Kymco Yager GT 125
Re: Kymco Yager GT 125
Zdravím, mám dotaz. Chystám se yagera uložit na zimu a nevím, jestli mám tankovat plnou nádrž benzinu nebo ne. Důvod pro je ten, že pokud by byla nádrž skůtru plechová (což nevím a nemůžu to nikde najít) tak by se mohlo stát že by bez benzinu vevnitř rezla. Je to jak všichni víte taková všeobecná rada, která se píše všude ale pak u ní většinou píšou, že se má benzin vypustit a nalít čerstvý, což je trochu na hlavu postaveny. Důvod proti je ten, že se musí nádrž napustit palivem bez biosložky, která jinak klesne na dno a při startu by to mohl být problém. Minulý rok jsem 100 oktan natankoval, samozřejmě, že v nádrži zbylo ještě trochu obyč naturalu 95 ale nastartoval jsem v pohodě. Skůtr mi potom ale na ten 100 ok. docela blbě jel, po natankování obyč naturalu bylo vše ok.
Nejraději bych nádrž v rámci možností co nejvíc vyjel, samozřejmě že tam něco zůstane, ale bude toho minimum a na jaro bych tam nalil čerstý benzín z kanystru, ale mám strach o tu nádrž, takže budu rád za rady.
Jinak jsem letos najel skoro 3000 km a nyní mám tachometrových 30689. Skůtr jezdí skvěle s průměrnou spotřebou 3,2 l kde 50% je najeto po městě. Delší výletové trasy jezdí za 2,9l. Nová kola Metzeler 7 teen mohu zatím jen pochválit. Jeden malinkatý problémek ale byl a to ten, že se mi spálila žárovka na hlavním světle a její výměnu jsem si opravdu užil. Musel jsem rozdělat celý předek skůtru, ale nakonec vše dopadlo dobře. Před měsícem jsem byl i na technické, zkontrolovali světla, brzdy, jestli sedí výrobní čísla a to bylo vše, takže jsem byl za 5 minut hotov. Musím tedy opět zopakovat, že jsem s yagerem velice spokojen.
Nejraději bych nádrž v rámci možností co nejvíc vyjel, samozřejmě že tam něco zůstane, ale bude toho minimum a na jaro bych tam nalil čerstý benzín z kanystru, ale mám strach o tu nádrž, takže budu rád za rady.
Jinak jsem letos najel skoro 3000 km a nyní mám tachometrových 30689. Skůtr jezdí skvěle s průměrnou spotřebou 3,2 l kde 50% je najeto po městě. Delší výletové trasy jezdí za 2,9l. Nová kola Metzeler 7 teen mohu zatím jen pochválit. Jeden malinkatý problémek ale byl a to ten, že se mi spálila žárovka na hlavním světle a její výměnu jsem si opravdu užil. Musel jsem rozdělat celý předek skůtru, ale nakonec vše dopadlo dobře. Před měsícem jsem byl i na technické, zkontrolovali světla, brzdy, jestli sedí výrobní čísla a to bylo vše, takže jsem byl za 5 minut hotov. Musím tedy opět zopakovat, že jsem s yagerem velice spokojen.
Re: Kymco Yager GT 125
Neřeš to. Nech to tak jak to momentálně je a na jaře natankuj novej. Přehnaná péče škodí
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Kymco Yager GT 125
Souhlas s Mulahem. Jezdím od patnácti - tedy 40 roků a nikdy jsem s tím nic nevymýšlel . Jestli máš strach o nádrž a bio sračky, tak v zimě jednou za čas zhoď skútra ze stojanu a zašplouchej benzínem v nádrži, aby se promíchal a basta.
Naposledy upravil(a) Rosi45 dne pát 20 lis 2015, 06:48, celkem upraveno 1 x.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Já nepátrám, jaká je nádrž, na podzim natankuju plnou 100 oktanu a na jaře to spálím.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kymco Yager GT 125
Nepřestávej jezdit ani přes zimu. Taky rada.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Kymco Yager GT 125
Touhle radou se Mildo řídím a funguje. Myslím, že Yager má nádrž plechovou, ale 100% si jistý nejsem. Každopádně bych se rezivění nádrže u relativně nového stroje nebál.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Někdy začátkem října asi od najetých 27.500 km jsem začal pociťovat postupné snižování otáček a tím i ubývání výkonu při jízdě do kopce. Postupně také když jsem třeba dojel nějaké auto a pak ho chtěl předjet, motor točil cca 5.000 ot/min a nechtělo se mu do otáček. Říkal jsem si, že už asi budou na válečcích plošky. Přeci jen to nejsou originály, ale Malossi, které jsem s variátorem Multivar vyměnil při garančce v 15.000 km. Takže po najetých více než 12.500 km by už mohly mít nárok. Objednal jsem tedy nové Malossi 12,5 g a k nim i vodítka, půjčil si od Marschalla (děkuji ) aku utahovák a při najetých 28.502 km jsem 31.10.2015 válečky a vodítka vyměnil. Plošky na starých sice byly, ale nijak extra velké. Každopádně jízda do kopce nebo rozjezd po ubrání se téměř vůbec nezlepšili.
Další logický možný důvod tedy byla unavená konstrastní pružina. Do jejího objednání a výměny se mi hlavně z časových důvodů nechtělo, takže jsem to dočasně vyřešil výměnou válečků 12,5 g za 9 g, které byly v sadě s Multivarem. Jízda do kopce byla o dost lepší, stejně tak opětovné zrychlení po přibrždění. Řekl jsem si, že to těch necelých 1.500 km, co mi zbývají do garančky, nějak vydržím a výměnu pořeší při jednom servis. Vydržet se to dalo, jen jsem si musel zvyknout na to, že je Yager přeci jen trochu lenivější. V pátek 11.12.2015 konečně dorazily z Německa (Němci měli inventuru, proto jsem musel týden čekat a 3x jet do práce autem ) objednané díly - řemen a kontrastní pružina, takže Yager minulé pondělí 14.12.2015 úspěšně prodělal garančku ve 30.000 km za 1.190,- Kč. Při ní mu byl po 15.000 km vyměněn řemen (+750,- Kč) a po 30.000 km vyměněna kontrastní pružina (+590,- Kč). Celkové náklady tedy 2.530,- Kč. Válečky jsem nechal 9 g a jede to s nimi řekl bych stejně, jako když byl Multivar nový s 12,5 g. Jestli se mi bude mezi svátky chtít (a Marschall mi zase půjčí utahovák), zkusím to znovu s 12,5 g.
V sobotu 31.10.2015 jsem zároveň s výměnou válečků vyměnil i rukojeti za vyhřívané Speeds. Tepelná pohoda ve spojení s vyhřívanými rukavicemi Warm je teď o dost lepší ...
Další logický možný důvod tedy byla unavená konstrastní pružina. Do jejího objednání a výměny se mi hlavně z časových důvodů nechtělo, takže jsem to dočasně vyřešil výměnou válečků 12,5 g za 9 g, které byly v sadě s Multivarem. Jízda do kopce byla o dost lepší, stejně tak opětovné zrychlení po přibrždění. Řekl jsem si, že to těch necelých 1.500 km, co mi zbývají do garančky, nějak vydržím a výměnu pořeší při jednom servis. Vydržet se to dalo, jen jsem si musel zvyknout na to, že je Yager přeci jen trochu lenivější. V pátek 11.12.2015 konečně dorazily z Německa (Němci měli inventuru, proto jsem musel týden čekat a 3x jet do práce autem ) objednané díly - řemen a kontrastní pružina, takže Yager minulé pondělí 14.12.2015 úspěšně prodělal garančku ve 30.000 km za 1.190,- Kč. Při ní mu byl po 15.000 km vyměněn řemen (+750,- Kč) a po 30.000 km vyměněna kontrastní pružina (+590,- Kč). Celkové náklady tedy 2.530,- Kč. Válečky jsem nechal 9 g a jede to s nimi řekl bych stejně, jako když byl Multivar nový s 12,5 g. Jestli se mi bude mezi svátky chtít (a Marschall mi zase půjčí utahovák), zkusím to znovu s 12,5 g.
V sobotu 31.10.2015 jsem zároveň s výměnou válečků vyměnil i rukojeti za vyhřívané Speeds. Tepelná pohoda ve spojení s vyhřívanými rukavicemi Warm je teď o dost lepší ...
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Tak jsem si dneska delal servisni prohlidku. Vymena oleju, filtru, svicku, valecky a remen. Valecky s remenem poprve. Po kontrole skutru jsem se zdesil. Objevil jsem, ze na zadni brzde neni skoro zadne oblozeni a predek je taky nic moc. Objednal jsem Newfren - BR Performance z http://www.moto-brzdy.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Mam to za barakem, tak v pondeli budu montovat. Snad nejakou dobu vydrzej. Docela me zarazilo, ze vetsina lidi menila zadni gumu po cca 10 tis km. Ja mam 20 tis km na puvodni a vypada to, ze jeste nejakou dobu budu jezdit. Jezdim prevazne sam, ale 120 kg zive vahy.
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Na Agilitce 50ccm mám najeto 30t, gumy měnil v 10t za zimní, ty jsou do teď ok, a brzdy jsou tak na 50%, Dantese 300ccm jsem přezouval ve 12t. zadní, jezdili jsme tak na půl sám i ve dvou - to většinou i se stanem a dalšími blbostmi...), při prodeji v 20t. přední pneu na výměnu, desky ok a zadek bridgestone supr, desky měl pán tak akorát na dojetí.
Nyní CTX 700ccm 12t většina ve dvou, pneu mám tak max na 3t, měnit budu obě před dovolenou, brzdy ok. Je to asi o všem - pneu, váha, styl jízdy....
Nyní CTX 700ccm 12t většina ve dvou, pneu mám tak max na 3t, měnit budu obě před dovolenou, brzdy ok. Je to asi o všem - pneu, váha, styl jízdy....
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Re: Kymco Yager GT 125
Zdravim, da se povazovat yager za maxi skutra?
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Asi taky záleží na tom, kdo na něj sedne. Když třeba Jakkattara, tak asi i jo, když já, tak rozhodně ne, Většina Yagera se vejde mezi poloviny mé zadele
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Nechápu smysl dotazu. Pro mne je to prdítko, pro jiného mastodont.Wranic píše:Zdravim, da se povazovat yager za maxi skutra?
Slyším na jméno RUDA
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
No, řekl bych, že 125ccm maxík není, ale Rudooooo, každý jsme nějak začínali a jsou lidi, kteří na pajdě najedou za rok víc, než jiný na 1200ccm. Pro mě byla dovolená na pajdě víc, než kterýkoliv vejlet s maxíkama a myslím, že i ze 125ccm se dá dojet daleko
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Kymco Yager GT 125
Přestože řada skalních a zkušených odmítá označit 125-skútr za maxika, faktem je, že některé modely "maxi-skútrů" mají v nabídce i osminku a vedle toho motorizaci 250, 300 i 500 ccm při takřka shodné konstrukci. Např. Downtown, X-Max, SR Max nebo X 10. Takové Burgmany už se ve 125, 200, 400 a 650 odlišují výrazněji.
Pokud jde o Kymco, vnimám jako maxíky řady Downtown a Xciting, ovšem při trošce rozumu bych posadil hranici kubatury maxíků od 250-300 ccm výše. Yager je někde mezi nimi a skutečně drobnými, lehkými skútry. Jeho uživatelé na vyjížďkách bez problémů drží krok i s poněkud silnějšími stroji, ale má na sobě holt méně plastú a subtilnější konstrukci.
Ale tohle kastování se mi nikdy nelíbilo, protože představy i požadavky uživatele jsou vždy subjektivní. Kdybych kupoval někdy klasickou motorku, vybíral bych v 500-750, takže by mne majitelé litrů, 1200 nebo 1800 také považovali za "miníka"
Pokud jde o Kymco, vnimám jako maxíky řady Downtown a Xciting, ovšem při trošce rozumu bych posadil hranici kubatury maxíků od 250-300 ccm výše. Yager je někde mezi nimi a skutečně drobnými, lehkými skútry. Jeho uživatelé na vyjížďkách bez problémů drží krok i s poněkud silnějšími stroji, ale má na sobě holt méně plastú a subtilnější konstrukci.
Ale tohle kastování se mi nikdy nelíbilo, protože představy i požadavky uživatele jsou vždy subjektivní. Kdybych kupoval někdy klasickou motorku, vybíral bych v 500-750, takže by mne majitelé litrů, 1200 nebo 1800 také považovali za "miníka"
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Krásně napsáno.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...