Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Asi toho amerického "vostrého" strejdu taky neznám, ale mně se taky zdálo, že jedou celkem na pohodu. Že přejížděli plnou čáru je samozřejmě přestupek proti pravidlům, přesto jsem nezaznamenal žádnou skutečně kolizní situaci. Docela jsem si jízdu s nimi užíval, i když moje hranice leží samozřejmě jinde a celkem nerad musím přiznat, že bych jim zdaleka nestačil.
Navíc mě docela těší, že mi v garáži stojí tak dobrý stroj. A až jednou přijde situace, že tu zatáčku budu muset položit víc než to cítím, tak vím, že tam mám rezervu a že mě můj Downtown věrně podrží. Nakonec kdo z nás už to nezažil.
Co se týče stylu, nejsem ten, kdo by měl právo to hodnotit. Ono se jinak přenáší těžiště s nádrží mezi nohama než bez ní. Já za to video děkuji.
Navíc mě docela těší, že mi v garáži stojí tak dobrý stroj. A až jednou přijde situace, že tu zatáčku budu muset položit víc než to cítím, tak vím, že tam mám rezervu a že mě můj Downtown věrně podrží. Nakonec kdo z nás už to nezažil.
Co se týče stylu, nejsem ten, kdo by měl právo to hodnotit. Ono se jinak přenáší těžiště s nádrží mezi nohama než bez ní. Já za to video děkuji.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Cesta zajímavá a chinani to mají najeté. Přesto v čase 3:30 kameraman zažil znovuzrození, neb nejspíš zažil tzv. fixaci na bod. Nu měl to s chlupem ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně to "najeté" chlapci nemají, v těch 3:30 to byla opravdu "fixace na bod", tam ho podržely brzdy. Nicméně vím, že bych si tu cestu dokázal taky užít , pokud by tam teda nebylo jako v prádelně
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Jo, taky jsem se křenil, jak se zasnil. Asi o fochně za víc peněz, při pohledu na dražší stroj:)
Ty držkopády jsou nejspíš z tohodle humorného kanálku. Záludná zatáčka, lokální tradice a 7 kamer běžících:) Na tohle se rač nedívejte:) https://www.youtube.com/watch?v=9w4FtHcTua4 Zajímavý, že jsem zatím nikde nenarazil na mekty kolem malé schopnosti DT klopit nalevo. Jeden tester ho dokonce nazval "corner monster". ?
A je to Taiwan. U videa, co jsem dal dřív, jsem ho prvně taky tipoval, ale u dalšího je název jakési svaté hory, kterou mi googl vyhodil v Číně.
Ty držkopády jsou nejspíš z tohodle humorného kanálku. Záludná zatáčka, lokální tradice a 7 kamer běžících:) Na tohle se rač nedívejte:) https://www.youtube.com/watch?v=9w4FtHcTua4 Zajímavý, že jsem zatím nikde nenarazil na mekty kolem malé schopnosti DT klopit nalevo. Jeden tester ho dokonce nazval "corner monster". ?
A je to Taiwan. U videa, co jsem dal dřív, jsem ho prvně taky tipoval, ale u dalšího je název jakési svaté hory, kterou mi googl vyhodil v Číně.
Downtown 300
Asi si to budu muset po shlédnutí videa zkontrolovat. Fakt je, že jsem jednou na kruháči něčím vlevo dole v náklonu narazil, hodilo mi to zadní kolo asi 10 cm doprava, ale protože to bylo v relativně malé rychlosti a na asfaltu co absolutně neklouže, tak jsem to ustál úplně v pohodě a moc jsem nad tím nezamýšlel. Když jsem tam jel příště, tak jsem to okoukl a dal jsem to do souvislosti s vystouplou dlažbou v konstrukci středu kruháče. Ale stejně nevím na co jsem narazil. Teď to určitě prozkoumám. Díky za typ. Pokud už jste to někdo zkoumali ...
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Ale hlavně, oni tam mají klima asi jako v baráku v prádelně, když tři sousedky doperou velké prádlo ve společné pračce .. horko, dusno, vlhko ... tam bych asi taky jezdil oděn lehčeji. ... nicméně při pádu to bolet muselo
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Není zač, rádo se stalo ... snažil jsem se to najít v servisním manuálu a na straně 14-14 je uvedeno:
Specified Oil: SS#8
Oil capacity: 185 cc
Předpokládám, že cc jsou naše ccm, ale není uvedeno jestli ono množství patří do jednoho nebo obou předních tlumičů (já si myslím že do jednoho). To ale poznáš, jak to budeš nalévat. Dvojnásobné množství do jednoho tlumiče prostě nenarveš
Tak snad ti to pomůže
Specified Oil: SS#8
Oil capacity: 185 cc
Předpokládám, že cc jsou naše ccm, ale není uvedeno jestli ono množství patří do jednoho nebo obou předních tlumičů (já si myslím že do jednoho). To ale poznáš, jak to budeš nalévat. Dvojnásobné množství do jednoho tlumiče prostě nenarveš
Tak snad ti to pomůže
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..