Příspěvek
od Vyhlos » sob 19 zář 2015, 20:40
Už jsem na to taky myslel, ale fakt je, že mi to v tom mém rozmezí otáček (kolem 8k) vlastně ani nevadí. Kdyby to bylo v nižších otáčkách tj. při nižší rychlosti jako to má Jágo, tak považuji skútr za nepojízdný, tak je to nepříjemné. Uvidím, co se stane až při 20k vyměním řemen a válečky. Pokud budou problémy, zaměřím se na pružinu (a nechám si poradit), protože už dávno vím, že není péro jako péro, i když vypadá stejně. Znám náhodou jednoho mimořádně šikovného inženýra, co mi za posledních pár let dokázal vymyslet a vyrobit asi deset úplně odlišných a velmi speciálních pružin. Drát, tepelné zpracování, průměr, stoupání, zakončení, tvar, ... . Je toho moc a ten člověk o tom ví všechno.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr