Akumulátor a jeho údržba
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, to je on. Jen tam byl problém v promoklém a provlhlém DO
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
No vzhledem k tomu že mě asi opustila baterka v Xcitingu, musím koupiti tedy novou. Tak jsem hledal a našel, ale mám dilema.
Mám koupit vartu nebo Yuasu???
Parametry jako kapacita a startovací proud mají stejný jen ta cena u varty je skoro poloviční. Do čeho byste šli vy? Pro mě je Varta taková nedůvěryhodná značka,ikdyž v autě jí mám už 7let a bez sebemenšího problému.
Mám koupit vartu nebo Yuasu???
Parametry jako kapacita a startovací proud mají stejný jen ta cena u varty je skoro poloviční. Do čeho byste šli vy? Pro mě je Varta taková nedůvěryhodná značka,ikdyž v autě jí mám už 7let a bez sebemenšího problému.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Za mě Yuasa. Měl jsem tři Varty a všechny jsem musel reklamovat. Kolega dvě a to samé.... Vartu už nikdy.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Možná náhoda, ale já vlastně pokaždé měl problém, z toho 2x nešel jeden článek akumulátoru a fy to přiznala. Možná proto dávám už na rady (nejen) ohledně aku na našeho jouzíka
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Já dávám hlas Yuase, ale jen v originále a nejlépe Yumicron. Jednou mě obchodník osadil baterii jakési dceřinné firmy Yuasy a musím říct, že to bylo úplně na prd. Startovalo to stejně blbě jako většina XC.
Pro Vartu mám slova chváli pouze v autě. Tam jsem asi před 6-ti lety musel v nouzi koupi Vartu Blue Dynamic a klobouk dolů. Drží dodnes ...
Pro Vartu mám slova chváli pouze v autě. Tam jsem asi před 6-ti lety musel v nouzi koupi Vartu Blue Dynamic a klobouk dolů. Drží dodnes ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
U té Varty bych startovacím proudem 200A nebyl tak jistý. Může to být možná jen překlep na eshopu, ale já během chvilky našel takové eshopy čtyři, kde uvádějí startovací proud jen 100A.
http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/in ... 66bfdd2715
http://www.mulac.cz/motobaterie-512014- ... h-100a.htm
http://pb-autobaterie.cz/motobaterie-va ... -100a.html
http://www.speedmoto.cz/10922/varta-ytx14-bs.html
Na webu Varty sice uvádějí 200A, ale čemu teď věřit. Že by se ony eshopy takto chtěly připravit o potenciální zákazníky? Nebo se chrání před případnými reklamacemi? Nebo jsou dva stejné akumulátory s rozdílnými parametry? O tom, jak se na jedné výrobní lince vyrábí akumulátory a podle výsledných parametrů se určuje značka, jsem četl a možná i někde tady dával odkaz. U Yuasy (originál) jsem jiný údaj než 200A nenašel.
Ale pokud necháte jakýkoliv akumulátor vybít pod 10,5V, odsuzujete ho k brzké smrti. Přiznám se, že i já jsem tuhle blbost udělal během letošní zimy. Alarm mi v Yageru originální akumulátor během 14 dnů dovolené v prosinci vybil na 9V. No a v březnu jsem najednou nebyl schopen nastartovat startérem. Ještě že má Yager nakopávačku. Takže jsem taky kupil novou Yuasu YTX9-BS.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Už jsem si vzpomněl. Jeden necelý rok mě hned od začátku šikanovala baterie značky TOPLITE z Yuasa Group, původem z Taiwanu. Tak takovou už nikdy !!!
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013