XCiting 400i
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
XCiting 400i
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Kdybych dnes uvažoval o silnějším nástupci, tak by byl velmi vážný kandidátem. Asi společně s Majesty 400, X10 350, event. Burgmanem 400, který už cenou leze hodně vysoko.
Ale cenu ve Francii jsem našel ZDE a šplhá k 5800 EUR, tedy kolem 150 000 Kč a v Itálii cca 5500 EUR, takže o nějakou desítku méně.
Ale cenu ve Francii jsem našel ZDE a šplhá k 5800 EUR, tedy kolem 150 000 Kč a v Itálii cca 5500 EUR, takže o nějakou desítku méně.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- romishowski62
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 98
- Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55
Už jsem ho viděl na šňůře
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Je opravdu nádherný a docela mne překvapuje, že byl k dispozici už na šňůře (předpokládám, že tam mělo Kymco stánek) a přitom oficiální prodej bude zahájen "možná" až od příštího roku.
Trošku jsem se v tom šťoural a tak jsem vyzjistil, že mezi srovnatelnými konkurenty bude jeden z motoricky nejsilnějších a nejdynamičtějších, spotřeba v rozumných mezích, stejně jako cena nebo náklady na provoz... takže sportovně laděný skútr pro radost.
Ale taky pár mínusů, jednak designové plexi, které pro praktické užívání skútru vyžaduje okamžitou výměnu (Givi už nabízí svoji užitečnou klasiku). Dále podvozkově bude citelně tvrdší, takže sice moc pěkné na německé silnice nebo jisté projíždění zatáček, ale na našich cestách to může být při delší cestě utrpení. A nakonec poměrně malý (krátký ve srovnání s Downem) úložný prostor pod sedlem ODKAZ, kam se vejde jedna přilba a pak už jen pár drobností. Kufr je samozřejmě pro výlety a větší nákupy nutností snad pro všechny skútry. Já mám např. místo pro jednu přilbu z velké části trvale zaskládané nepromoky, lékarničkou, nářadím, soupravou knotů, potahem na sedlo a zámkem, ale druhé je stále zcela volné. Nejsem si jistý, jestli bych pod sedlo nového XCT tohle všechno dostal a vedle toho bez problémů vytahoval a vkládal přilbu, aniž bych to musel pokaždé přeskládávat.
Ale každý má své priority jinde, někdo upřednostní skvělý vzhled a dynamickou jízdu, já víc koukám na pohodlnou jízdu a praktickou stránku stroje
Pozn: Jsem zvědav jestli tenhle šikovný motůrek implantují časem i do Downtownu, vyřešilo by to hned několik ze zmíněných nedostatků
Trošku jsem se v tom šťoural a tak jsem vyzjistil, že mezi srovnatelnými konkurenty bude jeden z motoricky nejsilnějších a nejdynamičtějších, spotřeba v rozumných mezích, stejně jako cena nebo náklady na provoz... takže sportovně laděný skútr pro radost.
Ale taky pár mínusů, jednak designové plexi, které pro praktické užívání skútru vyžaduje okamžitou výměnu (Givi už nabízí svoji užitečnou klasiku). Dále podvozkově bude citelně tvrdší, takže sice moc pěkné na německé silnice nebo jisté projíždění zatáček, ale na našich cestách to může být při delší cestě utrpení. A nakonec poměrně malý (krátký ve srovnání s Downem) úložný prostor pod sedlem ODKAZ, kam se vejde jedna přilba a pak už jen pár drobností. Kufr je samozřejmě pro výlety a větší nákupy nutností snad pro všechny skútry. Já mám např. místo pro jednu přilbu z velké části trvale zaskládané nepromoky, lékarničkou, nářadím, soupravou knotů, potahem na sedlo a zámkem, ale druhé je stále zcela volné. Nejsem si jistý, jestli bych pod sedlo nového XCT tohle všechno dostal a vedle toho bez problémů vytahoval a vkládal přilbu, aniž bych to musel pokaždé přeskládávat.
Ale každý má své priority jinde, někdo upřednostní skvělý vzhled a dynamickou jízdu, já víc koukám na pohodlnou jízdu a praktickou stránku stroje
Pozn: Jsem zvědav jestli tenhle šikovný motůrek implantují časem i do Downtownu, vyřešilo by to hned několik ze zmíněných nedostatků
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Stejné plexi má i XCT 300 které testoval Pepa na Primě a neměl výhrady.
On ten scoot je dřív zaměřený na mladší,sportovněji založené zájemce,kteří nechtějí pred sebou tlačit plexisklový výklad.
Pro nás,tatíky,jsou v nabídce jiné "tátoše".
Jedna přilba pod sedlo je málo,ale ani na Downtownu to není - boh vie čo.Jestli tam dáme i druhou vyklápěčku,se teprve uvidí. Otevřená tam tak,tak vyjde a nesmí tam být moc krámů. Těch skůtrů,kde se pohodlně vejdou dvě vyklápěčky,moc na trhu nebude. Třeba i nový B125 v pohodě,ale přál bych ti zkusit si vytáhnout tu vanu ven.
Na nové čtyřstovce je asi jinak vstřikování. Beru to podle tvaru plastu.
On ten scoot je dřív zaměřený na mladší,sportovněji založené zájemce,kteří nechtějí pred sebou tlačit plexisklový výklad.
Pro nás,tatíky,jsou v nabídce jiné "tátoše".
Jedna přilba pod sedlo je málo,ale ani na Downtownu to není - boh vie čo.Jestli tam dáme i druhou vyklápěčku,se teprve uvidí. Otevřená tam tak,tak vyjde a nesmí tam být moc krámů. Těch skůtrů,kde se pohodlně vejdou dvě vyklápěčky,moc na trhu nebude. Třeba i nový B125 v pohodě,ale přál bych ti zkusit si vytáhnout tu vanu ven.
Na nové čtyřstovce je asi jinak vstřikování. Beru to podle tvaru plastu.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Určitě má na tohle vnímání vliv i věk a my "ve věku" holt upřednostníme zpravidla více komfortu před adrenalinem Já to vnímal obecně ve většině zahraničních testů, kde si stěžovali na špatnou ochranu jezdce, zejména díky tomu plexi. On i mlaďoch rozliší, jestli mu fouká na větší část těla a do přilby i krku se mu opírá ve vyšších rychlostech vítr. O dešti nebo aktuálních teplotách ani nemluvím. Sršeň je motorkář, pro toho je vichr za řídítky běžná věc, tak aspoň pochválil růžky... to přesně podtrhuje jeho image rebela
Jinak osobně jsem zkoušel dvě integrálky (vyklápěčku nemám) a Downtown nebo např. Piaggio X10 poberou dvě bez problémů, ale jak jsem psal, pod sedlem toho člověk vozí víc a když si vzpomenu co tam třeba všechno našel Gek...
Jinak osobně jsem zkoušel dvě integrálky (vyklápěčku nemám) a Downtown nebo např. Piaggio X10 poberou dvě bez problémů, ale jak jsem psal, pod sedlem toho člověk vozí víc a když si vzpomenu co tam třeba všechno našel Gek...
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Byl jsem se na různé skútry podívat už vícekrát i před rozšiřováním řidičáku. A pár se mi jich líbilo, proto jsem si o nich zjišťoval dostupné informace.
A Rosi, najdi mi člověka, kterému se X10 aspoň trochu nelíbí
Ale vzhledově se mi třeba víc líbí Kymco Xciting 400i, předek je vyloženě nádherný, profil taky a zadek s moderními světly působí velmi zajímavě. Ale jak jsem psal, např. komfortní podvozek nebo více úložných prostor zase mluví pro jiné značky, Piaggio nebo Yamaha. Nějaká konkrétní koupě je ale ve hvězdách
A Rosi, najdi mi člověka, kterému se X10 aspoň trochu nelíbí
Ale vzhledově se mi třeba víc líbí Kymco Xciting 400i, předek je vyloženě nádherný, profil taky a zadek s moderními světly působí velmi zajímavě. Ale jak jsem psal, např. komfortní podvozek nebo více úložných prostor zase mluví pro jiné značky, Piaggio nebo Yamaha. Nějaká konkrétní koupě je ale ve hvězdách
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
X10 je nádherná. Slintal jsem u ní v Praze na výstavě -ale ta cena . . .
Nicméně T-Max je numero uno
Ale nerouhejme se tohle už je do pokecu.
Nicméně T-Max je numero uno
Ale nerouhejme se tohle už je do pokecu.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Official promo
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.