DWTN - variátor

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

DWTN - variátor

Příspěvek od manet125 » ned 14 črc 2013, 20:41

Jelikož se ze základních informací o Downtownovi stalo supertéma, ve kterém se za chvíli nikdo nevyzná, založil jsem vám téma na téma hranatých válečků.

Upraveno 15.7.2013
Naposledy upravil(a) manet125 dne pon 15 črc 2013, 05:53, celkem upraveno 1 x.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 15 črc 2013, 05:48

Možná bych to trochu zobecnil, aby vlákno nezaniklo na úbytě - mohlo by pojednávat o jakýchkoliv výměnách válečků, ať už jiná gramáž nebo jiný typ, event. i výměnu celého variátoru - tedy zkušenosti s efektem těchto výměn :wink:

edit: Milda šikulka :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » čtv 18 črc 2013, 12:28

Chtěl bych se zeptat, zda tu je někdo, kdo už má válečky dr.pulley v kymco downtown 125,jakou tam má gramáž, a jak je spokojen, popřípadě poznatky z jízdy? Přemýšlím o změně, a dle všeho maj originál válečky 13 gramů, tak jaké jsou nejvhodnější? Už jsem toho docela dost přečetl, ale jedni doporučují lehčí - 11 až 11,5g, jiní stejné jako původní - 13g. Podotýkám že jedím denně cca 60 km do práce a zpět, 80% mimo město, občas výlet s mou drahou polovičkou.... Děkuji za rady a postřehy starších a zkušenějších :D

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » sob 20 črc 2013, 10:20

base1000: mám dr pulley 12g. Ale nemužu porovnat jak to jezdilo bez nich už tam byli když jsem to koupil.

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » sob 20 črc 2013, 10:23

Nemáte někdo nahodou sportovní variator?Zajimamě porovnání se seriovkou na 125ccm.

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » sob 20 črc 2013, 17:24

mat.bo: to je škoda že nemáte porovnání s originálem, docela by mě to zajímalo. Ale jelikož mám maximálku 125 a vy taky, tak vidím rozdíl jedině ve zrychlení. (uvažuju,že vyrazím ze stopkama někamna rovinu a udělám porovnání třeba 0 až 60, 0 až 100) Ale musel bych to s někým porovnat. Díval jsem se i na ten sportovní variátor dr.pulley, ale myslím si, že u nás nebude k sehnání... možná že s těma válečkama by to bylo optimální jako sada.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 20 črc 2013, 17:54

Hele, žádný zázraky nečekej. Jestli tam bude rozdíl tak jen minimální a stejnou práci by udělali lehčí nebo těžší válečky.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » sob 20 črc 2013, 20:02

mat.bo:tak jsem vzal skutra na rovinu a jelikož bylo bezvětří, takže s originálníma válečkama, vše seriové: 0 až 60: 6,5 až 7,5 vteřiny (měřeno 10x),0 až 100: 19 až 21 vteřin (taktéž měřeno 10x), z výsledků měření vynechán vždycky nejlepší a nejhorší čas. Zkuste porovnat toho vašeho s válečkama dr.pulley :wink:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 22 črc 2013, 08:00

No nechci vám brát vítr z placet, ale takováto měření jsou ouplně k ničemu ... jiné podmínky, jiná zátěž, a měření jen tak od oka?!: ... už ten rozptyl 6,5 -7,5 sekundy?!? .. .dyk to je rozdíl "o parník" ?!? ... :) :wink: ... ale co já vám do toho vlastně kecám ... užijte si to, pánové ! :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 22 črc 2013, 08:15

Honza H: jo jasně, že to je neporovnatelné, jde jen o to, jak to přibližně je, předtím když to bylo špatně nastavené, tak z 80 na 90 to trvalo 15 vteřin, takže je to sice od oka, ale člověk hned ví, že je něco špatně oproti normálu... Je to spíše pro ty, co nemají skůtra od novoty a tedy nemaj vubec s čím porovnávat a ani neví jak by to mělo, nebo nemělo jet ... Ještě musím upřesnit, že moje váha je 75+-1 kg :wink:

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » čtv 25 črc 2013, 08:06

mat.bo: Můžu se zeptat, jakou máte s těma dr.pulley spotřebu?

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 25 črc 2013, 10:49

base1000: Sice nezodpovím Tvou otázku, ale mám dvě poznámky.
1. Nevím, kolik Ti je let, ale bez ohledu na to se v internetových diskusích obecně zpravidla tyká (aspoň jsem měl v příspěvcích pocit vykání) :wink:
2. Posuzovat spotřebu s různými válečky bych si spolehlivě nedovolil ani sám na jednom stroji. Sám se pohybuji +/- několik desetin a to na jednom stroji podle nálady nebo časových možností. Takže, když vezmeš jiný kus s jiným řidičem, tak samotný rozdíl efektu válečků z toho dost těžko jednoznačně vyvodíš.
Naposledy upravil(a) Gandalf dne pon 14 říj 2013, 19:06, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » čtv 25 črc 2013, 12:13

gandalf: 1.mě učila maminka, že mám lidem vykat když je neznám, ale samozřejmě raději budu tykat, takže se polepším. 2. četl jsem že válečky dr.pulley o kapku snižují spotřebu, chtěl jsem jen zjistit zkušenosti ,že to tak opravdu je. Já mám spotřebu docela ustálenou, ať jedu sám, nebo ve dvou, osciluje mi to zatím na 3,0 až 3,2... (pořád zatím jezdím hodně dynamicky, ale třeba se kapku uklidním :D )
Chci si ty válečky objednat, jen si nejsem jistý ani tou váhou, ani že jsou opravdu o něco lepší, byl bych pak nerad aby mi byly k ničemu a ležely někde v garáži a já si říkal jaký jsem vůl :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 25 črc 2013, 12:49

Já jen aby se tu nerozběhla debata o vyká tykání. Tu si uděláme jinde. Tady je Downtown. ( nesnáším zkratky. )
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 25 črc 2013, 15:27

Geku, promiň :) To byla jen okrajová poznámka v rámci širšího příspěvku :oops: V každém případě mne také zajímá efekt, ať už jiných válečků nebo komplet variátoru, ale budu to řešit nejdřív při jejich řádné výměně, protože testovat něco "na slepo" jen tak z dlouhé chvíle nemám chuť :wink:
Pokud tu nikdo nemá konkrétní zkušenost s určitou gramáží válečků Dr. Pulley, tak holt nezbude než si nějakou demokraticky zvolit :wink: A pokud sám výrobce nabízí nějaké rozpětí, tak asi něco vprostřed. Už tu dříve někdo moudrý psal, co udělá s charakteristikou záběru variátoru o něco těžší nebo lehčí váleček, takže se stačí v žádaném směru odchýlit od střední hodnoty a pak už jen doufat... :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět