Downtown 125
Re: Downtown 125
Ono som skúšal na rovine a to proste netočí viac ako 9300-9400rpm viac to nejde vytoči . Mne to príde tak ako keby to bolo bloknute na ECU ne a ne 10 000. Všecko som skontroloval , vyčistil ...sviečku air box+filter , tlak v kolesách . Motor štartne na šup otáčky vybehnú nad 2000 potom klesnu na 1800cca. Ide pekne pravidelne netrhá ,nekašle beži hladko . Tak netušim kde je chyba stále 9400rpm a 110km/h maximálka.
Re: Downtown 125
A kolik váží přepravovaná osoba?
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125
Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Downtown 125
To není nic tragického. Tak zkus Downa hodit na hlavní stojan, pořádně si zajisti, aby se zadní guma nemohla dotknout podlahy a zkus kolik bude točit motor bez zátěže. Pokud takhle přeleze přes 10000 ot/min, je jen otázkou nastavení variátoru, aby se tam dostával i při jízdě.jágo píše:85a nekdy vic
Osobně bych se do zvyšování otáček nehnal, zvlášť když koukám na parametry motoru. Max. kroutící moment v 7000 ot/min a max. výkon v 9000 ot/min. Tzn. že při akceleraci by při ideálním nastavení variátoru měla být na otáčkoměru hodnota +/- 7000 ot/min, protože to má motor nejvyšší účinnost. Maximální rychlosti by pak měl dosahovat při maximílním výkonu tj. při 9000 ot/min. Tož tak.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Downtown 125
ahoj Jouza 74 ,
dík za odpoveď ono som už skúšal a preto mi napadlo priškrtené ECU. Som ho dal na hlavňáka nechal zozhiať, a skúsil som .
toš sviňa točil 9700 a a cukal sa jak na omezovači ale keď som ho držal vybehol na 10 000 ale tak na 2sekundy maximálne a znovu spadol na 9400 - 9 600 . To stým váriom mi vrtá hlavou docela ,páč mi aj môj kamarád hovoril že by to riešil multivarom 2000 a kontrastkou. kus sa vyzná mal už nejaké mašinky a tunil )Tak neviem mám tam sériu varec + 13g klasické válečky ( najeto 5000km).
dík za odpoveď ono som už skúšal a preto mi napadlo priškrtené ECU. Som ho dal na hlavňáka nechal zozhiať, a skúsil som .
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Downtown 125
Ahoj Honza H,
výrobca neudáva max. rpm ...toš reaguju na to co tu ogari píšu ...max 10 000rpm
áááá 125km/h
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
výrobca neudáva max. rpm ...toš reaguju na to co tu ogari píšu ...max 10 000rpm
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Downtown 125
Naco chces 10 000ot
sak ten motor zachvilu znicis. Mne uz vyssie ot ako 7000 pridu vysoke. Ja sa snazim jazdit okolo 6000ot mimo mesta a po meste aj menej. Pokial to ide o maximalku alebo vykon, jednoznacne 300i kup. 125 ka mi pride malo na nie maleho a nie lahkeho downtowna. S 300i to ide docela. Mal som noveho burgmana 400i a najel som s nim okolo 20000 km. Musim povedat ze 300 ka downtown nebola slabsia. A maximalky cca skoro rovnake. Burgman 155km/h a down 300i 150km/h. Len mam pocit ze burgac viac premeriaval takze isli skoro rovnako. Otacky mal mozno burgac o kusok nizsie ale nic dramaticke. Tiez som na burgmanovi skusal variator malossi ale vysledok ziadny. Ja som naopak od teba chcel nizsie otacky pri cestovnej rychlosti cca 100km/h. To sa aj z casti podarilo ale zase to aj z lenivelo. Zas som dal lahke valcekt a otacky lietali vysoko a odpich lepsi ale zas tie otacky pri 100 ke
. Original je podla mna najlepsi. Kasli na 10 000ot. Znicis ho
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kymco dink 150lx rok 2000, Kymco Grand Dink 250 rok 2007 7mesiac, kupene v Bratislava Kymco, najazdene 6800km, burgman 400 k9 , rok 2015 Dowtown 300i abs. Okrem tychto este boli piagio 80, aeon 125 a yuki bug 125
ale tieto nedoporucujem
. Od 2016 kymco downtown 350i. Kymco forever..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Downtown 125
Něco takovýho se možná stalo už s DT. Prvně se přece udával výkon 24kW při 8500ot a později už jen 21,9kW při 7750ot. Vlastně teďka se to řešilo na skutrforu. Mě to po rovině neleze přes 8100, tak schválně skusím to okotlení na stojanu.HonzaH píše:Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha...![]()
Program v ECU DT se přeci taky měnil, kvůli nějakýmu škubání kolem 60kmh.
Downtown 300
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125
Co se týká těch kW, bylo to nějak v souvislosti s ABS. Ty DT "bez" mají 24,.., ty "s" nižší . Tedy takhle mi to bylo vysvětleno prodejcem.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...