Olej do předních vidlic
Olej do předních vidlic
Asi jsem si aktivoval kurvítko na svém stroji. Protože jsem odhalil že mi uniká olej z levé přední vidle. Nejprv jsem našel 2kapky na podlaze (ještěže mám garáži dlažbu),ale myslel jsem, že je to brzdovka z doby kdy jsem jí měnil. Jenže včera tam byly kapky zase, tak jsem čichovou zkouškou vyloučil brzdovku, a páč uniklý olej měl narůžovělou barvu,což vylučuje převodový i motorový olej a chladivo mám čirý, zbývá jen olej ve vidlích. A páč celá levá vidle byla zasviněná olejem z vnitřní strany, viník úniku byl nalezen - propouštějící gufero.
Demontáž vidle mám už nacvičenou,ale kde seženu co tam patří za olej a hlavně kolik toho tam patří,protože hodně oleje je špatně a málo ještě hůř a v návodu o tom nic nepíšou.
A i s výměnou toho gufera to nebude snadný, protože jsem ho v katalogu nikde nenašel.
Demontáž vidle mám už nacvičenou,ale kde seženu co tam patří za olej a hlavně kolik toho tam patří,protože hodně oleje je špatně a málo ještě hůř a v návodu o tom nic nepíšou.
A i s výměnou toho gufera to nebude snadný, protože jsem ho v katalogu nikde nenašel.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5416
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Vašku, zkus naštudovat tyto stránky, snad to pomůže.
http://www.kymco-ersatzteilshop.de/
http://www.kymco-ersatzteilshop.de/
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Vašku, myslím, že mám pro tebe způsob jak ten problém s tekoucím guferem vyřešit. Na tuhle adresu j.stahlovsky@msa-germany.de. napiš všechny dotazy kolem tlumičového oleje a hlavně nového gufera. Tenhle pán (Jiří Šťáhlovský) u Kymca zastává funkci vrchního technika, myslím si že do zítřejšího poledne dostaneš fundovanou odpověď. Nezapomeň se zmínit, že jsi v Kymco-clubu. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Geku, to jako myslíš, že vypustit olej, vyndat pružinu,zamáčknout vidli na doraz a pak lít tak dlouho až bude hladina oleje 125mm od okraje. Pak jakože tu vidli zase vytáhnout, jebnout tam pružinu a zašpuntovat to. To mě pos..
Jakoby nestačilo napsat : vejde se 0.xxx oleje.
Jakoby nestačilo napsat : vejde se 0.xxx oleje.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7716
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Tak si to myslím, že to je. Taky mě překvapuje tento postup, ale už jsem se s tím setkal. Jednodušší je určitě napsat " nalij tam 350 ml oleje, ale tohle se mi zdá opravdu přesnější. Jen nevím jak to měřit. Trubka je úzká, ale asi s baterkou a pomalu lít. Nevím. Ale rozhodně to popiš.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ok. Je ale blbý, že prakticky za 3 týdny je "akce" a ono to chčije docela dost. Minule jsem to celý odmastil a vyčistil, najel asi tak 10km a už tekla kapka dolů. Takže bych to měl asi do akce stihnout že??? Gufera jsem našel tady a ještě nějakej olej. Litrová flaška by měla stačit né?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7716
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Hele a co ty náhradní vidle ??
Napiš nebo zavolej do té Prahy nebo do říše. Kolik ml oleje se tam leje. Litr by myslím stačit měl. Do Biga jsem lil Liqui Moly ( co taky jiného ) a to jejich " nejtvrdší " olej 15 W. Do dlouhé enduro vidle se lilo 663 ml, tak tady bude určitě méně.
Pokud budu měnit i v Kymčáku, dám ho tam taky.
Napiš nebo zavolej do té Prahy nebo do říše. Kolik ml oleje se tam leje. Litr by myslím stačit měl. Do Biga jsem lil Liqui Moly ( co taky jiného ) a to jejich " nejtvrdší " olej 15 W. Do dlouhé enduro vidle se lilo 663 ml, tak tady bude určitě méně.
Pokud budu měnit i v Kymčáku, dám ho tam taky.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ty náhradní vidle jsou dobrý. Choděj tak jak mají, olej z nich neteče, gufera jsou jako nový. Taky mě už napadlo, že bych je přehodil. Jenže.....
Za prvé jsou stříbrný a už se na nich krabatí barva, jak pod ní oxiduje hliník a já mám fakt moc hezký černý. A za druhé, když vyměním vidlice nevím,jak zajistit aby byli obě správně rovnoběžně rovně - víš jak to myslím ne? Abych jako neměl řidítka rovně a přitom bych mohl jezdit na kruháči dokola. To je samozřejmě přehnaný,ale je třeba počítat dopředu se vším.
Jo a jinak jsem dneska změřil maximální krok vidle a ten je 125mm. Tak teď nevím jestli těch 125mm, co mi napsal z toho servisu,neznamená taky něco jiného,než hladina oleje.
Za prvé jsou stříbrný a už se na nich krabatí barva, jak pod ní oxiduje hliník a já mám fakt moc hezký černý. A za druhé, když vyměním vidlice nevím,jak zajistit aby byli obě správně rovnoběžně rovně - víš jak to myslím ne? Abych jako neměl řidítka rovně a přitom bych mohl jezdit na kruháči dokola. To je samozřejmě přehnaný,ale je třeba počítat dopředu se vším.
Jo a jinak jsem dneska změřil maximální krok vidle a ten je 125mm. Tak teď nevím jestli těch 125mm, co mi napsal z toho servisu,neznamená taky něco jiného,než hladina oleje.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500