Jak na mobil při jízdě?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 05 zář 2016, 22:16
- Bydliště: Praha
Jak na mobil při jízdě?
Lze naistalovat do helmy hadnsfree mobilu?
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na mobil při jízdě?
Určitě ano. Jsou na to možnosti a tady ti fundovaní jistě poradí.
Osobně si ale myslím, že na motorce by se měla poslouchat tam maximálně hudba. Třeba Dvořák, nebo Helloween, ale to už je na volbě každého soudruha. Jízda je o požitku, kochání a tak. Pokud ovšem nejezdíš do práce, ale i ta počká na vyřízení až dojedeš.
Toto je můj osobní názor. Můžete s ním nesouhlasit, můžete ho odmítat, ale to asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
Osobně si ale myslím, že na motorce by se měla poslouchat tam maximálně hudba. Třeba Dvořák, nebo Helloween, ale to už je na volbě každého soudruha. Jízda je o požitku, kochání a tak. Pokud ovšem nejezdíš do práce, ale i ta počká na vyřízení až dojedeš.
Toto je můj osobní názor. Můžete s ním nesouhlasit, můžete ho odmítat, ale to asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Re: Jak na mobil při jízdě?
Já používám v podstatě denně Interphone F4S, jak jako handsfree k telefonu, tak pro poslech hudby nebo navigace. Tento model už se neprodává, ale má nástupce tady - http://www.interphonef5.cz/kategorie/interphone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Před F4S jsem měl Givi I301B, kterou teď má na helmě manželka. Funkce v podstatě stejné, kromě automatické regulace zvuku podle okolního hluku. Cena oproti F4S byla tehdy poloviční. Výdrž baterie Givi ale byla oproti F4S tragická - maximálně 4 hodiny přehrávání a když byla jen zapnutá a spárovaná, tak asi 6 hodin. Nabíjel jsem ji každý třetí nebo čtvrtý den. Pokud F4S používám pouze jako handsfree k mobilu cca 2x30 minut denně s průměrně 1 pětiminutovým hovorem za hodinu provozu, vydrží takto na jedno nabití fungovat i měsíc.
Před F4S jsem měl Givi I301B, kterou teď má na helmě manželka. Funkce v podstatě stejné, kromě automatické regulace zvuku podle okolního hluku. Cena oproti F4S byla tehdy poloviční. Výdrž baterie Givi ale byla oproti F4S tragická - maximálně 4 hodiny přehrávání a když byla jen zapnutá a spárovaná, tak asi 6 hodin. Nabíjel jsem ji každý třetí nebo čtvrtý den. Pokud F4S používám pouze jako handsfree k mobilu cca 2x30 minut denně s průměrně 1 pětiminutovým hovorem za hodinu provozu, vydrží takto na jedno nabití fungovat i měsíc.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Jak na mobil při jízdě?
Prosímtě, uvažuji o handsfree F3MC anebo Interphone Urban, kde je navíc i FM rádio. Bez hudby nedám ani jeden den, takže převážný důvod je, že ji chci poslouchat za jízdy na skútru. Na občasné telefonování taky, ale prioritní je ten poslech hudby. Máš ji v integrální helmě? Já mám právě uzavřenou MT. Funguje to dobře? Nechci, aby to zastínilo okolní hluk (provoz, zvuk sirén apod.). Díky.Cossman píše:Já používám v podstatě denně Interphone F4S, jak jako handsfree k telefonu, tak pro poslech hudby nebo navigace.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Jak na mobil při jízdě?
Všechny interfouny mají automatickou regulací hlasitosti v závislosti na okolním hluku. Když jedeš rychle, přidá ti na hlasitosti, když pomalu, ubere.
Je na tobě, jak si to necháš řvát do uší .
Je na tobě, jak si to necháš řvát do uší .
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Jak na mobil při jízdě?
Takže to v podstatě funguje na stejném principu jako telefony, kde je čidlo potlačující hluk/šum, akorát tady to vyhodnotí elektronika, která na základě šumu větru vyhodnotí hlasitost?
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Jak na mobil při jízdě?
Interfouny snímají okolní hluk mikrofonem do kterého mluvíš. Když stojím, nehýbu se, muzika hraje decentně, jak se zadýchám, třeba při dolování motorky ze škarpy, hlasitost se zvýší.
Je to jednoduché a účinné. Důležitá je taky pozice repráčku vůči sluchovodu.
Někde tu máme vlákno o PMR a bluetooth, tam je určitě víc informací.
Je to jednoduché a účinné. Důležitá je taky pozice repráčku vůči sluchovodu.
Někde tu máme vlákno o PMR a bluetooth, tam je určitě víc informací.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na mobil při jízdě?
Tak to vidíš ... dlouho si ta peněženka neodpočine !
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Jak na mobil při jízdě?
Aha, tak super.
Ale odpočine, teď to kupovat nebudu. Teď mě bude mít Angie ráda, jak si ji hýčkám .
Ale odpočine, teď to kupovat nebudu. Teď mě bude mít Angie ráda, jak si ji hýčkám .
Re: Jak na mobil při jízdě?
Schimpy: Helmu mám výklopnou Crivit V210 z Lidlu. Jezdím schovaný za velkým plexi Givi, takže v mojí helmě je ticho a poslouchám hudbu i bez problémů telefonuju ve 100 km/h. V létě často jezdím s vyklopenou helmou a ani to není problém. Ono to plexi dělá opravdu hodně. Než jsem ho pořídil, musel jsem při telefonování vždycky ubrat na max. 60 km/h, protože jinak jsem kvůli okolnímu hluku já nerozuměl volajícímu.
Automatickou regulaci hlasitosti jsem si vypl podle návodu, který tu někde na fóru je, protože za tím plexi to šlo jen občas o jeden stupeň a hned zase zpátky, což působilo spíše rušivě. A taky to dělalo problém při spojení s vysílačkou Tribe, ale to není až tak podstatné.
Automatickou regulaci hlasitosti jsem si vypl podle návodu, který tu někde na fóru je, protože za tím plexi to šlo jen občas o jeden stupeň a hned zase zpátky, což působilo spíše rušivě. A taky to dělalo problém při spojení s vysílačkou Tribe, ale to není až tak podstatné.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Jak na mobil při jízdě?
Vyčerpávající a jasná odpověď, která mi pomohla. Asi sáhnu po tom Urban, líbí se mi a hlavně má i rádio, i když je to dle odpovědi od interphonef5.cz spíše doplňková funkce, tak uvidíme, každopádně vřelé díky!
Re: Jak na mobil při jízdě?
Já mobil řeším tak že je někde v baťohu, kufru, nebo pod sedačkou. A je mi úplně ukradený, jestli mi někdo volá nebo ne
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Jak na mobil při jízdě?
Nejde mi ani tak o telefonování, jako o poslech hudby - na té jsem závislej .