XC 250 - pískanie vo výfuku

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

XC 250 - pískanie vo výfuku

Příspěvek od orim » pon 23 črc 2012, 21:38

Nevie niekto poradiť, čo by mohlo spôsobovať pískanie (ako z rozhodcovskej píšťalky), keď akcelerujem. Nastáva to hlavne zo začiatku jazdy-vyrážame, alebo po prestávke cca 5 a viac minut. Skutrika pritom nechám zahriať na prevádzkovú teplotu :?: :?. Ď, orim

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 24 črc 2012, 15:12

Zdarec, a jde to od výfuku ? Nebo od spojky ? :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orim » úte 24 črc 2012, 22:47

Ladínku ahoj. Skôr to ide asi z pravej strany. Ono to robí len vtedy ak to dán naplno. Pozvolná akcelerácia sa javí normálne, ako aj doerajšie jazdné vlastosti. Ja som si to všimol cca asi tak mesiac dozadu. Doteraz to bolo OK, ale aj počas jazdy je doposiľ všetko normálne. Žiadne iné príznaky. :? . Dôfam, že sa to neprejaví nikde inde :?: :shock: .

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 25 črc 2012, 06:09

Jak starý máš řemen ve variátoru, pískání může vytvářet právě on, tím že prokluzuje. U pískání je velmi těžké ho lokalizovat, neboť lidská ušiska se dají lehce zmást. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orim » stř 25 črc 2012, 15:27

Ahojda jouza74, r.v. 2007 cca pri 10.000 km, som remeň menil. Teraz asi tak 16.000 km.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 25 črc 2012, 15:58

Zduř chlape!
Tak ten nový řemen má teď naběháno 6, nebo 16 tisíc km? 6000 km by bylo celkem málo, ale je možné, že to řemen bude mít za sebou a bude vytahaný. Potom by vzadu vybíhal zčásti až z řemenice. Zbylá část bočních ploch pak nestačí na přenos výkonu a řemen si začne trošku prokluzovat, když sepne rozběhová spojka. Sundal bych víko variátoru a podíval se, jak vysoko vzadu na řemenici řemen vybíhá. Jestli bude byť jen trochu řemenici přesahovat, tak je to jasný a čeká tě výměna. Jednomu mému kamarádovi, který si nechal řemen měnit v nějakým servisu, tam nacpali řemen delší než tam patřil a veškerá dynamika byla v řiti. Jemu to klouzalo, ale nepískalo. Přišel na to teprve když sundal ten dekl variátoru. Řemen přelézal přes největší průměr řemenice o cca 3 mm a kontrastní pružina ho už ani nedokázala řádně napnout.
Zkus tam mrknout. Řemen nesmí být moc volný, to ukazuje na unavenou kontrastní pružinu a nesmí přelézat řemenici. Pak dej vědět. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orim » čtv 26 črc 2012, 20:30

Ano 6000 km . Niečo skúsim. Ď. :)

orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orim » čtv 28 úno 2013, 01:25

Tak nazdar. Ja len toľko, že som tu na tuto tému nezanevrel, ale ešte som sa k tomu nedostal. Výfuk to ale asi nebude. A inak, aj keď neskoro, PF 2013 a bez poruchy a nehody :).

orim
Už mám víc než deset
Příspěvky: 18
Registrován: pát 13 črc 2012, 11:19
Bydliště: Bučany, okr. Trnava, SK,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orim » úte 10 bře 2015, 23:53

Tak záhada s pískaním bola zrejme odstránená 30. 6. 2014. Asi tak 130 na tachu, ľahučký náklon v pravotočivej zátačke. Rýchlosť prudko klesá a otáčky stúpaju. Trošku to zašklbalo, ale bezpečne som odstavil na krajnici. Po zhodení krytu variátoro som našiel len cverinky a čiernu antuku. Po remeni ani stopy :D
Už som sa to myslím pýtal a ak nie: je vhodný kevlarový remeň variátoru alebo radšej niečo iné? Je my jasné, že origoš je origoš :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » stř 11 bře 2015, 07:31

O kevlaru jsem nic dobrého neslyšel. Na řemenu bych nešetřil.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 11 bře 2015, 20:11

Orimko, zdarec, kup origo řemen a budeš vpohodě :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 18 bře 2015, 09:01

Kevlarový řemen vydrží, ale prý dokáže "sežrat" polořemenice ... raději bych volil ten origo řemen :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět