Spotřeba a rady
Takže jsem najel necelých 148.1 km. Z toho cca 30 sám trochu divočejší jízdou a zbytek úspornou jízdou ve dvou. Dotankoval jsem 6.04 L. Z toho plyne spotřeba 4.08 L/100km. Takže to vypadá, že to bude v pořádku. Zkusím ještě příští týden aspoň 50 km divoce. Před výměnou jsem takto naměřil brutálních 3.3 L/50km!!!
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé
Honza jméno mé
Tyhle poslední údaje jsou podle mě docela v pohodě. Filtr na fotce je podle mě fakt po smrti. A každýmu motoru když se špatně dejchá, nechce jít do otáček, tak to řídící jednotka vyhodnotí jako málo paliva a přidá. Nejlíp bys to poznal na svíčce. Tak na ni mrkni a porovnej jí třeba s těmihle obrázky.
http://stekly.wz.cz/svicky.html
http://stekly.wz.cz/svicky.html
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Takže kluci, všechno je v pořádku. Včera jsem skútra dost tahal za krk a světe div se, spotřeba je v normě 4,19L/100km. Najel jsem 81,4km a dotankoval 3,41L. Takže úplně v pohodě. Z to vyplývá, že když filtr opravdu umře, tak se dá jezdit i za 6,6L/100, jak jsem psal někde výše. Stejným stylem jízdy s novým filtrem 4,19L/100 což 2/3 toho co před tím s mrtvým filtrem.
Ke svíčce mi moc nehce, mám sice pod sedlem originál klíč, ale slyšel jsem, že je k ní blbý přístup.
Ke svíčce mi moc nehce, mám sice pod sedlem originál klíč, ale slyšel jsem, že je k ní blbý přístup.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé
Honza jméno mé
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
NO, svíčka je tam co píšeš, ale pokud máš trochu větší ruku, je problém ji tam nacpat ta sundat a pak opětovně nasadit fajfku. Pokud se ti tohle povede, tak svíčka je jednoduchá. Nasadíš dlouhý klíč, vyšroubuješ, našroubuješ novou. Jednoduché.
Doporučuji. Než tam nacpeš ruku ( a je jedno jestli malou či velkou ), vezmu nožík a okroj okraje ( otřepy ) plastu zevnitř. Nebude to tak potom bolet.
Jo a jsem rád, že ti to jezdí. Filtr udržovat v čistotě a případně vyměnit, to je jeden ze základů.
Doporučuji. Než tam nacpeš ruku ( a je jedno jestli malou či velkou ), vezmu nožík a okroj okraje ( otřepy ) plastu zevnitř. Nebude to tak potom bolet.
Jo a jsem rád, že ti to jezdí. Filtr udržovat v čistotě a případně vyměnit, to je jeden ze základů.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Tak jsem po 300 km zkontroloval vzducháč a trochu mě to zarazilo jak vypadá.
2 fotky zde:
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/831 ... .jpg?ver=0
Jezdím normálně po cestách. Asi tu máme hodně špatný vzduch nebo je to po 300 km norma?
Svíčku jsem zkontroloval a vypadá celkem v klidu:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 164602.jpg
Při demontáži deklu jsem narazil na volný konektor:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 165927.jpg
Nevíte k čemu je?
2 fotky zde:
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/831 ... .jpg?ver=0
Jezdím normálně po cestách. Asi tu máme hodně špatný vzduch nebo je to po 300 km norma?
Svíčku jsem zkontroloval a vypadá celkem v klidu:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 164602.jpg
Při demontáži deklu jsem narazil na volný konektor:
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting/#2 ... 165927.jpg
Nevíte k čemu je?
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé
Honza jméno mé
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Vzducháč řádně vykompresorovat, ale opatrně, aby se nepotrhal papír. Takže jako všechno, s citem. Rozhodně ho neprat.
A ten konektor by mohl asi být na diagnostiku. Nebo pro Emeriku na stálý svit bliken. Až sundáš přední dekl, tam také narazíš na dva volné konektory. A ty jsou na blikny.
A ten konektor by mohl asi být na diagnostiku. Nebo pro Emeriku na stálý svit bliken. Až sundáš přední dekl, tam také narazíš na dva volné konektory. A ty jsou na blikny.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Taky se mi nějak nezdá, že by byl papír od výroby mastný. Pokud ti ho někdo prodal mastný a rozbalený, byl jetý. Origo je v krabičce a v ilegalitu myslím. Tenhle bych hodil po psovi a koupil nový. Jen doporučuji trochu vazelínou máznout gumu kolem. Pak až ho budeš měnit, půjde lépe ven.
Jo a po 300 kilometrech by měl vypadat jako nový. To bys musel asi jezdit v dole při rekordní ražbě uhlí, aby byl po 300km takhle špinavý.
Jo a po 300 kilometrech by měl vypadat jako nový. To bys musel asi jezdit v dole při rekordní ražbě uhlí, aby byl po 300km takhle špinavý.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."