivý rozjezd, bez prokluzu na kluzkých površích. Jak to máte vy?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pon 02 kvě 2011, 16:07

Ja s hranatymi valecky mam najeto 1550 km,tah je oproti kulatym uz odspodu,je jemny a do tahu.Zkousel jsem rozjezd na sterku a hrabal jak saleny !!! :lol: Toz tak.
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 02 kvě 2011, 16:16

no právě, říkám si, že novější ročníky to mají nastavené jinak. Když jsem četl test na People GT 300, tak v něm popisovali podobné chování, jak u mýho.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 03 kvě 2011, 11:40

Nikdo nejezdí na Xcitingu? Halóóó, jste tam někdóóó???
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 03 kvě 2011, 20:34

Všichni jsou už v Mexiku ... Neboj Mildo, všecko bude, aj akvárko, aj rybičky, aj další Xcitingy :wink: :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » čtv 05 kvě 2011, 20:29

je to dáno nastavením variátoru jukni na odkaz je tam porovnání seriového var proti Malossi var na brzdě s průběhy výkonu a otáček. Sériový var je laděný na nižší otáčky při rozjezdu a tudíž i nižší výkon a samo i spotřeba. Jestli jsem to teda dobře pochopil

http://www.scootland.cz/graf-vykonu-z-m ... -brzdy/168
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 05 kvě 2011, 20:55

Porovnáme, uvidíme. Příští týden jdu na garančku, tak snad budou vědět o co jde.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 10 kvě 2011, 08:38

Taky jsem Mildo zvědav na tvoje pocity a srovnání :roll: :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
pecuch
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: pon 20 kvě 2013, 10:05

Příspěvek od pecuch » pon 17 čer 2013, 22:58

Mám taky XC 500 a ten rozjezd je opravdu vlažný, na 500. Jinak jede pěkně, pocitově zrychlení i na dálnici ze stovky je cítit, ale ten rozjezd ostrý není, asi je to tak nastavený schválně, na pohodu.
Kymco Xciting 500i EVO ABS 2011

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 20 čer 2013, 12:47

Tak tak. DO nějakých 10, 20km/h je to mrcha líná a opravdovej zátah nastane až potom. Určitě by se to dalo poštelovat válečkama a pružinkama ve spojce,neb mi přijde, že spojka zabírá hodně brzo kdy motor nemá točky a jednoválec prostě nemá krouťák při nízkých otáčkách.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 20 čer 2013, 13:06

Tak si tam dejte tvrdší pružinky do spojky, na válečky nesahat. Potom si ale nestěžujte, že vám zadní guma mizí před vočima. Já jsem vás varoval ... :mrgreen:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 20 čer 2013, 13:25

No jasně, že zátah je až potom. Musí přece nejdříve zapnout turbo, néééé.

Za sebe mohu říci, že mě to vyhovuje jak to je. Já totiž nikam nespěchám. :lol:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 24 čer 2013, 11:00

I mě vyhovuje vlažnějsí rozjezd. V porovnání s plechovkama je ta akcelerace ale přeci jen lepší. Když chcu, do křižovatky po rozjezdu "vletím" na Downovi první. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 08 srp 2013, 11:21

Mám teď takové vlažné rozjezdy. A to jsem ani neztloustl, ale rozjezd prostě není co býval. Je tam jakoby takový pytel. Může to být spojka ?? Nebo pružina ?? Nebo válečky ??
Spojka je nově nalepená, pružina původní. Že bych zkusil Poulíčky ?? Co vy na to ?
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 08 srp 2013, 13:42

Geku, spíše pružinky ve spojce nebo že by trochu více klouzal řemen? To ale může to být i tím horkem, které teď je. A tak to vypadalo, že bude letos krásná zima ... :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Odpovědět