Tak jsem to dneska zase krátce zkusil poté, co jsem lépe připevnil ocelovou desku pro kufr 48 litrů. Deska byl připevněna pouze dvěma šrouby M10 přes ocelové distancéry a asi uprostřed byla podložena pouze tenkou pružnou podložkou. Moc se mi to nelíbilo už u malého kufru ale v nové desce byly otvory stejné tak jsem to tak nechal.
Včera jsem desku asi uprostřed provrtal a pak i plastový konec co je za sedadlem a dal jsem tam dlouhý šroub M6, mezi desku a plastový díl pružnou gumu a zespodu silonový kotouč s nalepenou asi 10 mm tlustou pěnovkou a matky zakontroval.
Testoval jsem to včera brzo ráno a vibrace se téměř vytratily. Odpoledne jsem to chtěl zkusit znova, ale v tom šíleném horku se Downtownu moc nechtělo nad 120 a mě taky ne, tak to nechám na jindy.
Předběžný závěr : pokud to takhle bude i po zkoušce na dálnici, považuji problém za vyřešený. Jak se bude chovat plastový díl když do něho teď vstupují síly byť přes velkou měkkou plochu nevím. Po dnešních asi 300 km zatím bez prasklin.
Sem jsem přidal fotku z dnešní brzké ranní Křetínky - taška na foťák pověšená na hrazdě pomocí vlastního popruhu, zasmyčkovaná a stabilizovaná suchozipovým páskem na vázání sjezdovek. Nazavazí.
Jinak děkuji všem a konečnou informaci předám.
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2358708
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr