Jouzův dříč ...

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Jouzův dříč ...

Příspěvek od jouza74 » pon 26 bře 2012, 07:42

Jsem se rozhodl ukázat vám mého dvoutaktního sluhu, říct o něm možné i nemožné. V první řadě vzdát hold jeho spolehlivosti a praktičnosti.

Proč mám tuhle padinu a né něco objeměmějšího? V tom má prsty moje paní a její touha vozit se také pouze s Béčkovým řidičákem. Dobrá vyhověl jsem a jal se hledati padinu, která by mi nebyla "malá" a dokázala pod sedlo polknout velkou integrálku. Čínské stroje u mě nemají zatím nárok a tak jsem hodnotil a přebíral stroje pouze italské, korejské, tchaiwanské a japonské provenience. Málokterý skůtr mi nebyl malý a s tou helmou to bylo ještě horší. Přirozená selekce vybrala právě Kymco Vitality. Zbývalo vybrat motorizaci 2T , nebo 4T. Obě jsem měl možnost vyzkoušet díky prodejci fa. Zemoto v Lásenici. Výkonnější dvoutakt vyhrál a tak jsme sepsali objednávku. Možná se ptáte, proč právě černá metalíza, když výrobce nabízí mnohem hezčí modrou a červenou metalízu. Tak to bylo právě kvůli té nenápadnosti, která se hodí když je potřeba se dostat do míst, kde skůtr nemá co dělat a zbytečně by poutal pozornost okolojdoucích. Čekal jsem na ni asi měsíc a na počátku dubna 2007 jsem se stal doposud šťastným majitelem tohoto stroje.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) jouza74 dne pon 22 črc 2013, 23:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 26 bře 2012, 07:57

Kolik ma tvůj dříč již najeto? Jinak je to krásný stroječek ;) a jsem rád, že slouží stejně, jak ten můj ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 26 bře 2012, 10:14

Tak teď má napoceno cca 11 000 km.

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pon 26 bře 2012, 11:45

Hmm, krasaveček, a ta barva dobrá volba :wink: Ať slouží ještě spoustu let :)
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 26 bře 2012, 12:19

Tak to jest o pár tisíc méně, než můj Nimbus. Perfekt ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 02 kvě 2012, 12:10

V pátek mi nějak zbylo volné odpoledne na chatě a bez děcek. Inu co naplat dotáhl jsem tedy myšlenku dát Dříčovi do vínku 12V zásuvku, aby si mohl pohrávat s mým telefonem coby navigací až pojede do Jaroměřic. Néé, to bych kecal, hlavním důvodem byly moje problémy s vyhledáváním konkrétních adres ve městě. Což ještě podpořil jeden jaksi přebytečný držák pouzdra, který mi zbyl po tom co jsem pouzdrem na telefon osadil Guzzinu. Za 2 a 1/2 hodiny bylo hotovo a posuďte sami. :wink:

Obrázek
Obrázek

Konkrétněji ... pouzdro a držák jsou z této sady
Celly work

Koupil jsem ve výše uvedeném e-shopu a bylo k odebrání osobně ještě téhož dne za 722 Kč. Zásuvku jsem pořídil v obchodě s doplňky na náklaďáky včetně kabelů a konektorů za 140 Kč. Nabíječka je origo Nokia a používaný telefon Nokia C6-00, ty jsem vlastnil již dříve a nezapočítávám je tedy do pořizovacích nákladů, páč by to bylo nefér.
Přijde Vám to mnoho, za cca 1000 Kč umožnit dvěma strojům používat jako navigaci telefon, který bych jinak stejně tahal s sebou? Mě néé :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 02 kvě 2012, 12:28

Mě nepřijde jakákoliv investice do skůtru moc, nebo zbytečná. Krásná práce ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » stř 02 kvě 2012, 13:45

Paráda. Jak to jede ?? Jak se na to složíš ???
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 02 kvě 2012, 14:15

Složím se v pohodě a se mnou (103 kg) si vede takto. Rychlosti budu psát tachometrové, poněváč vypadají lepší (ale kdo chce prozřít musí odečíst cca 10% až 12%).
Z kopce umí i přes 80 km/h, ale to už mám hrachy, že se motor vydá na oběžnou dráhu Země a já taky.
Roviny není problém jezdit konstantně 55 až 60 km/h.
Lehčí stoupání vyběhne cca 45 až 50 km/h.
Krpály 12% a víc potíme cca 30 až 35 km/h.
Zvláštní disciplínou jsou lesní výjezdy a jízda po měkkém podloží a vysoké trávě, kde jsem rád za jakoukoliv rychlost. Zatím jsem ještě tlačit nemusel.

Za mezivesnické přesuny rychlostí okolo 60 km/h si žádá 2,7 až 3 l/100 km, záleží na větru.
Městský styl bez pravidel a respektu, prostě plnej, nebo na brzdy si cení na 3,3 až 3,5 l/100km, tady záleží na době kterou prostojím v neprostupných kolonách.
K těmto číslům je potřeba přičíst zhruba 250 Kč za litr kvalitního syntetického oleje, který se automaticky z vlastní nádrže přimíchává do benzínu. Litr oleje vydrží na cca 1600 km a rozhodně se nevyplácí na něm šetřit. 8)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 02 kvě 2012, 15:17

Jouzo pěkné !! Palec nahoru !!
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 02 kvě 2012, 17:06

Pepí, super, to pouzdro si objednám taky, budu potřebovat na dovču navigaci, kterou mám v novém telefonu Nokia Lumia 800. A zásuvku musím ještě taky pořešit, protože origo je na špatném místě a musel bych při dobíjení a navigování mít otevřený kastlík ... Hmmm, Japonci :cry:
Pěkná práce, tož ať to dobře slouží a funguje :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
GoodGod
Už mám víc než deset
Příspěvky: 94
Registrován: úte 29 bře 2011, 13:17
Bydliště: Dětmarovice

Příspěvek od GoodGod » pát 04 kvě 2012, 15:29

Pěkná padinka! :wink:
Kymco Agility MMC 50, Aprilia Atlantic 500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 30 črc 2012, 00:26

Hezkej stroj. A k tý navigaci. Já si už objednal zásuvku,i s kabelama a pojistkou za bratru 140kč a zajímalo by mě, kam jsi napojil kablíky. Nejrozumější by podle mě bylo rovnou na pínací skříňku,ideálně najít kabely na přední světlo - páč to nesvítí dokud se nenastartuje. Je tak?? Já to ještě rozebraný neměl,tak nevím jak to tam vypadá,nemáš z montáže náhodou fotku ??
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 30 črc 2012, 07:05

Fotku nemám, ale dělal jsem to dvakrát. Protože jsem vemínko zapomněl na relé, které přepíná směr proudu na dobíjení. Prostě jsem to spojil s žílou, která je po nastartování mrtvá. Naštěstí jsem na to přišel ještě před tím, než jsem to zakrytoval a na druhý pokus jsem to už připojil ke konektoru kablíku, který vede přímo od baterky. Další pojistku jsem tam necpal, protože je to dostatečně jištěné hlavní pojistkou u baterie. Testnul jsem to na zkrat a parádně sprejskla. Další výhodou tohodle zapojení je, že můžeš nabíjet telefon i když nevrčíš a posloužit tak i kamarádům v nouzi. A i kdyby si trošku víc vycůc baterku, pořád je tady startovací páka, že. Ve finále se mi to osvědčilo tak, že jsem to takhle předělal i na Brevě, kde mám zásuvku schovanou pod uzamykatelným sedlem. Tobě to taky doporučuji, zvlášt když máš mrtvou interní baterku v navigaci. Při tankování to musíš chcípnout a takhle se vůbec nic neděje. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 30 črc 2012, 15:51

mulah: Na světla nee. Tam je střídavé napětí a to by navigace (nebo spíše nabíječka) nemusela rozdýchat :!:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Odpovědět