Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krtek
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: pon 03 lis 2014, 07:24
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Krtek » úte 27 led 2015, 07:58

dík, tak tenhle manual jsem neměl, proto jsem nenašel.
Kymco Downtown 300i ABS

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 28 led 2015, 06:40

Není zač, když můžu pomůžu, když nemůžu, tak prostě musím ! :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » pát 13 úno 2015, 14:39

Poslušně hlásím:
teplota 2°C
baterka po měsíci 12,17V
startování bez plynu cca 3s, než chytly normální otáčky 1800, jinak by zas zdechl. Nebo je nutný startovat s trochou plynu.
Palubní napětí 14,06V a nechal jsem to klapat 20 minut.

Jo a ještě něco, ošmatlával jsem X-max 400 a dojem na mě fakt neudělal. DT vypadá výrazně luxusněji. Už jen pár chromových blbostí a je to reprezentativní samohyb. Třeba plasty x-maxu jsou tenký a prohýbají se, při pomlácení některý rachotí. Získal jsem dojem, že když je začnu casnovat, urvu je, nebo prostě pokroutím. Úplně stejně je to na pár dalších motorkách Yamahy. Dál, z x-maxu na zem nedosáhnu už vůbec! Zlatej Kymíček... Sedlo je dole divně široký, s kalhotama se kterýma celkem normálně lezu na DT, jsem měl problém. A sic jasně míň pohodlný (ale může sednout více lidem). Byl v bílé barvě a překvapilo mě, že nemá žádný lak, nedej bože perleť. Prostě jen holý plast, vizuálně opískovaný.
Downtown 300

Marty
Už mám víc než deset
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 25 zář 2014, 19:33
Bydliště: Čeladná

Příspěvek od Marty » pon 02 bře 2015, 17:14

chci se zeptat jak se nastavuje čas na displey ?? jde mi to přepnout na míle, a přeblikávat ty km. ale na čas sem nepřišel.
Kymco Downtown 125, rok 2010

Uživatelský avatar
Krtek
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: pon 03 lis 2014, 07:24
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Krtek » pon 02 bře 2015, 18:11

hodiny - na počítadle km si nastav ODO - musí tam být, potom současně stistknout MODE+ADJ, pak už jen nastavuješ
Kymco Downtown 300i ABS

Uživatelský avatar
Krtek
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: pon 03 lis 2014, 07:24
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Krtek » sob 02 kvě 2015, 07:11

hlášení, dnes jsem přeskočil na tacháku 10.000km, žádnej problém, vše chodí jak má. na oslavu jsem natankoval Vervu 100 a kupodivu šla spotřeba skoro o 0,5l dolu a jede to trochu líp
Kymco Downtown 300i ABS

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 02 kvě 2015, 08:48

Jede, řekl bych že i ta spotřeba je fakt, ale po přečtení několika diskusí ( skutrforum, maxici, motorkáři ) jsem tankoval 100oktan ob jedno tankování. ;)
Naposledy upravil(a) jakattara dne sob 09 kvě 2015, 04:44, celkem upraveno 1 x.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Příspěvek od romishowski62 » sob 09 kvě 2015, 04:27

Já osobně jezdím na 95 optimal od Eurooilu a průměr je 3litry. A to jezdím pouze po městě neboť jezdím do práce. Kolik máte se 100vkou spotřebu ostatní? Rychlost většinou 90km/h.
Moje zkušenost se 100vkou je průměr 3,3litry a motor jako by střílel.
Já osobně nespokojen.
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 11 kvě 2015, 08:22

Já na Downu nic moc extra snížení spotřeby na 100oktan nepozoroval .... tak byl lepší, ale moje kila asi rozhodují víc, než oktany :wink: :roll: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od romishowski62 » ned 24 kvě 2015, 08:46

Taky mám 106kg a jde to poznat...
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Rosi45 » ned 24 kvě 2015, 20:06

Já osobně si myslím že tenhle motor nedokáže využít potenciál paliva,které má vyšší hodnotu hoření a je určeno pro přímovstřikové motory.
Něco z ČMN -
Faktem je, že pokud do motoru nalijete stovku bez dalších úprav, neplatí „víc oktanů rovná se vyšší výkon“. Ten přichází až s kompresními písty, potažmo se změnou předstihu. Ale jeden pořádný důvod nalít si stovku do nádrže má každý z nás. Před zimou. Stooktanový benzín totiž neobsahuje biosložku, (bioetanol – biolíh), který na sebe jinak váže vodu a s ní pak klesá na dno palivové nádrže. Výsledkem je, že když si před zimou v dobré víře naplníte Naturalem 95 nádrž, aby vám nezrezla, tak zhruba po dvou – třech měsících máte dole v nádrži vyselektovanou biosložku, která na jaře zrovna moc dobře nechytá, nehledě na možná poškození motoru. Nechat nádrž prázdnou je taky hloupé kvůli její korozi (i když moderní nádrže už jsou v pohodě), a tak dát před zimou plnou stooktanového benzínu je z gruntu dobrý nápad.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od buchtik » sob 01 srp 2015, 18:55

Obecná poznámka k některým lhůtám vyměn olejů apod. (osobní názor)

Olej
Downtown 125 je poměrně výkonný motor i přepočtu na 1 litr výkonu. Náplň je miniaturní. Raději budu dávat méně výkonný olej (levnější), ale použiji častější výměny. To motoru prospěje více, než vysoce výkonný longlife olej ponechaný dlouhou dobu. Výměnu není špatné dělat před zimou, protože v použitý olej je znečišten a při ponechání přes zimu mohou zplodiny negativně působit.

Brzdová kapalina
Krátké lhůty výměn mohou být způsobeny zemí původu. Půl roku je tam 100% vlhkost vzduchu a půl roku tam prší (zjednodušeně).
Ale nic proti výměnám jak je předepsáno.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od buchtik » stř 05 srp 2015, 07:38

..... aneb - proč tankovat 100 oktan (ne kvůli oktanů, které neuškodí, ale kvůli obsenci biosložky)

(ačkoli oktanový nárok motoru se mění podle více faktorů, vlhkost tlak a teplota vzduchu, technický stav motoru --- například suché vedro na horách ve velké zátěži by více oktanů chtělo, dtto plný výkon na dálnici v letních vedrech)
Naposledy upravil(a) buchtik dne stř 12 srp 2015, 22:32, celkem upraveno 6 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od jouza74 » stř 05 srp 2015, 07:58

Naprosto přepsán předchozí příspěvek, tento můj prosím smazat, děkuji.
Naposledy upravil(a) jouza74 dne stř 05 srp 2015, 22:42, celkem upraveno 1 x.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Vyhlos » stř 05 srp 2015, 18:28

Nemám znalosti abych mohl odborně diskutovat, tak alespoň jeden postřeh, který jsem si uvědomil až jsem četl Vaše řádky. Při jedné cestě kolem Jevíčka asi před dvěma měsíci mi začal docházet benzín a tak jsem zamířil k Eurooilu a vzal jsem nějakou 95. Změna k lepšímu byla značná. Měl jsem tam Vervu od Benziny. Klidnější chod motoru, příjemnější jízda. Pro mne překvapení, jinak jsem tankoval vždy jenom u Benziny nebo OMV. Teď mám 95 od OMV a mám pocit, že to není ono. Chod je takový tvrdý, nevím jak to jinak popsat. Spotřebu nesleduji, nemohu referovat. Zkusím Eurooil a uvidím. A podívám se, co jsem tam vlastně nalil. A napíšu.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět