Xciting - palubovka

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 08 led 2013, 04:50

Problém je v tom, že pozadí je z potisklého plastu asi 2mm silného. Původně jsem si myslel, že je to jen fólie přimáčknutá na plast. :( Fólie by tak jak píšeš šla, ale bál bych se prosvitu v místě řezu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 08 led 2013, 08:17

Mě se právě ta vaše bílá moc líbí. :roll:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 08 led 2013, 18:41

Co teď ? :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 08 led 2013, 18:49

Nic, už je to zase sešroubovaný :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 09 led 2013, 06:48

Že by zdravý rozum zvítězil ? :o
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 09 led 2013, 08:40

Dovolím se bránit. Pokud by šlo vše pěkně rozebrat, výsledek by byl, si myslím, velice hezký. Bohužel nešlo a pokud jsem psal o násilí, uznávám, měl jsem to hodit do uvozovek, nebo předat víc smajlíků :lol: .
Myslím, že rozum měl v tomto případě navrch :wink: :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 11 čer 2013, 20:43

Experti, já mám asi blbej dotaz. Na mojí přístrojovce je blbě čitelnej displej - jakože místama jsou čárky číslic vidět furt, někde jsou vidět slabě,prostě na figu - nejspíše na h...o ta vodící guma. No a protože mám přístrojovku náhradní, uvažuji o její výměně. Když jí vyměním,jak to bude s najetýma km??? Informace o najetých km jsou v přístrojovce, nebo někde v řídící jednotce??? Já s tím zkušenost nemám a přitočit si 30.000 by asi nebylo to pravé.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » úte 11 čer 2013, 21:51

V endo.tenhle problém jsem řešil nedávno,když jsem přetočil ručičku tachometru a sháněl jsem jinej.Nakonec k tomu nedošlo.Na to musí být zřejmě odborník,který umí přetočit tachometr.
Moc jsem ti nepomoh.ale cejtím s Tebou.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 11 čer 2013, 22:02

Vašku, tohle je už na amatérskou úroveň fakt festovní otázka. Nejsem schopen říct jestli se nepletu, ale něco jsem viděl na vlastní oči a z toho bych ti doporučil to vyzkoušet. Když se mi v Sušici vrtají v Guzzině a já mám možnost se na to celou dobu dívat, mám pořád zvídavé otázky. Je to tak (u Guzzi), že když odpojíš baterii přístrojovka zapomene denní kilometry, hodiny a prakticky všechny další info krom najetých km. Když přehodíš budíky, pravděpodobně si budou pamatovat to, co jeden každý z nich doposud nalítal, ale nebudou schopny hodnoty sčítat. Když bys přendal i řídící jednotku, bude to v klidu. Si myslím a v pondělí jedu servisovat, tak domněnku ověřím. V každým případě je tu ještě jedna zkušenost a to s Nokií 5110, kde podobně haproval displej taky. Sama Nokie o tom věděla a prodávaly se takové spešl podložky mezi tu gumu a zadní dekl. Zkus to zlehka přimáčknout a uvidíš, možná je to o tom samém problému ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 11 čer 2013, 22:21

Přístrojovka si po asi 14 denním odpojení aku denní km "pamatovala". Nicméně času je málo, žena má na figu šichty, takže letos to asi odlítám se starou,ale při zimních večerech se do toho pustím
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět