Kymco Downtown 125i rezonácie

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od HonzaH » čtv 10 zář 2015, 07:57

Sám jsem zvědavý, jak celá ta eskapáda dopadne. Nicméně držím palce :yes: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

jágo

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od jágo » čtv 10 zář 2015, 09:22

Honza, keďže sa mi zaťiaľ nedostalo žiadne vyrozumenie v pisomnej forme od importéra rozhodol som sa obrátiť na Úrad ochrany spotrebiťeľa. Podal som im písomný opis mojej reklamácie ako aj podnet k prešetreniu celej záležitosti ako aj žiadosť k zastupovaniu pri mojej reklamácii.

Uvidíme či sa veci pohnú .

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od HonzaH » čtv 10 zář 2015, 13:39

Správně! :yes: .. nenech s sebou orat a vláčet, využij všechny možnosti. Držím palce :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

jágo

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od jágo » stř 16 zář 2015, 09:43

Ahoj , tak pazvuky planžet v spínačke sa vraj podarilo vyriešiť pán predajca mi to oznámil telefonicky.Ostáva vyriešiť rezonácie v oblasti chladiča.Dnes na celú vec ide pozrieť garančný technik zo spoločnosti Kymco Slovensko ktorý ma bude telefonicky informovať o dalšiom riešeni a postupe mojej reklamácie.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od HonzaH » čtv 17 zář 2015, 07:12

A to jako celou tu dobu máš scoota u prodejce a nedrandíš ???? :evil: :roll: :shock: .. no to by mě asi jeblo! :cry:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

jágo

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od jágo » čtv 17 zář 2015, 07:43

Ano , pretože odmietam jazdiť na takej hrkalke takže je v servise . Včera som márne čakal na telefonát ...a čo je horšie nebrali mi telefon ani v Kymco Slovensko ani v servise .
Pokiaľ nebude opravená ,vymenená ale mi nevrátia peniaze nehodlám sa voziť na niečom "fungel novom" s problémami 15 ročného stroja...preto som si fungla nekupoval .

jágo

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od jágo » čtv 17 zář 2015, 20:34

Ahoj tak skúter je už doma čo sa týka rezonáci nič sa nezmenilo , ale spravili spínačku už necinká ...servisák si svoje know-how ponechá...takže vám neviem povedať čo stým spravil ...ovšem kto z vás ma zájuem cinkanie chrastenie v spínačke odstrániť odporúčam http://www.atv-shop.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; či sa týka rezonácií keď som skúšal v servise bolo to OK po prejdení 120km vzdialenosti znova....rezonuje pri 4000-6000 otáčkach zrejme až po dôkladnom zahriati sa tento jav dostaví. Paradoxom ale je, že pán garančný technik zo spoločnosti Kymco Slovensko tvrdil , že stroj riadne odskúšal a on nespozoroval žiadne rezonácie...dokonca ma presviedčal, že sa na stroji vozil bez helmy vraj aby si bol istý a lepšie počul .

Môj názor je , že je možne to že sa rezonácie objavia až po prejdení viac ako 30-40 km keď už je motor dokonale zohriaty. Ostáva otázkou či vôbec je pravdou to či skúter pán garančný technik odskúšal a na akej vzdialenosti ...Lebo keby to tak bolo tak určite by počul to čo už počuli a cítili všetci čo môj skúter skúšali . Zrejme budem musieť o týchto podivných metodach a postupoch informovať príslušné organizácie a zrejme zapojím do tohoto celého aj média...Preto že znova ostalo pri sľuboch a nevyriešili nič ...buď sa to nedá ...alebo nechcú, alebo nevedia...skúšal som skútre také isté ako mám ja ale nikomu inému to nerobí .
Naposledy upravil(a) jágo dne pát 18 zář 2015, 12:35, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od HonzaH » pát 18 zář 2015, 06:23

Ty woééé .. tak to je pech, narazit na takového ..... technika :( :( ... asi nezbude nic jíného, než využít všechny možnosti ... včetně médií ... kéž by to pomohlo. Držím palec a přeji pevné nervy :? :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od Vyhlos » pát 18 zář 2015, 08:34

Já tedy nejsem úplně v obraze - zatím jsem pochopil, že cinkání dělala spínací skříňka a to už je v pohodě a druhá věc, že při jistém rozmezí otáček se něco dostane do rezonance a stroj se třepe, mimo toto rozmezí je vše v klidu. Můj Downtown 300i se po dosažení tachometrových cca 125 km rozvibruje a vibrace končí cca při 130+ tachometrových. Vibrace nejsou destruktivní, ale jsou jasně cítit a jsou nepříjemné. Takže jezdím pod nebo občas na dálnici nad touto rychlostí. Kolik je to otáček to si moc nepamatuji, jenom vím, že když ty vibrace přestanou tak už tam mám tak cirka 8000 otáček ale motor si to docela užívá a jede velmi klidně.
Moje hypotéza je, že vibrace pocházejí od rozkmitaného řemene, protože je to zcela nepochybně značně energetický jev. Pokud je to u Tvého Downu totéž ale jen v jiném rozmezí otáček, předpokládal bych, že to je jiným (menším) tahem kontrastní pružiny (nevím jestli je to správný výraz) a tím, že je Tvůj řemen nový a tudíž má větší měrnou hmotnost (hmotnost řemene na 1 metr délky) a proto kmitá na nižší frekvenci.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

jágo

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od jágo » pát 18 zář 2015, 08:49

Honzo,
ver mi , že v mojom prípade nejde o žiadnu zábavu , nemám najmenší záujem navštevovať servis mimo servisných intervalov. Taktiež mi nejde o hanobenie značky Kymco a prislušného predajcu. Tu si treba uvedomiť len jednú vec . Malo by totiž byť samozrejmosťou aby zákazník ostal spokojný s výrobkom. A nielen predávať a potom je jedno "zákazník si bude musieť na to zvyknuť". Zákazník je ten čo robí obchod obchodom. Mám zato že pri toľkých výrobkoch čo spoločnosť Kymco ročne uvedie na trh sa môže objaviť aj kus ako mám ja . Práve preto by mali mať záujem dôkladne preskúmať závadu ktorú má môj Downtown. Zdá sa však že pánov na zasúpeni v Kymco Slovensko zaujímajú viac predajné čisla ako to či jeden zákazník ostane nespokojný , veď ide len o jedného.

video pre tých čo ste viac trpezlivý https://www.youtube.com/watch?v=i3cxZH0nlZY" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od mulah » pát 18 zář 2015, 20:20

Hele, něco podobnýho řešil kolega tady od nás. V určitých otáčkách při při konstantní rychlosti se mu to rozklepalo. A měl podezření na řemen. Jak to dopadlo nevím, protože jsem ho dlouho neviděl a teď snad i downtowna prodal. Hoď to na stojan sundej dekl variátoru, nastartuj a přidej plyn až dosáhneš těch otáček při kterých to rezonuje a koukej co dělá řemen. Ten kolega měl od řemenu i ošlehanej karter.
Hlavně si k tomu někoho přiber kdyby se downtown rozhodl , že ti seskočí ze stojanu.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od Rosi45 » pát 18 zář 2015, 20:46

Ze stojanu nespadne, ale blbě se přidává plyn a kouká na řemen.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od Vyhlos » sob 19 zář 2015, 20:40

Už jsem na to taky myslel, ale fakt je, že mi to v tom mém rozmezí otáček (kolem 8k) vlastně ani nevadí. Kdyby to bylo v nižších otáčkách tj. při nižší rychlosti jako to má Jágo, tak považuji skútr za nepojízdný, tak je to nepříjemné. Uvidím, co se stane až při 20k vyměním řemen a válečky. Pokud budou problémy, zaměřím se na pružinu (a nechám si poradit), protože už dávno vím, že není péro jako péro, i když vypadá stejně. Znám náhodou jednoho mimořádně šikovného inženýra, co mi za posledních pár let dokázal vymyslet a vyrobit asi deset úplně odlišných a velmi speciálních pružin. Drát, tepelné zpracování, průměr, stoupání, zakončení, tvar, ... . Je toho moc a ten člověk o tom ví všechno.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od Rosi45 » sob 19 zář 2015, 20:45

Kontrastní pružinu nemám,ale válí se mě doma nepoužitá sada značkových pružinek tří různých typů pro Downtowna 300 na které už nedošlo.
Věnuji za pocit dobrého činu :mrgreen:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Kymco Downtown 125i rezonácie

Příspěvek od Vyhlos » sob 19 zář 2015, 22:37

Jsou to ty mrňavé do spojky ? Ty asi taky budu potřebovat, kdo ví v jakém stavu je mám. Mám ale pocit, že se mi okamžik, kdy vypne spojka, posunuje směrem k vyšší rychlosti, což by znamenalo, že pružinky mají spíše větší sílu než menší a nebo se prostě opotřebovaly třecí segmenty a svojí delší drahou je více natahují a dříve se odtrhnou. Celý ten variátorový systém vůbec mi připadá jak kytara - jak nenaladíš jedinou strunu správně tak je všechno špatně. A když se trefíš je obojí krása. Tak díky, včas se přihlásím. A ve Scootlandu prodávají zesílenou kontrastní pružinu, možná s nimi dám řeč s ohledem na ty vibrace.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět