O minulém víkendu, při najetých 35.280 km, jsem vyměnil původní Multivar, na kterém jsem najel něco přes 20.000 km, za Multivar nový. Vyměnil jsem také řemen Mitsuboshi a vzduchový filtr. Řemen měl po najetých 5 tisících menší šířku, než ten předchozí po 15 tisících.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pískavé pazvuky zmizely a Yager jede opět hladce a tiše jako nový.
Nejprve jsem dal do Multivaru podle doporučení Malossi pro 125-150 cm3 nové válečky 9,5 g. Jezdil jsem s nimi i teď posledních cca 6.500 km na původním Multivaru, kdy při udržování 50 km/h točil motor 6 tisíc a při plném plynu 8 tisíc. Asi to dělal opotřebovaný variátor, který se na středovém čepu lehce zadrhával, a také z toho více opotřebovaný řemen, protože se vším novým vyletěly otáčky při plném plynu okamžitě až na 9 tisíc. Motor Yageru tam sice má maximální výkon, ale zdá se mi to už hodně. I při lehce přidaném plynu na udržování 50 km/h točil motor skoro 7 tisíc a plyn byl hodně citlivý. Maximálku jsem nezkoušel, ale na předjíždění a do města pro mlaďochy by to bylo super.
Dal jsem tedy 13,5 g válečky, které jsem loni objednal jako náhradní, ale nakonec nepoužil. Stejné jsou i v sadě Multivaru a Malossi je doporučuje pro 200 cm3. Hned po výměně byly otáčky při udržování 50 km/h na 5,5 tisících, při plném plynu vyletěly na 7,5 tisíc. Teď po najetí 200 km si vše sedlo a otáčky při udržování 50 km/h jsou na 6 tisících, při plném plynu vyletí těsně pod 8 tisíc. Při 90 km/h začnou stoupat, v 95 km/h jsou na 8,5 tisících a tam se drží do 105 km/h. Pak začnou stoupat spolu s rychlostí cca 500 otáček na 5 km/h. Oproti 9,5 g je odezva na plyn o něco vlažnější a také zrychlení při předjíždění je o něco menší, ale mě to tak stačí.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 -
plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km