Mají úplně všechny variátory filtr na vstup chladicího vzduchu ? DT 350 ano, starší Xciting na víku variátoru uchycení pro filtr nemá.
Když jsem u DT 350 zkusil filtr sejmout při chodu motoru, zásadním způsobem zvýšil průchod vzduchu variátorem, I na volnoběh to na výstupech z variátoru pěkně fučelo.
Vzduchový filtr variátor
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchový filtr variátor
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Vzduchový filtr variátor
Úžasné zjištění!
Můj život byl obohacen o další poznatek a to jsem myslel, že už vím vše
.
Taky mám jedno zjištění, možná spíš pocit. Ten, že se nudíš a tak spamuješ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Yes :Y:](./images/smilies/icon_yes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Taky mám jedno zjištění, možná spíš pocit. Ten, že se nudíš a tak spamuješ
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filtr variátor
Děkuji, že jsi vyjádřil své podnětné dojmy přímo k tématu o tom, že se nudím ... není tomu tak. Chtěl jsem věcné informace od zkušených členů fóra. Pro zkušené je moje tápání a hledání informací (ne dojmů a pocitů) možná směšné a proto by měla existovat jednoduchá odpověď a vysvětlení - jak mně utnout.
Jsem si vědom "možného negativního vlivu" prachu ze silnice na opotřebení variátoru, ale protože kovové víko variátoru staršího Xcitingu nemá z výroby žádné šrouby pro připevněné klece filtru, je zřejmé že někteří výrobci to navrhli bez filtru sání, tak se chci v problematice lépe orientovat. Já znám jen DT 125 a DT 350. Jak je sání variátoru konstruováno různými výrobci u malých a velkých kubatur ?
Vím, že chlazení variátorů sportovněji laděných skútrů je věc hodná zřetele s vlivem na životnost řemene a rozdíl proudění vzduchu "s" a "bez" filtru je zásadní.
Ve varci je dost prachu i s filtrem. Čistil jsem molitanový filtr sání variátoru po 20 tis. ... byl sice černý, ale ne ucpaný. Na povrchu bylo z jedné strany několik stébel suché trávy. To co teklo z molitanu při mytí byl černý prach (jako saze), žádná další hrubá nečistota či cokoli svědčícího o silničním prachu a písku.
Z toho, jak komplikované jsou vedeny přivodní kanály sání v plastovém DT 350 víku, mám pocit, že většina bordelu a vodní tříště se usadí v tomto prostoru pod plastovým víkem. (DT 125 měl jen plastové víko ).
Jsem si vědom "možného negativního vlivu" prachu ze silnice na opotřebení variátoru, ale protože kovové víko variátoru staršího Xcitingu nemá z výroby žádné šrouby pro připevněné klece filtru, je zřejmé že někteří výrobci to navrhli bez filtru sání, tak se chci v problematice lépe orientovat. Já znám jen DT 125 a DT 350. Jak je sání variátoru konstruováno různými výrobci u malých a velkých kubatur ?
Vím, že chlazení variátorů sportovněji laděných skútrů je věc hodná zřetele s vlivem na životnost řemene a rozdíl proudění vzduchu "s" a "bez" filtru je zásadní.
Ve varci je dost prachu i s filtrem. Čistil jsem molitanový filtr sání variátoru po 20 tis. ... byl sice černý, ale ne ucpaný. Na povrchu bylo z jedné strany několik stébel suché trávy. To co teklo z molitanu při mytí byl černý prach (jako saze), žádná další hrubá nečistota či cokoli svědčícího o silničním prachu a písku.
Z toho, jak komplikované jsou vedeny přivodní kanály sání v plastovém DT 350 víku, mám pocit, že většina bordelu a vodní tříště se usadí v tomto prostoru pod plastovým víkem. (DT 125 měl jen plastové víko ).
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;