Super 8 - 50/4T (2T)

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Super 8 - 50/4T (2T)

Příspěvek od Benda.s » úte 04 kvě 2010, 12:41

Jaké máte zkušenosti a poznatky ?


Já mám najeto cca 70km a jsem po třetí v práci. Ve středu 28.4. mi to přivezl až domů a zatím teda spokojenost. Uvítám jakékoliv zkušenosti, rady a poznatky.
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 08 kvě 2010, 14:03

Mám sice Kymco Agility 4T/50 ,mám na ní nalitáno přes 3000 km a zatím maximálně spokojen.Pokud by jsi chtěl přečíst o mém stroji víc,mrkni tady na můj profil - http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 .No a rozhodnutí ke koupi Kymca mě částečně přesvědčilo přečtení tohoto článku,tak pokud budeš chtít,mrkni i tady http://www.adventure-biker.cz/chianti-2 ... ty-50.html Měj se.jachym
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » čtv 27 kvě 2010, 07:29

Lidi používáte někdo regulator http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=912
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -dc-390-19?

Jaké s tím máte zkušenosti a kde jej na motorce najdu, mám jí skoro měsíc, ale jsme před garančkou a tak jsem ještě ani šroubek nepovolil, tak aby se mi lépe hledalo. Chtěl bych tím hlavně odstranit pokles intenzity světla na volnoběh (viz. popis Adventure biker).

Dík za jakékoliv informace
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 27 kvě 2010, 18:28

Zkušenosti s tím žádné nemám,ale už jsem o tom uvažoval...Každopádně,vždy mi ochotně poradili,když jsem zavolal do Adventure Bike.Tedy ptal jsem se vždy,když jsem něco kupoval,ale ochotnost byla vždy velká...mi pomohlo neblokované Naraku Raicing CDI ... masakr :wink: rychlost šla o 25 km na horu.Akcelerace se nezměnila,jem mě to pustilo více do otáček...Jsem byl nadšen...Teď mi to lítá 75km dle GPS...Kdyby jsi to koupil a pomohlo to,dej prosím vědět ... Dík - Cis Fis
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » čtv 27 kvě 2010, 22:36

Dnes jsem odvezl skútr na garrančku a ptal jsem se prodejce, říkal mi, že by do toho nešel, že prý se setkal s tím, že pak nesvítilo vůbec. Je to sedm set a tak to koupit jen tak na zkoušku se mi nechce :-( Uvidím, ted jsem zvědaváý na odblokování, nejvíce mne štve, že to nepustí víc z kopce, rovinky mi jdou pěkně a nemusím jet zas moc, je to na dopravu do práce :-). No uvidíme :-)
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 28 kvě 2010, 08:43

Poslouchej...na ten fičák z kopce si myslím,že ti pomůže odstranění restrikcí...mi to tedy pomohlo a ještě víc to popustilo to neblokované CDI.Sice musím jet s plynem,ale pustí mě to i na 90km.S blokovaným CDI to nepustilo.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » pát 28 kvě 2010, 10:20

Mne ted štve, že to nemohu pustit jako na pincku kde jsem vyřadil, nebo na spojku to z kopce pustil a jelo to na volnoběh - prostě to přes ten variator pořád brzdí. Jedině na kopci zastavit, nechat padnout volnoběžné otáčky a nohou se osdtrcit.... pak to jde,a le jakmile dám plyn, tak už mi to pořád zabírá, ale zase jakmile jedu na volnoběh tak pozhasnou světla což jsem chtěl řešit tím regulatorem napětí.
Kolik máš nalítáno? S tím CDI pošli mi co jsi koupil a co všechno jsi měnil. 90 lítat nemusím a s mým metrákem to moc asi nepůjde, ale rychleji než 50 bych od toho čekal :-)
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 28 kvě 2010, 11:39

Mrkni na můj profil tady:

http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432

je tam vše popsané,všechny upravy,všechny změny.Možná trochu víc,ale podle nadpisu můžeš vybrat...jen nemám Super 8,ale Agility MMC 50.
Dnes mě po 53 dnech pustí ze špitála,zhodil jsem 14kg,ale předtím jsem těch 78 měl a fakt se to chovalo dobře...Opět přidám,největší změnou byla výměna CDI a těch peněz nelituji...Za multivar i jó,za to CDI ne.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 28 kvě 2010, 11:46

Ještě máš pravdu...ale já to zase s tím neblok CDI z kopce valím s plynem a při spotřebě 1.8l /100km je mi celkem jedno.Pokud tam bylo to origo...kopec nekopec,jen 45km za hod.Vyměnil jsem ho a fakt velká změna...odkud jsi?Že by jsem ti ho pujčil na vyzkoušení...stačí jedno projetí... Ostrava - mé životní město.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » pát 28 kvě 2010, 16:55

Velmi si cením tvé nabídky, ale musel bych jet za sestřenkou, abychom se viděli a na skútru je to na týden :-) Hlavně nemůžu k tobě prřijet, jsem slabý na plíce :-D
Jsem od Turnova, autem cca 5-6hodinek cesty :-) mj. příští víkend u je sraz 50ccm respektive fichtlů.
78 to je můj sen, ted jsem malinko zhubnul a mám suchej 94,5kg, tak těch 15kilo je znát :-) Ted si jedu pro skútr doobchodu po garančce, mělo by to být nějak odbloklé, tak jsem zvědavý, včera to chválil, že je to dobře zajeté :-)
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 29 kvě 2010, 02:17

Tak to je škoda...ale chápu ... včera mě propustili po 53 dnech z nemocnice. :? Z ničeho nic jsem dostal do kompletního tlustého střeva Crohna,tak že času na přehodnocení životního žebříčku jsem měl času habafuk - tvé obavy o zdraví chápu - teprve tam mi došlo,že ho opravdu máme jen jedno

:!: :!: :!:

Už máš odstraněnné restrikce?Tedy já našel jen kroužek ve variátoru a postup jeho odblokace mám popsaný na motorkářích :roll: . Pán Pitoma...CDI zapřičinilo to,že rychlost se nezastavila na těch 45km,a variátor přidal na akcelerci a ještě to pustilo krapet více ... tuším těch 5km/h nahoru.
Naposledy upravil(a) jakattara dne sob 29 kvě 2010, 21:23, celkem upraveno 1 x.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » sob 29 kvě 2010, 08:58

Tak jsem to včera přivezl a celkem super, dostanu se na tacho 58-59 ...60to jen olizuje, ale z kopce to jede tak jak jsem čekal a nebrzdí to tak rapidně. Udělal výměnu kroužku a měnil prý něco na spojce. Prý stranu variatoru mám komplet a pokud bych chtěl jít dál, tak výfuk, sání a CDI, nebo potom 80ccm. Ovšem pokud bych do toho čel, tak hlavně počítat s tím, že to bude chtít zase k tomu doladit variator a spojku. No já jsem spokojen s tím jak to jede ted, hlavně to ztichlo, ta restrikce způsobovala pěknej hluk tím jak ten motor omezovala.

Jinak jsem si cestou domů zapnul GPS a zaznamenával jak moc rychle to pojede a max. dle GPS bylo 51,9km/st Jede to i lépe do kopce, ale stále to klesá tak nějak víc, ale hlavně to má podstatně lepší reakce na plyn. Prve jsem měl pocit, že půlka otáčky plynu naprosto nic neudělala.
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 31 kvě 2010, 04:19

Tak hlavně že jsi spokojen :wink: .Já jsem ze začátku taky slavil každé zvýšení km,ale největší změna byla fakt ta výměna CDI.Vím,pořád o tom melu do kola,ale to byl rozdíl jako kráwa :lol: a ta investice se vyplatila.Jen k tomu tvému plynu - zatím jsem si na Nimbusu dělal vše sám,od výměny variátoru,po ostatní servis ... Dával jsem do kupy i nastavení varce (mám tam teď Malossi Multivar,v kombinaci s origy Kymco) a zajímal jsem se o jeho správný průběh.Nakonec mi kluci na www.scooter-tuning.cz zhodnotili a odsouhlasili nastavení popsané v mém příspěvku - tak mrkni.Po tom seřízení mi plyn zabírá od 0 ke 100.

http://forum.scooter-tuning.cz/forum/vi ... 8&start=15

Joooo,ještě jsm trošičku našponoval plynové lanko.

No a k tomu 80cmm válci - uvažoval jsem jednu dobu nad 70cmm a ani nevím jak se to stalo,ozval se mi týpek a poslal mi fotky jak lze zrušit motor po výměně válce uplně nové Agility a přešla mě chuť.Myslím,že ten 4T motor na takové změny zatím není stavěný...(pozor,toto je jen můj názor,já tomu zase tak moc nerozumím) .Jestli chceš,pošli mi email na SZ a já ti ty jeho fotky přepošlu.Chudák to rozprodává po dílech... :( .
Zatím CisFis .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » úte 01 čer 2010, 15:42

Ahoj všem - vyjádřím se k myšlence odstranit pokles intenzity světla na volnoběh. V žádném případě to nedoporučuju !!! Super 8 používá 2 hlavní žárovky a už tady výrobce moc nepřemýšlel, protože motor se správně seřízeným volnoběhem s tímto funguje špatně. Co se děje: motor je v otáčkách, vše svítí jak má, chystáte se zastavit. Jakmile se kola zastaví a odpojí se spojka, motor náhle zjistí, že ho odběr do světel příliš brzdí a na volnoběh ho neutáhne, dá se říct že buď chcípne nebo skoro chcípne. Následně se zpožděním nejméně 1 ale spíše 2s dojde k probuzení se regulátoru, který se dovtípí že motor je ve volnoběhu a stálo by za to ubrat světlům a motor tak odlehčit aby nechcíp - jenže to dělá tak pozdě, že už se mezitím beztak stalo. Chci tím říct, že po dojezdu a rozpojení spojky jsou 2 hlavní žárovky tak velká zátěž, že to má neskutečně velkou tendenci zhasínat. Nastavení volnoběhu výše pochopitelně nepomůže, sice to vykryje tu chvíli hned po dojetí, nicméně pak se regulátor probere světla ztlumí a tehdy se motor roztočí natolik, že to zase připíná spojku a má to chuť odjíždět pod zadkem. Čili neexistuje stav, ve kterém by to fungovalo jak má. A pokud se regulátor vymění, očekávám, že to bude ještě horší, ten motor ze 2 hlavních žárovek rozhodně nebude nadšen - pohasnou tedy nějak přirozeně vlastním poklesem napětí a motor se bude klepat jako drahej pes aby se vůbec nějak točil. Podle mého soudu je jediná šance jak to vyřešit odpojení 1 tlumeného vlákna, jinak ty různé problémy s chcípáním (navíc ovlivněné aktuální teplotou a režimem práce bezprostředně před zastavením) budou dělat paseku neustále... Bohužel, tohle je zatím moje jediná negativní zkušenost a myslím že zde taiwanský designér rozhodl a taiwanský konstruktér nedomyslel. Ale ubrání světel při volnoběhu být musí - jen ne takhle opožděně, ten regulátor měl být rychlejší nebo odpínat dřív...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » úte 01 čer 2010, 15:49

Jinak mám Super 8 přes rok, kupoval jsem ho nový a má najeto už něco kolem 6 tis, na garančky nechodím, vše dělám sám a ledacos už jsem pochopil - aspoň doufám :D

Já konkrétně měnil akorát věci škrtící motor, zejména tedy restrikci na variátoru, jeho válečky (původně 6.5g, dnes 5.7g), restrikci na vstupu do vzduchového filtru a trysku v karburátoru. V danou chvíli mi to tak jezdí podle tachometru 70-72, víc s tím nemá smysl jít, už tomu dojde převod a vzrůstají otáčky a to mě nějak podvědomě chrání ať to nepřetáčím :D :D Spotřebu mám kolem 2l, v danou chvíli jsem ve stadiu experimentů s velikostí trysky, určitě to může jezdit pod 2l (stačí vyndat ten restriktor na vstupu vzduchu), ale s původní tryskou to už cuká tj. má chudou směs - proto jsem přidal a nestihl ještě zjistit spotřebu. Kromě toho svícení nějak nemám, co bych vytknul.

Odpovědět