spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
No odpověď už je sice asi pasé, ale může se to někomu hodit. Páč se mi to stalo -zamknul jsem tu clonu a nešla mi odemknout.
Tákže nejideálnější je vzít křížový šroubovák a sundat přední masku. Já jí mám ještě zepředu přišroubovanou imbusem. Celá ta krytka s mag. zámkem je zespodu zajištěná šroubkem proti pootočení (opět křížák). Tento šroubek povolit a pak už jen krytku chytit pootočit doleva a vytáhnout ven. Pokud neseženete ten imbus který drží masku vpředu, nevadí, povolí se zbylé šrouby a vzniklou mezerou se dá strčit ruka dovnitř a tu krytku povolit (můj případ).
Pak je ještě jedna možnost - akuvrtačka,10 vrták a tu clonu odvrtat. Je hliníková takže to půjde dobře,ale nedoporučuju, neb můžou napadat špony do spínačky.
Tákže nejideálnější je vzít křížový šroubovák a sundat přední masku. Já jí mám ještě zepředu přišroubovanou imbusem. Celá ta krytka s mag. zámkem je zespodu zajištěná šroubkem proti pootočení (opět křížák). Tento šroubek povolit a pak už jen krytku chytit pootočit doleva a vytáhnout ven. Pokud neseženete ten imbus který drží masku vpředu, nevadí, povolí se zbylé šrouby a vzniklou mezerou se dá strčit ruka dovnitř a tu krytku povolit (můj případ).
Pak je ještě jedna možnost - akuvrtačka,10 vrták a tu clonu odvrtat. Je hliníková takže to půjde dobře,ale nedoporučuju, neb můžou napadat špony do spínačky.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Jestli je to jak na B tak ti asi nikdo lehce nepomůže. Tam jsme to zavřeli bez potíží,ale rozložení magnetů je různé,čili otevřít se to už nepodařilo. Nakonec zvítězila hrubá síla.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
Zdravím všechny. Dopustil jsem se na svém xc300 stejné věci jako kdysi wlkodav, tzn. zablokoval jsem
si spínací skříňku a nemám " černý" klíček k uvolnění. Z diskuse jsem nepochopil, jestli má smysl
shánět někoho se stejným strojem, a jestli jsou tyto klíčky univerzální. Nebo jestli
mám přistoupit k metodě hrubší - tedy vrták a vrtačka.
Děkuji za odpověď.
si spínací skříňku a nemám " černý" klíček k uvolnění. Z diskuse jsem nepochopil, jestli má smysl
shánět někoho se stejným strojem, a jestli jsou tyto klíčky univerzální. Nebo jestli
mám přistoupit k metodě hrubší - tedy vrták a vrtačka.
Děkuji za odpověď.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
Věc je to zcela jistě univerzální.
Něco mi matně říká, že ten klíček byl magnetický. Co zkusit pásek plechu a magnet?
Je to jen (možná blbý) nápad a nevím, jestli reálný.
Něco mi matně říká, že ten klíček byl magnetický. Co zkusit pásek plechu a magnet?
Je to jen (možná blbý) nápad a nevím, jestli reálný.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
Mildo, to je úplně blbý nápad. Já to měl rozebraný a tam jsou takový snad milimetrový magnety různě rozestavěný. Jestli je to zaměnitelný nevím. Ale žádný hrubý násilí není třeba.
Stačí ti na to křížový šroubovák.
Normálně sundej přední masku, a z levý strany (z pohledu řidiče)je celej ten magnetickej zámek zajištěnej jedním šroubkem. Ten povolíš a normálně zvrchu za ten zámek vezmeš, pootočíš myslím doleva a v pohodě vytáhneš ven. Až to budeš mít venku, tak zespodu toho zámku jsou 2 šroubku, ty vyndáš, sundáš tu krytku a už uvidíš co s tím. Clonu vrátíš zpátky, zašroubuješ krytku, vrátíš zámek na svý místo, přišroubuješ masku a je to. Pro mě práce na 5 minut. Já třeba už jsem ten zámek tím šroubkem znova nezajišťoval, co kdyby náhodou někdy . . . A dokonce bych měl mít i ten zámek někde v šuplíku - ale nefunkčí, tam se mi totiž tenkrát rozjebali ty magnety
Stačí ti na to křížový šroubovák.
Normálně sundej přední masku, a z levý strany (z pohledu řidiče)je celej ten magnetickej zámek zajištěnej jedním šroubkem. Ten povolíš a normálně zvrchu za ten zámek vezmeš, pootočíš myslím doleva a v pohodě vytáhneš ven. Až to budeš mít venku, tak zespodu toho zámku jsou 2 šroubku, ty vyndáš, sundáš tu krytku a už uvidíš co s tím. Clonu vrátíš zpátky, zašroubuješ krytku, vrátíš zámek na svý místo, přišroubuješ masku a je to. Pro mě práce na 5 minut. Já třeba už jsem ten zámek tím šroubkem znova nezajišťoval, co kdyby náhodou někdy . . . A dokonce bych měl mít i ten zámek někde v šuplíku - ale nefunkčí, tam se mi totiž tenkrát rozjebali ty magnety
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
Dekuji za rady. V dlouhych zimnich vecerech se do toho pustim.
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
Tak jsem to neodkladal a pustil jsem se do toho podle navodu, ktery napsal mulah a musim rict, ze to slo dobre. Nakonec jsem se rozhodl zaslepku uplne vymontovat, myslim ze bez otviraciho klicku je to jistejsi. Jeste jednou dik za Vase rady.
Re: spinaci skříňka a imobilizer xciting 500
A jejda,tuhle věcičku mi předchozí majitel nedal. Jak to tak čtu,už je to všecko nebo je tam víc takovýchto pastí ?
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy