Xciting 500, nejde do otáček

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Xciting 500, nejde do otáček

Příspěvek od manet125 » stř 16 dub 2014, 18:38

hrošík píše:Sorry hoši,najednou mi nejde motor do otáček.Může to být ucpaná nějaká tryska?Ještě jsem se v tom nehrabal,tak ani nevím kam šáhnout.Prosím o info,co s tím?!dík hróša
Klidně mě prozvoňte,zavolám zpátky. 776067761
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 16 dub 2014, 18:46

Nejde do otáček..... a to se to jako dusí,nebo jak je to myšleno??? Začalo to dělat hned, nebo postupně. Zkusil bych to nejjednodušší - jinej benzín,pak zkouknout vzduchový filtr se svíčkou a samozřejmě palivový filtr a neškodilo by vypustit sajrajt z kondenzační hadice. Takhle dost těžko říct co.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 17 dub 2014, 07:03

Aby šel motor do otáček, musí se pootočit pravou rukojetí na řidítkách, přece !!! :D :D :D :twisted: ... no já vím .. už mlčím, uuž mlčím :(
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 17 dub 2014, 08:49

Já bych se koukl na vzduch.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » pát 18 dub 2014, 10:26

taky bych šel po vzduchovém filtru, ale pokud chceš poradit je vždycky vhodné napsat o jaké xcečko jde máš karbec nebo stříkačku a trochu se rozepsat o tom jak k tomu došlo jestli zničehož nic nebo postupně ztrácel výkon. Jak se to chová na stojanu na volnoběh, po přidání plynu. No a potom počkej až ti jouzík odborně odpoví :lol: :lol: tím se nechci dotknout ostatních našich odborníků :P
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

hrošík
Už mám víc než deset
Příspěvky: 14
Registrován: úte 17 dub 2012, 19:52
Bydliště: Suchomasty

Příspěvek od hrošík » ned 27 dub 2014, 10:27

Tak díky za rady,nedalo mi to,tak jsem dostel rapla a pustil se do toho.Nakonec jsem otevřel karbec,a byla kupodivu vypadlá membrána z drážky.Vím,taková blbost a jak potěší.Jinak pokud napíšu xciting 500 bez i,asi je to karbec ne? :D Ještě jednou díky za tipy a přeji všem hóóódně najetých km.

Odpovědět