Kontrolka motora

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

Příspěvek od mabin » čtv 27 čer 2013, 18:01

Skoda ze nejdu stelovat srobovakom to by bolo jednoduche
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 28 čer 2013, 19:57

Zkusil jsem "vyrušení" kontrolky a jde to stejně jako u Dauna.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

Příspěvek od mabin » sob 29 čer 2013, 08:52

Jo jo 20 eur usetrenych
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

Příspěvek od mabin » sob 27 črc 2013, 14:52

Ja mam asi na tie kontrolky smolu Ako by som odskusal kontrolku dobijania (okrem demontaze pristrojovky) zapnem kluc a uz nesvieti.Dobijanie je funkcne meral som, na regleri som pomeral vsetky kable ale ani jeden nieje kontrolka.
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 29 črc 2013, 21:54

kontrolka dobíjení při otočení klíčkem nesvítí..co třeba odpojit alternátor od regulátoru???
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

Příspěvek od mabin » pon 12 srp 2013, 20:41

kontrolka ma svietit ked zapnes kluc a mne nesvieti ked poodpajam regler tak ties nesvieti
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

kontrolka

Příspěvek od mabin » sob 28 zář 2013, 16:02

No tak na nieco som prisiel ohladom kontrolky dobijania. Kupil som novu baterku a od tej doby mi zhasla kontrolka dobijania teraz ked sa ochladilo som baterku vibil a cuduj sa svete rosvietila sa.Nabil som ju a uz nesvieti.Skusil som to viac krat dal staru a potom novu a je to tak asi tam je nieco co kontroluje napetie v baterke co vi nato ma niekto taku skusenost?
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 28 zář 2013, 19:11

Čoveče, tak toho jsem si nevšiml. Půjdu se podívat co všechno se mi rozsvítí po zapnutí zapalování.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 28 zář 2013, 20:20

Mě ta kontrolka svítí jen po dobu,co tlačí čerpadlo,pak zhasne. Takže když mám chcípák v poloze "vypnuto" a otočím klíčkem, tak se rozsvítí jen mazání (olejnička) v momentě, kdy přepnu chcípák na "zapnuto" začne bzučet čerpadlo a rozsvítí se dobíjení. Když čerpadlo dobzučí zhasne i dobíjení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 28 zář 2013, 21:26

Jo, mě taky tak.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

mabin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: stř 12 čer 2013, 19:19

kontrolka

Příspěvek od mabin » ned 29 zář 2013, 19:13

No to bude asi ten pokles napetia ked zacne bzucat to cerpadlo lebo na novej baterke mi to vobec neroby.No je to vimakany stroj to KYMCO..
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650

Uživatelský avatar
Lukann007
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: pon 27 čer 2016, 13:46
Bydliště: Třinec

Re:

Příspěvek od Lukann007 » úte 22 lis 2016, 19:30

Vyzkoušeno mazání chyb na Kymco Xciting 300iR a funguje to.

Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.

Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.

Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]
Kymco Agility City + 125
Kymco Xciting 300i R

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Kontrolka motora

Příspěvek od mulah » stř 23 lis 2016, 21:48

Neboj nikdo tě mlátit nebude. Mě by akorát zajímalo vymazání jakých chyb. To jako že jsou ty chyby v CDI (viditelný jen po napíchnutí na diagnostiku) a tím se to resetuje do továrního nastavení, nebo se nějaká ta chyba objeví na displeji???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motora

Příspěvek od HonzaH » čtv 24 lis 2016, 07:17

Dobrý dotaz, Venco :yes: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

mojmec11
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: sob 09 čer 2018, 22:51
Bydliště: Dačice

Re: Kontrolka motora

Příspěvek od mojmec11 » ned 10 čer 2018, 01:31

Dám to sem,páč mi ta kontrolka bliká.
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy :mrgreen:

Odpovědět