Kymco Yager GT 125
Re: Kymco Yager GT 125
Tak STK jsme zvládli bez problému. Po půlhodině čekání, protože objednávky na moto neberou, bylo za 10 minut hotovo. Samozřejmě jsem včera během 15 minut přehodil xenon a LED parkovačky za žárovky, odpojil brzdové světlo v kufru a pro jistotu dal i původní plexi (to by asi nevadilo, ale proč si zbytečně přidělávat problém). Odpoledne dám zase vše zpět, hlavně velké plexi, protože ráno při 5°C na mě dost foukalo a taky jsem přes aerodinamický hluk od 80 km/h vůbec neslyšel motor.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Dnes mi opet zacal skutr pocukavat. Po vymene palivoveho filtru to cca 100 km nezlobilo. Pristi tyden se na to mrknu. Zadni tlumice objednany.
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj, mám Yagera najeto cca 20tis.km. Příjde mi že nějak zlenivěl na rozjezdy a akceleraci jako takovou. Řešil někdo z vás změnu grmáže válečků do origo variátoru? Dále by mě zajímalo po kolika tis. km jste měnili kontrastní pružinu, zda ji vůbec tedy někdo měnil. Možná to bude chtít dát pouze nové předepsané válečky a nový řemen - oboje měněno při 10 000km. Ale přesto by mě zajímalo zda už někdo řešil novou kontrastku a jinou gramáž válečků v origo variátoru. A ještě by mě zajímalo jaká je minimální šířka řemene. Nikde jsem to nenašel ani na zahraničních webech a fórech.
Re: Kymco Yager GT 125
Kontrastní pružinu jsem měnil při garančce v 30 tisících, řemen po 15 tisících. Více tady.
Co se týká řemene, tak v servisním manuálu je standardní šířka 18,8 mm a servisní limit 17,3 mm.
Pokud chceš, můžu ti poslat servisní manuál na mail. Akorát je anglicky.
Co se týká řemene, tak v servisním manuálu je standardní šířka 18,8 mm a servisní limit 17,3 mm.
Pokud chceš, můžu ti poslat servisní manuál na mail. Akorát je anglicky.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Mockrát děkuji za informaci. Pošlu ti email do zprávy.
Re: Kymco Yager GT 125
V SZ nic nemám, tak jsem ti to poslal na mail, který máš tady registrovaný. Jsou to 3 emaily po dvou pdf. Dej vědět, jestli to došlo.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj, koukám že moje zadní pneu už má jen 2mm dezénu (najeto 21 000km), takže budu muset sehnat novou. Jakou zadní papuči jste na Yagera dávali?
Re: Kymco Yager GT 125
To máš ještě originál? To Yagera nosíš, ne?
Původní zadní Maxxis mi vydržela 15 tisíc a to už vykukovalo plátno. Vyměnil jsem ji za Continental Conti Twist, která byly po 10 tisících také sjetá na plátno a navíc na ní byly boule. Pak jsem obul Michelin Power Pure SC a po 14 tisících kvůli STK (byly tam asi 2 mm) další Michelin Power Pure SC.
Přední Maxxis jsem měnil po skoro 40 tisících také za Michelin Power Pure.
Původní zadní Maxxis mi vydržela 15 tisíc a to už vykukovalo plátno. Vyměnil jsem ji za Continental Conti Twist, která byly po 10 tisících také sjetá na plátno a navíc na ní byly boule. Pak jsem obul Michelin Power Pure SC a po 14 tisících kvůli STK (byly tam asi 2 mm) další Michelin Power Pure SC.
Přední Maxxis jsem měnil po skoro 40 tisících také za Michelin Power Pure.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Děkuji za odpověď. Ano je to ještě z výroby. Také mě to překvapilo. Přemýšlel jsem, že bych koupil tu Maxxisku co tam je z výroby. Špatný vlastnosti zas tak neměla.
Re: Kymco Yager GT 125
Maxxis nejsou vůbec špatný gumy, jen se u nás špatně schánějí a stojí ranec
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Já byl s Maxxisama taky nadmíru spokojený (prvoobutí na DWTN) .. pak jsem ale taky obul Michelin Power Pure a nebyl to krok vedle
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Kymco Yager GT 125
V autorizovaném servisu Kymco ti Maxxis objednají, ale cena je brutální. Za to máš dvě Michelinky. Kdysi jsem se ptal - více tady.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Tak jsem nakonec objednal Dunlop scootsmart. Uvidíme co předvede. Každopádně děkuji za vaše ohlasy.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
Kdysi jsem tyto gumy točil na Downu a nebyly zlé, dalo se na ně spolehnout, jen ke konci životnosti měly lehce "vyskákaný" vzorek, bo dezén drážek byl dlouhý, nepřerušovaný a tak se vzorek "vyskákal" víc, než u gum s "kratšími" dezénovými drážkami, jakoby byly v háji tlumiče ... ikdyž ty Down nemá bůhvíjaké ?!?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj,
nováček, tak snad píšu správně . Prosím o radu. Jsem spokojený uživatel Y125. Bohužel (já vím, ženy a moto se nepůjčují) mi jej nedávno švagrova rozbila o altán ( ) no nic - ji se nic nestálo, plasty popraskaný, tak jsem je nechal svařit a jedu si dál. Až teda na zničenou baterku, takže taky nová (po blbě dovřeném kufru). Mám jej od srpna 15. Najeto 5500 - moc jsem tomu minulý rok nedal. Nicméně k prosbě o radu:
dnes jsem jel, točil jsem to asi na 9t rychlost 100-105. poté jsem zpomalil na kruháč a cítil jsem cuknutí a razantnější zpomalení motorem - po vyjetí z kruháče jsem se nemohl dostat přes asi 5t otáček a 50-60km. po zastavení, a restartování motoru to jelo dál. nápad proč? bez kontrolky.
rovněž se mi zdá, že je méně dravý než po novotě - odpich není co byl a obecně ta akcelerace ke stovce byla pružnější
díky moc za rady
nováček, tak snad píšu správně . Prosím o radu. Jsem spokojený uživatel Y125. Bohužel (já vím, ženy a moto se nepůjčují) mi jej nedávno švagrova rozbila o altán ( ) no nic - ji se nic nestálo, plasty popraskaný, tak jsem je nechal svařit a jedu si dál. Až teda na zničenou baterku, takže taky nová (po blbě dovřeném kufru). Mám jej od srpna 15. Najeto 5500 - moc jsem tomu minulý rok nedal. Nicméně k prosbě o radu:
dnes jsem jel, točil jsem to asi na 9t rychlost 100-105. poté jsem zpomalil na kruháč a cítil jsem cuknutí a razantnější zpomalení motorem - po vyjetí z kruháče jsem se nemohl dostat přes asi 5t otáček a 50-60km. po zastavení, a restartování motoru to jelo dál. nápad proč? bez kontrolky.
rovněž se mi zdá, že je méně dravý než po novotě - odpich není co byl a obecně ta akcelerace ke stovce byla pružnější
díky moc za rady