Nový člen do fóra
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Nový člen do fóra
Zdravím pány ve fóru, zítra si pro něj jedu do Malšic (Skutry Malšice). Natěšený jsem dost.
=============
Víte proč zrovna Kymco ... mám z Taiwanu zetě (good God). Země je to zajímavá, skůtristi tam mají hodně vytlučené přední zuby, ale integrálku to moc ne. Je tam asi 3 největší přístav na světě a je to asi 10. nejbohatší země na světě (na obyvatele).
=============
Dnes jsem řešil bundu, rukavice a reflexní vestu, přilbu budu mít gratis u prodejce (Speed City II).
Pořízeno je to jako doplněk naftového Orlanda na kratší pojižďky a pro obveselující výlety důchodců po Čechách. Mašina je to moc hezká (vstřik, jehlová ložiska motoru, 4 ventil, keramický válec, katalyzátor, ABS, vpředu 14 ", vzadu 13" - hezky vysoký profil gum - pro pohodlí doufám )
Jinak motorista jsem letitý - ale jednostopě jen malinko ... Stadion 11 a Babetta 210. Tak to bude skok.
V Malšicích jsem před koupí popojel kousíček něčím menším a pak 125, abych se ujistil, že s toho nespadnu a dám to na stojánek.
Hlavní doporučení prodejce bylo - nelít do toho ethyl - ale čistý benzín, tedy 100 oktan.
První důkladné seznamování bude na letišti - Všechov u Tábora ... v pátek přihlášení (pojistku [povinné ručení s havárií] již mám - cca 3.800 u České podnikatelské pojišťovny).
Mimo věcí na sebe plánuji časem nějakou jednoduchou venkovní plachtu (při delším odloučení od stroje na výletě - proti dešti či aby to ptáci neposrali), ale hlavně !!! zámek na cesty od Abusu.
Jinak bude "milášek" garážovaný.
===============
Doplněno foto z prvního památného dne 30.7.15
========================================
Doplněno o mně:
- pracovně to bylo pestré , základ byl stavebnictví a pak BOZP, nyní důchod
- počítačový a foto fanda, trochu cyklistika a turistika v rekreačním duchu
- lesní roh jen hobby - nyní trochu zanedbávám
- trochu programuji AOS pro Forex celkem čtvrt rok
=============
Víte proč zrovna Kymco ... mám z Taiwanu zetě (good God). Země je to zajímavá, skůtristi tam mají hodně vytlučené přední zuby, ale integrálku to moc ne. Je tam asi 3 největší přístav na světě a je to asi 10. nejbohatší země na světě (na obyvatele).
=============
Dnes jsem řešil bundu, rukavice a reflexní vestu, přilbu budu mít gratis u prodejce (Speed City II).
Pořízeno je to jako doplněk naftového Orlanda na kratší pojižďky a pro obveselující výlety důchodců po Čechách. Mašina je to moc hezká (vstřik, jehlová ložiska motoru, 4 ventil, keramický válec, katalyzátor, ABS, vpředu 14 ", vzadu 13" - hezky vysoký profil gum - pro pohodlí doufám )
Jinak motorista jsem letitý - ale jednostopě jen malinko ... Stadion 11 a Babetta 210. Tak to bude skok.
V Malšicích jsem před koupí popojel kousíček něčím menším a pak 125, abych se ujistil, že s toho nespadnu a dám to na stojánek.
Hlavní doporučení prodejce bylo - nelít do toho ethyl - ale čistý benzín, tedy 100 oktan.
První důkladné seznamování bude na letišti - Všechov u Tábora ... v pátek přihlášení (pojistku [povinné ručení s havárií] již mám - cca 3.800 u České podnikatelské pojišťovny).
Mimo věcí na sebe plánuji časem nějakou jednoduchou venkovní plachtu (při delším odloučení od stroje na výletě - proti dešti či aby to ptáci neposrali), ale hlavně !!! zámek na cesty od Abusu.
Jinak bude "milášek" garážovaný.
===============
Doplněno foto z prvního památného dne 30.7.15
========================================
Doplněno o mně:
- pracovně to bylo pestré , základ byl stavebnictví a pak BOZP, nyní důchod
- počítačový a foto fanda, trochu cyklistika a turistika v rekreačním duchu
- lesní roh jen hobby - nyní trochu zanedbávám
- trochu programuji AOS pro Forex celkem čtvrt rok
Naposledy upravil(a) buchtik dne úte 18 srp 2015, 11:46, celkem upraveno 8 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- Macek
- Starší Kecal
- Příspěvky: 746
- Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
- Bydliště: ..u čtyř bambuli..
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen do fóra
..tož výřečný jsi jak radiohlasatel po redbulu..
..držim palce, radost ti jistě udělá.. četl jsem to rychle a všechno si nepamatuju, ale stooktan do toho nelij.. ne že by to tomu ublížilo, ale ten motor ten benál prostě nespálí jak by měl a spíše ti to pojede hůř než lépe.. vyzkoušeno ověřeno.. normální natural 95 tě sveze jak má.. smysl tam lít stooktan má maximálně při odstavení na zimu.. a eště jedna asi zbytečná rada.. esli máš papíry a peníze, tak si kup rovnou aspoň třístovku.. za půl roku ti to bude jasné..
..držim palce, radost ti jistě udělá.. četl jsem to rychle a všechno si nepamatuju, ale stooktan do toho nelij.. ne že by to tomu ublížilo, ale ten motor ten benál prostě nespálí jak by měl a spíše ti to pojede hůř než lépe.. vyzkoušeno ověřeno.. normální natural 95 tě sveze jak má.. smysl tam lít stooktan má maximálně při odstavení na zimu.. a eště jedna asi zbytečná rada.. esli máš papíry a peníze, tak si kup rovnou aspoň třístovku.. za půl roku ti to bude jasné..
..jezdím.. to je hlavni..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4286
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Nový člen do fóra
Taky Tě tu zdravím a jouzík bude mít konečně v JČ trošku větší zastoupení
Jinak se připojuji s doporučením Naturalu 95. Downa 125 jsem rok měl, byl jsem s ním spokojený a pokud nebudeš tankovat na nějakých zapadlých noname vesnických pumpách v areálech bývalých JZD, tak optimálně poslouží. Jen na zazimování stroje stojí za to natankovat např. Vervu 100 od Benziny, který by neměla obsahovat biosložky. Jistě jsi kubaturu zvážil, možná i s ohledem na rodinné příslušníky, ale potkal mne stejný osud, jak zmiňuje Macek a po roce jsem šel do vyšší kubatury... však uvidíš, jak to budeš časem vnímat sám
Pro moderátora: Možná by se hodilo přenést nebo zkopírovat aspoň první příspěvek nebo vše do "představovacího vlákna". Jen návrh...
Jinak se připojuji s doporučením Naturalu 95. Downa 125 jsem rok měl, byl jsem s ním spokojený a pokud nebudeš tankovat na nějakých zapadlých noname vesnických pumpách v areálech bývalých JZD, tak optimálně poslouží. Jen na zazimování stroje stojí za to natankovat např. Vervu 100 od Benziny, který by neměla obsahovat biosložky. Jistě jsi kubaturu zvážil, možná i s ohledem na rodinné příslušníky, ale potkal mne stejný osud, jak zmiňuje Macek a po roce jsem šel do vyšší kubatury... však uvidíš, jak to budeš časem vnímat sám
Pro moderátora: Možná by se hodilo přenést nebo zkopírovat aspoň první příspěvek nebo vše do "představovacího vlákna". Jen návrh...
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Nový člen do fóra
Zdravím nového člena. Měl jsem Hondu PCX150 a rychle jsem ji vyměnil za Downtowna 300. Přidávám se k názoru jít do 300, je to propastný rozdíl. Jestli na to máš papíry a nemáš zrovna hlouběji do kapsy ...
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Nový člen do fóra
"(pojistku s ručením již mám - cca 3.800 u České podnikatelské pojišťovny)" -ehm, tohle je dost mimo mé chápání. Jak je to možný?? Na 1.9TDi platím 2500 a na Downtown 300 platím 270 Kč. Hasičská + plný bonus. Doporučuji použít http://www.srovnavac.cz/povinne-ruceni-porovnani/" onclick="window.open(this.href);return false;
???
???
Downtown 300
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen do fóra
Omlouvám se za nepřesnost u pojistky. Cena je za povinné ručení s havárií .... již jsem opravil
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Nový člen do fóra
Jo tak, to mě ani nenapadlo, já si havárii neplánuji
I když je teda skůtříček již odřený z obou stran od prasoklopení.
I když je teda skůtříček již odřený z obou stran od prasoklopení.
Downtown 300
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen do fóra
Neplánuješ .... neboj ... to obstará někdo jiný nebo náhoda.
A zloději ? Nebo škoda způsobená jinému řidiči, chodci, cyklistovi ?
Co když se ti vyhne do příkopu a strefí strom auto plné top manažerů v bujném věku 30 let a budou z nich do konce života invalidi ? Asi máš na takové platby (invalidita a ztráta příjmu až do jejich smrti) dost peněz. Nový občanský zákoník nezná bratra.
I jako chodec nebo cyklista by jsi měl mít mít pojištění odpovědnost jinak ti hrozí riziko plateb, které nemusíš zvládnout ..... řekl bych že "TO" by bylo na mašli.
Já jsem obsolvoval nedávno (asi dva roky) zaviněnou nehodu (vilová čtvrť, konec dne, teplo, oba asi 30 km v hodině) střet s městským autobusem. Ten mě trochu postrčil čumák ... nic se nestalo. Akorát v prázdném buse při tom lehkém brzdění někdo upadl ... jen naraženiny a leknutí u tří asi 13- letých holek. A už to byl soudní znalec a posuzoval míru poškození zdraví, a policajt mi předem radil jak se vyhnout soudu ... penízky při mimosoudním vyrovnání.
Ono pojištění odpovědnosti obecně potažmo "havarie" řeší věci, kde pravděpodobnost výskytu je sice minimální, ale v případě výskytu se jedná o veliké částky.
No na tebe by se složila celá rodina s příbuzenstvem ...
A zloději ? Nebo škoda způsobená jinému řidiči, chodci, cyklistovi ?
Co když se ti vyhne do příkopu a strefí strom auto plné top manažerů v bujném věku 30 let a budou z nich do konce života invalidi ? Asi máš na takové platby (invalidita a ztráta příjmu až do jejich smrti) dost peněz. Nový občanský zákoník nezná bratra.
I jako chodec nebo cyklista by jsi měl mít mít pojištění odpovědnost jinak ti hrozí riziko plateb, které nemusíš zvládnout ..... řekl bych že "TO" by bylo na mašli.
Já jsem obsolvoval nedávno (asi dva roky) zaviněnou nehodu (vilová čtvrť, konec dne, teplo, oba asi 30 km v hodině) střet s městským autobusem. Ten mě trochu postrčil čumák ... nic se nestalo. Akorát v prázdném buse při tom lehkém brzdění někdo upadl ... jen naraženiny a leknutí u tří asi 13- letých holek. A už to byl soudní znalec a posuzoval míru poškození zdraví, a policajt mi předem radil jak se vyhnout soudu ... penízky při mimosoudním vyrovnání.
Ono pojištění odpovědnosti obecně potažmo "havarie" řeší věci, kde pravděpodobnost výskytu je sice minimální, ale v případě výskytu se jedná o veliké částky.
No na tebe by se složila celá rodina s příbuzenstvem ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Nový člen do fóra
No, jsem zvyklý řešit věci jinak, než z polohy ustrašenosti/podřizování. Příkladem je poslání tohoto státu do prdele již v roce 08.
Zákony vydaný tzv. Českou republikou, neplatí od konce roku 12, protože národní státy právně zanikly. I banky. Myslíš že mě nějaký neplatný občanský zákoník tankuje?
Zákony vydaný tzv. Českou republikou, neplatí od konce roku 12, protože národní státy právně zanikly. I banky. Myslíš že mě nějaký neplatný občanský zákoník tankuje?
Downtown 300
Re: Nový člen do fóra
Hlavní doporučení prodejce bylo - nelít do toho ethyl - ale čistý benzín, tedy 100 oktan.
Buchtíku, hodně šťastných kilometrů!
Ale 100 octane opravdu není dobrý nápad. Jasně, neobsahuje biosložku - bioetanol. Ale motoru nijak nevadí, ale je dobré přidávat do paliva VIF aditiv. Je vyvinutý speciálně na potlačení nežádoucích vlastností bioetanolu, který váže vodu. VIF maže, chrání přes korozí, čistí palivovou soustavu, prospívá hladkému běhu motoru (u dieselu zvyšuje cetanové číslo). Jednoznačně doporučuji, při dlouhodobém používání má kladný vliv na spotřebu.
Buchtíku, hodně šťastných kilometrů!
Ale 100 octane opravdu není dobrý nápad. Jasně, neobsahuje biosložku - bioetanol. Ale motoru nijak nevadí, ale je dobré přidávat do paliva VIF aditiv. Je vyvinutý speciálně na potlačení nežádoucích vlastností bioetanolu, který váže vodu. VIF maže, chrání přes korozí, čistí palivovou soustavu, prospívá hladkému běhu motoru (u dieselu zvyšuje cetanové číslo). Jednoznačně doporučuji, při dlouhodobém používání má kladný vliv na spotřebu.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
Re: Nový člen do fóra
Ethylem nespíš myslel E85, což je snad pochopitelný. Motory na to musí být vyrobený/upravený.
Downtown 300
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen do fóra
==================
Proti VIFu nic -- používám u nafty pravidelně. 100 oktan od Euroil má nadstandardní přísady. 95 + VIF versusu 100 oktan Eurooil bych viděl spíše v ekonomické rovině, kde VIF vyjde cenově lépe. 100 oktan u motoru se vstřikem si s kompresí 11,7 nemůže vadit, rozhodně před dlouhým letními trasami ve dvou, kde chci využít výkon motoru maximálně 100 oktan neuškodí. Pokud jedu lehce nebo ve městě, nebude mít smysl.
oktanům zdar
EDIT Admin: Prosím citovat předchozí příspěk není třeba. Zbytečně to zabírá místo.
Děkuji za pochopení.
Proti VIFu nic -- používám u nafty pravidelně. 100 oktan od Euroil má nadstandardní přísady. 95 + VIF versusu 100 oktan Eurooil bych viděl spíše v ekonomické rovině, kde VIF vyjde cenově lépe. 100 oktan u motoru se vstřikem si s kompresí 11,7 nemůže vadit, rozhodně před dlouhým letními trasami ve dvou, kde chci využít výkon motoru maximálně 100 oktan neuškodí. Pokud jedu lehce nebo ve městě, nebude mít smysl.
oktanům zdar
EDIT Admin: Prosím citovat předchozí příspěk není třeba. Zbytečně to zabírá místo.
Děkuji za pochopení.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Nový člen do fóra
Netvrdím, že vysokooktanové palivo uškodí. Ale když počítám náklady, přijde mi provoz zbytečně drahý. Někde jsem četl, že u mých skútrů se doporučuje benzín 92 oktanů. Dávám N95 a u staršího TGB i VIF. Pokud budu odstavím stroje na dlouhou zimní přestávku, zvýším jen dávku VIF na trojnásobek. Pak nedochází k oddělení vody a benzínu.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700