Spotřeba a rady

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » ned 28 črc 2013, 14:48

No a máš taky s tím zasraným filtrm spotřebu přes 5,5L? Protože já měl. Doufám, že se to po výměně zase spraví a nebude posrané ještě něco jiného. Nechce se mi věřit, že by tento filtr tak zvýšil spotřebu.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 28 črc 2013, 15:07

Tak to ti radost neudělám. Já jezdím do 4l a to valíme převážně ve 2. A obecně bych řekl, že vzduchovej filtr neudělá víc jak půl litru na spotřebě.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 28 črc 2013, 15:21

A nemáš nějakej jinej, než sériovej výfuk ??? Protože 5.5l,to snad ani není na stříkačce možný.
A máš vůbec stříkačku??? Já jen že jsem v poslední době viděl pár inzerátů typu "Prodám XC 500 s ABS injection r.v. 2005"
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » ned 28 črc 2013, 15:24

Výfuk seriový. A je to stříkačka - rok 2010. Jdu to změřit. Dám si 100km a uvidím. Co jiného by ještě zvyšovalo spotřebu? Benzín tankuji na Benzině.
Svíčka vyměněna před 1000 km.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 28 črc 2013, 16:00

Tak to budeš asi muset do servisu, aby to napíchli na diagnostiku.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » ned 28 črc 2013, 20:28

Takže jsem najel necelých 148.1 km. Z toho cca 30 sám trochu divočejší jízdou a zbytek úspornou jízdou ve dvou. Dotankoval jsem 6.04 L. Z toho plyne spotřeba 4.08 L/100km. Takže to vypadá, že to bude v pořádku. Zkusím ještě příští týden aspoň 50 km divoce. Před výměnou jsem takto naměřil brutálních 3.3 L/50km!!!
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 29 črc 2013, 07:59

Tyhle poslední údaje jsou podle mě docela v pohodě. Filtr na fotce je podle mě fakt po smrti. A každýmu motoru když se špatně dejchá, nechce jít do otáček, tak to řídící jednotka vyhodnotí jako málo paliva a přidá. Nejlíp bys to poznal na svíčce. Tak na ni mrkni a porovnej jí třeba s těmihle obrázky.

http://stekly.wz.cz/svicky.html
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » úte 30 črc 2013, 07:13

Takže kluci, všechno je v pořádku. Včera jsem skútra dost tahal za krk a světe div se, spotřeba je v normě 4,19L/100km. Najel jsem 81,4km a dotankoval 3,41L. Takže úplně v pohodě. Z to vyplývá, že když filtr opravdu umře, tak se dá jezdit i za 6,6L/100, jak jsem psal někde výše. Stejným stylem jízdy s novým filtrem 4,19L/100 což 2/3 toho co před tím s mrtvým filtrem.
Ke svíčce mi moc nehce, mám sice pod sedlem originál klíč, ale slyšel jsem, že je k ní blbý přístup.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » úte 30 črc 2013, 08:06

jestli se nemýlim,tak ke svíčce se dostaneš skrz ten dekl co je na středovém tunelu mezi nohama...
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 30 črc 2013, 08:18

NO, svíčka je tam co píšeš, ale pokud máš trochu větší ruku, je problém ji tam nacpat ta sundat a pak opětovně nasadit fajfku. Pokud se ti tohle povede, tak svíčka je jednoduchá. Nasadíš dlouhý klíč, vyšroubuješ, našroubuješ novou. Jednoduché.
Doporučuji. Než tam nacpeš ruku ( a je jedno jestli malou či velkou ), vezmu nožík a okroj okraje ( otřepy ) plastu zevnitř. Nebude to tak potom bolet.
Jo a jsem rád, že ti to jezdí. Filtr udržovat v čistotě a případně vyměnit, to je jeden ze základů.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » stř 31 črc 2013, 10:18

Tak jsem po 300 km zkontroloval vzducháč a trochu mě to zarazilo jak vypadá.
2 fotky zde:
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/831 ... .jpg?ver=0

Jezdím normálně po cestách. Asi tu máme hodně špatný vzduch nebo je to po 300 km norma?

Svíčku jsem zkontroloval a vypadá celkem v klidu:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 164602.jpg

Při demontáži deklu jsem narazil na volný konektor:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 165927.jpg

Nevíte k čemu je?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » stř 31 črc 2013, 10:35

Vzducháč řádně vykompresorovat, ale opatrně, aby se nepotrhal papír. Takže jako všechno, s citem. Rozhodně ho neprat.

A ten konektor by mohl asi být na diagnostiku. Nebo pro Emeriku na stálý svit bliken. Až sundáš přední dekl, tam také narazíš na dva volné konektory. A ty jsou na blikny.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » stř 31 črc 2013, 11:19

Vzducháč byl od výroby mastný, takže když jsem zkoušel vyfoukání stlačeným vzduchem, tak nepomohlo.
Konektor má jen 2 kontakty, ale možná to na diagnostiku motorky stačí.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 31 črc 2013, 12:21

Jsi z Karviné, tak to budeš mít vzducháč pořád černej jak bota. A že by byl filtr z výroby mastnej, se mi moc nezdá. Normálně je suchej a sviní se olejem,pokud nevypouštíš tu hadičku na kondenz.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » stř 31 črc 2013, 12:46

Taky se mi nějak nezdá, že by byl papír od výroby mastný. Pokud ti ho někdo prodal mastný a rozbalený, byl jetý. Origo je v krabičce a v ilegalitu myslím. Tenhle bych hodil po psovi a koupil nový. Jen doporučuji trochu vazelínou máznout gumu kolem. Pak až ho budeš měnit, půjde lépe ven.
Jo a po 300 kilometrech by měl vypadat jako nový. To bys musel asi jezdit v dole při rekordní ražbě uhlí, aby byl po 300km takhle špinavý.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět