XCiting 400i

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

XCiting 400i

Příspěvek od Gek » pon 15 črc 2013, 11:30

"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 15 črc 2013, 11:38

Vypadá dobře ... jsem zvědav, jak to bude v reálu. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 15 črc 2013, 11:54

nevypadá zle,radiální uchycení předních brzd,poněkud futuristická zrcátka,vypadá to na výcuc toho nejlepšího z Kymca..mno uvidíme jaká bude cena :)
tak jsem našel cca cenu 4600 eur,což by nebylo tak nejhorší :D
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 15 črc 2013, 12:03

Za cca 120 knedlíků, to vypadá solidně. Leč mě se netýká. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 15 črc 2013, 15:37

Kdybych dnes uvažoval o silnějším nástupci, tak by byl velmi vážný kandidátem. Asi společně s Majesty 400, X10 350, event. Burgmanem 400, který už cenou leze hodně vysoko.

Ale cenu ve Francii jsem našel ZDE a šplhá k 5800 EUR, tedy kolem 150 000 Kč a v Itálii cca 5500 EUR, takže o nějakou desítku méně.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Příspěvek od romishowski62 » sob 07 zář 2013, 19:13

Vypadá skvěle,hlavně ty LEDky jsou cool.Kolik kW to může mít? :?:
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » ned 08 zář 2013, 06:39

..zrcátka jsou super, plexi vypadá spíš jako přípravná montáž na plexi.. designově moc zajímavé.. praktičnost stroje potvrdí až reální majitelé..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » sob 05 říj 2013, 23:47

Už jsem ho viděl na šňůře
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 06 říj 2013, 09:28

Je opravdu nádherný a docela mne překvapuje, že byl k dispozici už na šňůře (předpokládám, že tam mělo Kymco stánek) a přitom oficiální prodej bude zahájen "možná" až od příštího roku.
Trošku jsem se v tom šťoural a tak jsem vyzjistil, že mezi srovnatelnými konkurenty bude jeden z motoricky nejsilnějších a nejdynamičtějších, spotřeba v rozumných mezích, stejně jako cena nebo náklady na provoz... takže sportovně laděný skútr pro radost.
Ale taky pár mínusů, jednak designové plexi, které pro praktické užívání skútru vyžaduje okamžitou výměnu (Givi už nabízí svoji užitečnou klasiku). Dále podvozkově bude citelně tvrdší, takže sice moc pěkné na německé silnice nebo jisté projíždění zatáček, ale na našich cestách to může být při delší cestě utrpení. A nakonec poměrně malý (krátký ve srovnání s Downem) úložný prostor pod sedlem ODKAZ, kam se vejde jedna přilba a pak už jen pár drobností. Kufr je samozřejmě pro výlety a větší nákupy nutností snad pro všechny skútry. Já mám např. místo pro jednu přilbu z velké části trvale zaskládané nepromoky, lékarničkou, nářadím, soupravou knotů, potahem na sedlo a zámkem, ale druhé je stále zcela volné. Nejsem si jistý, jestli bych pod sedlo nového XCT tohle všechno dostal a vedle toho bez problémů vytahoval a vkládal přilbu, aniž bych to musel pokaždé přeskládávat.
Ale každý má své priority jinde, někdo upřednostní skvělý vzhled a dynamickou jízdu, já víc koukám na pohodlnou jízdu a praktickou stránku stroje :)
Pozn: Jsem zvědav jestli tenhle šikovný motůrek implantují časem i do Downtownu, vyřešilo by to hned několik ze zmíněných nedostatků :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » ned 06 říj 2013, 10:49

Stejné plexi má i XCT 300 které testoval Pepa na Primě a neměl výhrady.
On ten scoot je dřív zaměřený na mladší,sportovněji založené zájemce,kteří nechtějí pred sebou tlačit plexisklový výklad.
Pro nás,tatíky,jsou v nabídce jiné "tátoše".
Jedna přilba pod sedlo je málo,ale ani na Downtownu to není - boh vie čo.Jestli tam dáme i druhou vyklápěčku,se teprve uvidí. Otevřená tam tak,tak vyjde a nesmí tam být moc krámů. Těch skůtrů,kde se pohodlně vejdou dvě vyklápěčky,moc na trhu nebude. Třeba i nový B125 v pohodě,ale přál bych ti zkusit si vytáhnout tu vanu ven.
Na nové čtyřstovce je asi jinak vstřikování. Beru to podle tvaru plastu.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 06 říj 2013, 11:18

Určitě má na tohle vnímání vliv i věk a my "ve věku" holt upřednostníme zpravidla více komfortu před adrenalinem :wink: Já to vnímal obecně ve většině zahraničních testů, kde si stěžovali na špatnou ochranu jezdce, zejména díky tomu plexi. On i mlaďoch rozliší, jestli mu fouká na větší část těla a do přilby i krku se mu opírá ve vyšších rychlostech vítr. O dešti nebo aktuálních teplotách ani nemluvím. Sršeň je motorkář, pro toho je vichr za řídítky běžná věc, tak aspoň pochválil růžky... to přesně podtrhuje jeho image rebela :wink:
Jinak osobně jsem zkoušel dvě integrálky (vyklápěčku nemám) a Downtown nebo např. Piaggio X10 poberou dvě bez problémů, ale jak jsem psal, pod sedlem toho člověk vozí víc a když si vzpomenu co tam třeba všechno našel Gek... :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » ned 06 říj 2013, 11:47

Ty vyklápěčky jsou objemnější.
Koukám,že se tady chystá X10 :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 06 říj 2013, 12:43

Byl jsem se na různé skútry podívat už vícekrát i před rozšiřováním řidičáku. A pár se mi jich líbilo, proto jsem si o nich zjišťoval dostupné informace.
A Rosi, najdi mi člověka, kterému se X10 aspoň trochu nelíbí :lol:

Ale vzhledově se mi třeba víc líbí Kymco Xciting 400i, předek je vyloženě nádherný, profil taky a zadek s moderními světly působí velmi zajímavě. Ale jak jsem psal, např. komfortní podvozek nebo více úložných prostor zase mluví pro jiné značky, Piaggio nebo Yamaha. Nějaká konkrétní koupě je ale ve hvězdách :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » ned 06 říj 2013, 13:13

X10 je nádherná. Slintal jsem u ní v Praze na výstavě -ale ta cena . . .
Nicméně T-Max je numero uno :mrgreen:
Ale nerouhejme se :D :D :D tohle už je do pokecu.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 17 říj 2013, 20:49

Official promo
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Odpovědět