Díky všem.
Dodávám barvu titanově stříbrná metalíza.
A ještě k rozdílům mezi Yagerem a Grand Dinkem. Pominu vzhled kapotáže, ten je jasný. Fando, přístrojovka je u obou stejná. Prostor pro nohy je řekl bych stejný, možná pár cm tam rozdíl bude. Grand Dink má nižší a více odělené sedadlo řidiče a spolujezdce, což má ale vliv na prostor pod sedadlem, který má Yager jednoznačně větší. Rozdíl je v umístění víčka nádrže - Grand Dink ho má dole "mezi nohama" pod krytem, uzamykatelné klíčem, Yager vlevo nahoře, otevírá se přímo klíčkem v zapalování (není potřeba klíček vytáhnout). V tom místě, kde má Yager víčko nádrže, má Grand Dink schránku se zásuvkou 12V, která ale bohužel není uzamykatelná. Objem nádrže je u Yagera 11L, Grand Dink má "jen" 9L. Grand Dink má tlačítko výstražných blinkrů (blikají všechny čtyři), to u Yagera chybí. Ale hlavní rozdíl je asi v tom, že Grand Dink má vstřikování, kdežto Yager karburátor. To má ale zase tu výhodu, že má Yager nožní startovací páku - "nakopávačku". Výkon motoru mají papírově oba stejný 8,7 kW, Grand Dink při 7.750 ot/min, Yager při 9.000 ot/min, maximální točivý moment mají oba stejný a to 9,8 Nm při 6.000 ot/min. Yager je o 11 kg lehčí (153 kg oproti 164 kg) a má o 11 km/h vyšší maximálku (108 km/h oproti 97 km/h). No a co je pro mě docela podstatné, Yager je o 20.000,- levnější (59.990,- oproti 79.990,-).
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 -
plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km