Ahoj. Prosímtě to světlo vyřešíme až podle plánů, skutečně mám dojem že tam je extra prvek který dělá "na volnoběh přepni světla na 50%" a to je odlišný obvod od regulátoru Naraku. Ale zatím jsem v práci a noty na tento strojek mám doma... čili když vyměníš regulátor, nestane se nic. Když vynecháš ten ztlumovací obvod, tak už volnoběh nenastavíš vůbec. Budeš ho muset přidat natolik (aby to svítící světlo nezastavilo), že kdybys někdy třeba nerozsvítil, roztočí se to na 5.000 otáček a odjede i bez plynu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ale i tak dojde k jevu že to na volnoběh pohasne, sice ne "digitálně a řízeně", ale přirozeně ztrátou napětí při volnoběžných otáčkách. Podle mě se nijak moc dál s touhle elektroinstalací dostat nedá - pokud vím, děje se to více či méně u všech konstrukcí. To víš, alternátor s řízeným buzením jako v autě se sem nedává a z toho pak vyplývá extrémní závislost na otáčkách která úplně dokonale uřídit nepůjde.
Jinak odkud jsem - já z Prahy, Kymco ze západních čech - parkuje na chalupě, akční radius mám tak 100km kolem Varů. Bylo na Klínovci, v Plzni, v Žatci atd, depo má v malé vesničce u Lubence
Ohledně volnoběhu - pokud jsi taky narazil na stav že po ubrání plynu a zastavení to rádo chcípe, tak tím víc to podporuje mou teorii a nebude to tím, že bych měl něco rozhašený. Jak jsem řek, dle mých pokusů to řádně seřídit nejde. Když je zhasnuto, zřejmě by tento problém nenastával. Příležitostně vyzkouším.
Šroub bohatosti bys našel na levém boku karburátoru, je vidět od zadního kola, sleduj rouru přívodu vzduchu do karburátoru od filtru, karburátor samotný je v gumenné čepici. Tu odhrneš a uvidíš z téhle strany jedinej mosaznej šroub v trubičce (i hlava je utopená). To je on. Jinak doporučuju sundat vnitřní dekl pod sedačkou (6 šroubů nahoře a 1 velkej uvnitř), odejmeš celej ten plast včetně sedadla a dostaneš se ke všemu. Karburátor uvidíš z obou stran a můžeš nastavovat - moc tam toho není, volnoběh jako takový (otáčky) a ta bohatost. Pak ještě vůli lanka plynu. Trysky jsou vevnitř, to ho musíš vyndat.
Tlumiče mají 3 polohy tvrdosti, doporučuju tu nejměkčí. Nejmíň to drncá a i se spolujezdcem to takhle vyhovuje. I když jednou jsem vezl známou co má krapet "korpulentní postavu" a ta mi to teda v týhle poloze zarazila až na doraz, ale jinak to zvládá běžně jízdu solo i ve dvou na stejný nastavení.