Xciting - palubovka
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Problém je v tom, že pozadí je z potisklého plastu asi 2mm silného. Původně jsem si myslel, že je to jen fólie přimáčknutá na plast. Fólie by tak jak píšeš šla, ale bál bych se prosvitu v místě řezu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Dovolím se bránit. Pokud by šlo vše pěkně rozebrat, výsledek by byl, si myslím, velice hezký. Bohužel nešlo a pokud jsem psal o násilí, uznávám, měl jsem to hodit do uvozovek, nebo předat víc smajlíků .
Myslím, že rozum měl v tomto případě navrch
Myslím, že rozum měl v tomto případě navrch
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Experti, já mám asi blbej dotaz. Na mojí přístrojovce je blbě čitelnej displej - jakože místama jsou čárky číslic vidět furt, někde jsou vidět slabě,prostě na figu - nejspíše na h...o ta vodící guma. No a protože mám přístrojovku náhradní, uvažuji o její výměně. Když jí vyměním,jak to bude s najetýma km??? Informace o najetých km jsou v přístrojovce, nebo někde v řídící jednotce??? Já s tím zkušenost nemám a přitočit si 30.000 by asi nebylo to pravé.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
V endo.tenhle problém jsem řešil nedávno,když jsem přetočil ručičku tachometru a sháněl jsem jinej.Nakonec k tomu nedošlo.Na to musí být zřejmě odborník,který umí přetočit tachometr.
Moc jsem ti nepomoh.ale cejtím s Tebou.
Moc jsem ti nepomoh.ale cejtím s Tebou.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Vašku, tohle je už na amatérskou úroveň fakt festovní otázka. Nejsem schopen říct jestli se nepletu, ale něco jsem viděl na vlastní oči a z toho bych ti doporučil to vyzkoušet. Když se mi v Sušici vrtají v Guzzině a já mám možnost se na to celou dobu dívat, mám pořád zvídavé otázky. Je to tak (u Guzzi), že když odpojíš baterii přístrojovka zapomene denní kilometry, hodiny a prakticky všechny další info krom najetých km. Když přehodíš budíky, pravděpodobně si budou pamatovat to, co jeden každý z nich doposud nalítal, ale nebudou schopny hodnoty sčítat. Když bys přendal i řídící jednotku, bude to v klidu. Si myslím a v pondělí jedu servisovat, tak domněnku ověřím. V každým případě je tu ještě jedna zkušenost a to s Nokií 5110, kde podobně haproval displej taky. Sama Nokie o tom věděla a prodávaly se takové spešl podložky mezi tu gumu a zadní dekl. Zkus to zlehka přimáčknout a uvidíš, možná je to o tom samém problému ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013