DWTN - variátor

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od HonzaH » pát 26 srp 2016, 09:13

Ty jo .. to už je vysoká tunerská :shock: .. ale tak proti gustu ... :wink: :D .. ať jsi spokojený :wink: :lol: 8)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pát 26 srp 2016, 09:41

To já ne, to Petr ze Scootland Brno. V zásadě na tom s pauzami (další zákazníci) dělají dva. Jeden montuje, demontuje a druhý to šéfuje. Dělalo to nadvakrát, protože prvně jsem neměl potřebné díly. Celkem asi 9 hodin práce. Souhrnná cena materiál a práce 16 tisíc + cesta Tábor-Brno. V Praze jsem dynamometr se zaměřením na skutry nedohledal.
Naposledy upravil(a) buchtik dne pát 26 srp 2016, 18:28, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od manet125 » pát 26 srp 2016, 12:37

Dal jsi si práci teda.
Nárůst výkonu o 38% je předpokládám na zadním kole, když jsi ladil variátor a ne na motoru. Je to tak?
Pod tabulkou je uvedena informace o nárůstu výkonu na motoru. Proto se ptám.
Slušné, velice slušné :Y:
Taky se koukám, že se ti podařila posunout maximálka. O kousek.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pát 26 srp 2016, 13:00

-----
Maximálka nestojí za řeč - to by vyžadovalo buď sáhnou na pevný převod nebo zcela jiný variátor s většími řemenicemi a další úpravy.

Výkon je na zadním kole ... když se člověk podívá co z toho leze v sérii, tak by blinkal. Když pominu nižší výkon (což může být věc rozhodnutí držet motor v nižších točkách - proč ne) ta nevyrovnanost průběhu je zcela tragická.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od manet125 » pát 26 srp 2016, 13:42

Ty klikaté čáry v dolní části diagramu jsou co zač?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4282
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Rosi45 » pát 26 srp 2016, 13:49

Pořád jsem tomu nerozuměl. Jeden příspěvek mě schází, tak nevím o čem se debatí .
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pát 26 srp 2016, 17:17

manet125 píše:Ty klikaté čáry v dolní části diagramu jsou co zač?
===
Čidlo otáček zapojují na zapalování a ono to hází každou druhou nesmyslnou hodnotu (snad to jde zapojit i jinak ale toto je jednodušší - nevím). Takto je vidět průběh otáček v tisku poněkud blbě. I svislá osa je tím poněkud stlačená, že se hodnota otáček, jejich růst či pokles blbě čte - pohyby jsou strašně malinké. Jako správná platí ta spodní linie bez těch bodů tvořících zuby nahoru - ty nebrat v úvahu.
Otáčky by během "otevírání" variátoru měly stagnovat nebo lehounce růst - pokles otáček je problém.

Prý to vidí na monitoru lépe než v tomto tisku.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4282
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Rosi45 » pát 26 srp 2016, 17:54

Jo dík. Už vím proč.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Vyhlos » pát 26 srp 2016, 19:33

Ač jsem o snahách bojovat o vyšší výkon u malých kubatur již jindy řekl své, Tvoje nezměrné úsilí nepochybně zaslouží uznání.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pát 26 srp 2016, 20:03

Skoro bych chtěl říci: byla to snaha o nápravu chyb výrobce vyřešením problému "neekonomického variátoru", který kvůli špatnému nastavení není schopen díky přenést výkon motoru. Výkon motoru je zcela v pořádku.

Bez motorové brzdy a komplexního přístupu Scootland Brno při odzkoušení sliderů různé váhy mezi 8,5-12,5g (orig má 13g), kontrastek 4 hodnot (pasovala nejslabší), laborování s dvěma typy pružin HiT spojky Dr.Pulley (pružina spojky a pillow pružina) by nebylo tohoto výsledku dosaženo. Pochvala do Brna.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pát 02 zář 2016, 14:04

No a ještě jsem vydyndal ze Scootlandu souhrný graf

Obrázek
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » ned 04 zář 2016, 19:58

Dnes jsem udělal druhou serii měření s odladěným Dr Pulley + spojka Hit Pulley, které doplňuje měření provedené v květnu se sériovým variátorem. Max rychlost se nezměnila, to by vyžadovalo jiný variátor nebo změnu stálého převodu.

Praktický dopadem vyššího výkonu je, že nemusím tak často jezdit na plný plyn a ve dvou je na této 125-cítce jízda přijatelnější, není to tak líné.


Obrázek
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

rjulius
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22 črc 2014, 12:14

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od rjulius » pon 28 srp 2017, 12:52

Ahoj, prosím o radu, na co se zaměřit. Mám třístovku Downtowna, najeta cca 20 tisíc.
Tak poslední měsíc nebo dva pozoruji, že když se z 0 rozjíždím, drží se obyčejně otáčky kolem 6,5 tisíc a skútr zrychluje až do dosažení 100 km/hod.
Pak cítím nějaké vibrace (nebo spíš takový hrubší chod) a skútr přestane zrychlovat. Otáčky z těch 6,5 tisíc dokonce poklesnou na přibližně 6 tisíc a poměrně dlouho trvá, než tu 100 překoná. Jakmile se ale rychlost dostane přes 105...110, vibrace zase zmizí, otáčky se dohrabou opět na 6,5 tisíce a skútr se v pohodě rozjede 110, 120 i 130 za příznivých podmínek. Otáčky se pak samozřejmě dále zvedají, 7... 7,5 tisíce zcela bez vibrací (no v rámci jednoválcového motoru).

Netušíte na co se zaměřit? Teď jsem měnil řemen i válečky, ale je to beze změny. Válečky snad ani měnit nepotřebovaly. Řemen preventivně.

Díky moc, hezký den.

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Macek » pon 28 srp 2017, 13:34

..kontrastní pružinu spojky a pružinky spojky.. vic už nic jihého ani vyměnit nejde.. ;)
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

rjulius
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22 črc 2014, 12:14

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od rjulius » pon 28 srp 2017, 13:48

pružinky spojky? hm hm... proč? protože to jde? :-)

kontrastku bych chápal, ale matou mě ty vibrace...

Odpovědět