Downtown 300 čidlo?
Downtown 300 čidlo?
Dobrý den, prosím o radu. Předevčírem jsem jsi přivezl 2012ku s 15200km od prvního majitele, což pánovi věřím. Vyměnil jsem filtry a oleje. Problém je v tom, že za jízdy se skútr chová, jako by byl aktivní sytič. Kdyby to nebyla stříkačka, tak to nejede skoro vůbec, takhle je cítit, že se s tím ta elektronika pere úspěšně. Ale samozřejmě to chci hned odstranit. Co tedy říká jednotce, že je motor zahřátý a že má upravit směs? Děkuji
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
Ty si dobrý ! Ty chceš nějaké řešení - sám jsi si odpověděl a nám si nepopsal co se děje. Co ti o tom řekl majitel ?
Co je to - "Jede jako se sytičem" ? Nejde do otáček ? Jak se chová při rozjezdu a zrychlování, jak v kopci. Pro mně "jede jako se sytičem" znamená, že nejde do otáček. U skútru to může být i variátorem.
Nevím jaké máš zkušenosti se skútry. Pokud elektronika vstřiku s lambda sondou funguje správně - tak je směs taky správně.
Co je to - "Jede jako se sytičem" ? Nejde do otáček ? Jak se chová při rozjezdu a zrychlování, jak v kopci. Pro mně "jede jako se sytičem" znamená, že nejde do otáček. U skútru to může být i variátorem.
Nevím jaké máš zkušenosti se skútry. Pokud elektronika vstřiku s lambda sondou funguje správně - tak je směs taky správně.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Downtown 300 čidlo?
Co benzín ? Kolik točí volnoběh ? Při zkušební jízdě /před výměnami oleje a filtrů/ jel normálně ? Akcelerace byla OK ?
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Downtown 300 čidlo?
Ahoj. Tak po projetí kamarádem- servisakem mi bylo sděleno, že na 90% je to řemenem. Zítra to otevře. Že nemusí být sjetý, ale starý a že směs po zahřátí a rozpínání už nefunguje jak má a to by mělo dělat při akceleraci ty " hluchý" prodlevy. Děkuji za reakce. Ono jsem to také nenapsal úplně správně k pochopení. Bývalý majitel ho používal nárazově a celý život parkoval ve studené garáži. Jinak dnes po dálnici z kopce horko těžko 140 km/h. Jinak můžete mi doporučit značku řemene a popřípadě válečky, které se vám osvědčili? Válečky bych raději lehčí pro lepší akceleraci.... Děkuji.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
Ty si ale nepsal, že by se to začalo chovat blbě až po ohřátí (řemene) a teď odvozuješ problém ohřátím protažený řemen. Řemen má v sobě nějakou textilní výztuž, aby se nenatahoval jako guma Ty jeden sytiči !!!! Zase věštění z koule!! ... A nebude to spíše reflexní pružina ?
A zase řešíš válečky a přitom pořád nevíš, čím je tvůj problém způsoben ... prostě ozkoušej 2 lehčí hmotnosti a uvidíš co ti bude pasovat (cca 10% a druhá sada i trochu lehčí ). ALE ... u 300 bych odlehčování válečků příliš neřešil. Jo kdybys měl 125 !
S jinou hmotností válečků počkej, až vyměníš řemen, reflexní pružinu a válečky s origo hmotností. Ty řeší nějakou ladící magii a máš skútr s "nefunkčním" vario ? Vždyť nevíš jak to jezdí normálně, stav a seřízení variátoru má zásadní vliv. A pokud jo, tak v první sadě můžeš zkusit buď origo v origo hmotnosti nebo Pulley válečky o 10% lehčí, abys věděl jak to jezdí normálně, když je vše v pořádku.
===
Když máš servisáka u ruky, tak se zmatenými příspěvky na fórum vždy trochu počkej.
A zase řešíš válečky a přitom pořád nevíš, čím je tvůj problém způsoben ... prostě ozkoušej 2 lehčí hmotnosti a uvidíš co ti bude pasovat (cca 10% a druhá sada i trochu lehčí ). ALE ... u 300 bych odlehčování válečků příliš neřešil. Jo kdybys měl 125 !
S jinou hmotností válečků počkej, až vyměníš řemen, reflexní pružinu a válečky s origo hmotností. Ty řeší nějakou ladící magii a máš skútr s "nefunkčním" vario ? Vždyť nevíš jak to jezdí normálně, stav a seřízení variátoru má zásadní vliv. A pokud jo, tak v první sadě můžeš zkusit buď origo v origo hmotnosti nebo Pulley válečky o 10% lehčí, abys věděl jak to jezdí normálně, když je vše v pořádku.
===
Když máš servisáka u ruky, tak se zmatenými příspěvky na fórum vždy trochu počkej.
Naposledy upravil(a) buchtik dne pon 08 kvě 2017, 17:10, celkem upraveno 2 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Downtown 300 čidlo?
Diskuse na toto téma probíhala tady -
viewtopic.php?f=41&t=478&p=54239&hilit= ... ene#p54239" onclick="window.open(this.href);return false;
Já tam mám teď 13g pro Mitsuboshi, možná by to na divočení chtělo lehčí.
Nepočítej s tím, že Ti to pojede moc nad 140 km/h, mě nad 120 kmital starý a kmitá i nový řemen, kolem 140 se uklidní. Downtown je moc sympatický stroj, ale v rámci svých technických limitů.
viewtopic.php?f=41&t=478&p=54239&hilit= ... ene#p54239" onclick="window.open(this.href);return false;
Já tam mám teď 13g pro Mitsuboshi, možná by to na divočení chtělo lehčí.
Nepočítej s tím, že Ti to pojede moc nad 140 km/h, mě nad 120 kmital starý a kmitá i nový řemen, kolem 140 se uklidní. Downtown je moc sympatický stroj, ale v rámci svých technických limitů.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Downtown 300 čidlo?
Velice vám děkuji za reakce. Víte jak... každá rada od zkušených se hodí.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
Děkuji, že jsem si mohl trochu zarýpat ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
Neřeš ladění variátoru, když se ti to podaří dát do origo stavu, tak akcelerace je OK a 140 km/h je tak jak tak provozní strop. A to ti říkám jako bývalý majitel DWTN 300i 2012 koupený nový a to vážím 120 kg.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Downtown 300 čidlo?
Buchtiku, je to kontrastní pružina ne reflexní.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
...ale ... když ji stříkneš tím reflexním sprejem .... může být zároveň kontrastní i reflexní ... ne? .. já vím .. už mizím
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 300 čidlo?
Já to pořád matlám ... hlavně že mi rozumíte ...,
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;