DWTN - variátor

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Rosi45 » ned 07 úno 2016, 20:18

Se stejnými válečky se dřel víc od spodu. Celé se to třepalo než se rozjel.Ale potom,až jsem dal lehčí válečky, jsme měl pocit,že je lepší než origo. Jel jak drak.Když si ho odvážel nový majitel,dával mu na dálnici "maku" až jsem za ním na burgmanu nevěřícně zíral na tacho,
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
donald
Mladší Kecálek
Příspěvky: 211
Registrován: sob 23 kvě 2015, 21:09
Bydliště: Stochov

Kolik dá?

Příspěvek od donald » sob 13 úno 2016, 08:27

Zastavil jsem se na kus řeči s týpkem ve Vodičkově ul. (Wassergasse), má DT 300i. Šest let, 60 tisíc km. Ze závad jen oprava alternátoru a výměna pístních kroužků. Jezdí denně, zřejmě profesionálně, v létě zimě, Praha. Na to, že jezdí i v soli, vypadal zachovale (ten skútr). Zval jsem ho na Kymco sraz, ale říkal, že má přes týden skútru dost a o víkendu si chce od něj odpočnout.
Můj dotaz, kolik na tom tak ještě může dát? Zdá se, že hranice 100 000 km je dosažitelná.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od jakattara » sob 13 úno 2016, 18:16

Tak u tohoto výrobce bych se těch 100 000km opravdu nebál. ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od ok8 » ned 14 úno 2016, 16:20

Na 100t jsou moto dělaný normálně. Pak GO.
Downtown 300

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od HonzaH » pon 15 úno 2016, 06:51

Já měl pocit, že s tím, jak často jsem se se svými kilogramy živé váhy pohyboval těsně pod výkonovým stropem motoru DWNT300i, tento nevydrží víc jak 60-80 tis. km (můj laický odhad) a když jsem zvážil, že to všecko musí odedřít jeden píst, tak jsem hodil všechna pro a proti na váhu a vyměnil ho za dvouvál, kde mám navíc pohodlnější posez. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Rosi45 » pon 15 úno 2016, 09:23

My se Šárkou měli určitě víc než Honza, a i s plnou polní projeli kus Evropy, ale pocit nějakého týrání motoru jsem nikdy neměl. To je výhoda variátoru, který nenechá motor příliš týrat.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od HonzaH » úte 16 úno 2016, 07:11

No s těma kilama ?!?!? ... ale asi jooo :wink: ale jen těsně. Možná že tím tvrzením omlouvám podvědomý pocit provinění, že jsem prodal 2 roky starý, právě zajetý špičkový skútr ??? :roll: ..kdo ví?? ... každopádně i kdyby motor vydržel mnohem víc, skútr mi byl malý (což dosvědčuje tvrzení některých zdejších o "vosa na bomboně" atp. ... :wink: :) ..) A výměny nelituji. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Vyhlos » pon 22 úno 2016, 18:49

Nechci mlátit stále tu stejnou slámu, ale protože se mě to týká, píšu. Ještě mám sice asi 5500km do výměny řemene, po diskusi s dodavatelem a hlavně inspirován Vašimi doporučeními jsem si koupil řemen VC24947 (MI-257) Mitsuboshi. Je na něm napsáno, že je na DT 300i a další. Podle internetu je to ten správný řemen. Protože jsem si nedávno koupil v Lídlu digitální šupléru tak jsem cvičně změřil šířku toho nového řemene. Je 23,6 mm. Pak ještě v práci svou firemní a to samé. Pak jsem četl na předchozích stránkách Vaši diskusi a tak jsem se obrátil na svého dodavatele, ten zase na svého do Německa a nakonec v tom Německu změřili všechny co měli na skladě. Žádný řemen nemá více než 24mm a to je prodávají co je tady DT, prý bez reklamací.
Když se na ten řemen podívám, má tu část nad výztuhou zbroušenou - zúženou, řekl bych skoro odlehčenou. A když jsem zkusil tvrdost gumy tak bych řekl, že to, co je nad tou výztuhou, mnoho výkonu nepřenese (zvláště když si představím odstředivou sílu při třeba 8000 otáčkách). Dodavatel z Německa taky napsal, že záleží na úhlu a ten je prý zaručeně správný. Takže jsem si pro sebe udělal tento prozatímní závěr :
1) Výkon motoru se přenáší téměř výhradně třením komprimované masy gumy pod výztuhou
2) Tím pádem nezáleží na šířce řemene nad výztuhou
3) Tím pádem nemá smysl hodnotit opotřebení měřením šířky nad výztuhou, ale šířkou výztuhy (což je přibližně nejširší místo podílející se na přenosu)
4) Vlnky nad výztuhou zvětšují povrch, samy vyvolávají proudění vzduchu a jsou tam proto, aby se řemen lépe chladil
5) Hodnota 25,2 mm udávaná samotnou Mitsuboshi je šířka řemene před odlehčovacím broušením
Takže až budu při 20000 km měnit řemen, změřím šířku výztuhy starého a nového řemene. A uvidím, jak to potáhne. Takže asi tak. Jsem zvědav jak to vlastně bude.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

karo
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: pát 05 úno 2016, 21:06

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od karo » pát 01 dub 2016, 09:52

Hodně dobrý článek o šířce řemenu, šel jsi do podrobností a nyní je v to jasno. Taky se mi nezdálo to měření na hrany řemenu. Ani u nových řemenů jsem dedosáhl psané šíře. U čín 125 ccm se stahovolo pouzdro variátoru o 1mm aby řemen vystoupal vejš. Dál nemám už ůplně jasno kdy je varec plně otevřen, v jaké rychlosti- otáček za min. a pak to motor táhne otáčkama a kroutákem. U těh stopětadvactkách to je někde u 70km/hod, je to dávno co jsem to měřil.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Rosi45 » pát 01 dub 2016, 10:08

Jdete na to strašně vědecky :shock: :mrgreen: :yes: a zapomněli jste na průměr řemene,který se podepisuje nejvíc. Píšu tady o tom pořád dokola :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od ok8 » stř 20 dub 2016, 14:24

Tak když měřit šířku řemene, tak jeho celkově nejširší místo - zoubky. Je to přeci logický. Opotřebovává se stejnoměrně.

Ano, taky jsem kdysi koupil posuvku v Jídlu. Nějaký ten rejžák z mainlandu ale jeden hrot pro měření otvorů přejel pilníkem, takže v nich prosvítalo světlo. Vráceno. :roll:
Downtown 300

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od mulah » úte 26 dub 2016, 19:56

Trošku mimo téma. Já dělám se šuplerou mitutoyo za 7000. Na packách pro měření dir světlo taky prosvítá, ale měří na stovky přesně
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Gek » stř 27 dub 2016, 08:23

Přiložím cep ke slámě. Takhle to bylo v manuálu Kymco 500
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od ok8 » stř 27 dub 2016, 18:46

Na na mytujotu určitě nemáš stopy po pilníku a fuk pár desetin mm...

Ano, měřit řemen na tomhle místě.
Downtown 300

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od HonzaH » čtv 28 dub 2016, 06:59

Gek píše:Přiložím cep ke slámě. Takhle to bylo v manuálu Kymco 500
:roll: :shock: ... není nad to, jak předepsat kontrolovat hodnotu, která se musí nějak "získat" (otisk, propočet, aproximace ...). Kontrolovat přeměřením by se mělo to, k čemu se dá hnedle přiložit měřidlo, kurde!!! :twisted: :x
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět