Palivový filtr - výměna
Re: Palivový filtr - výměna
Vervu mám všude po hrdlo, baterky nabitý, ať ta mrcha zima přijde a hlavně ať už je pryč..
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Palivový filtr - výměna
Třeba Xciting 500i palivový filtr vůbec neměl (karburátor ano) a myslím, že manželky K-XCT palivový filtr taky nemá
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - výměna
Myslim, znamená xxxxx vím. Četl jste plan údrzby u těch skútrů?
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - výměna
Tak třeba Downtown 300i, co jsem ho kupoval nového 2012 v inspekčním rozpisu v servisním manuálu palivový filtr vůbec neměl. Co se paliva týče bylo tam pouze "Fuel line" Inspection co rok nebo 10 tis. km. U Burgmana je to v podstatě to samé, jen se to jmenuje "Palivové vedení" a předepsaná inspekce je co rok nebo 6 ti. km a výměna co 4 roky. A jsou to údaje z manuálů - Kymco servisní, Burgman uživatelský. Mimoto jsem ani na jednom ze strojů nikde žádný filtr neviděl ..
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - výměna
Kymco Downtown 350 r.v. 2016 a DT 125 r.v. 2015 je jasně napsáno benzinový filtr výměna 5 tis nebo ročně. ... cena dílu 1.500,- Kč
Je to zajímavé a já do toho šťourám proto, že pokud výrobce něco předepisuje v údržbě, tak bych to rád dělal - pokud to budu dělat z důvodu ceny filtru v delším intervalu, tak musím exaktně vědět, že mi to neuškodí. Je to obdobné jako svíce, kde v autě je interval 50 tisíc km nebo delší a Kymco předepíše výměnu svíčky po 5 tisíc ... na to není žádný důvod, pokud pominu že motorka je jednoválec a výpadek svíčky má jiné následky než v autě - nejede to.
U karburace bývá jednoduchoučký filtr na hadičce, na ten je vidět a vymění se jednoduše za malé peníze. Je možné, že palivový filtr na čerpadle vstřiku má "skoro věčnou životnost" a výrobce se preventivně kryje proti těm místům na zeměkouli, kde kvalita a čistota benzínu není zaručena.
Pro sebe to uzavírám, že postačuje výměna filtru na čerpadle vstřiku v nádrži někde mezi 20-50 tisíci km.
Je to zajímavé a já do toho šťourám proto, že pokud výrobce něco předepisuje v údržbě, tak bych to rád dělal - pokud to budu dělat z důvodu ceny filtru v delším intervalu, tak musím exaktně vědět, že mi to neuškodí. Je to obdobné jako svíce, kde v autě je interval 50 tisíc km nebo delší a Kymco předepíše výměnu svíčky po 5 tisíc ... na to není žádný důvod, pokud pominu že motorka je jednoválec a výpadek svíčky má jiné následky než v autě - nejede to.
U karburace bývá jednoduchoučký filtr na hadičce, na ten je vidět a vymění se jednoduše za malé peníze. Je možné, že palivový filtr na čerpadle vstřiku má "skoro věčnou životnost" a výrobce se preventivně kryje proti těm místům na zeměkouli, kde kvalita a čistota benzínu není zaručena.
Pro sebe to uzavírám, že postačuje výměna filtru na čerpadle vstřiku v nádrži někde mezi 20-50 tisíci km.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Palivový filtr - výměna
Burgman 650 - položka č.7 u benzínového čerpadla na Parts Depot - 3443Kč. Osobně si myslím,že je mají všechny stříkačky.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - výměna
Konečně rozumná zpráva, je jasné, že všechny stříkačka mají filtr na palivovém čerpadle. Je jen otázkou zda předpis periody pro výměnu filtru výrobcem je čistě preventivní a jaká je rozumná reálná lhůta pro výměnu filtru.
U karburace je filtr dostupný, levný a je možné se podívat jak je zasviněn .... u stříkačky se pohybujeme v oblasti bájí a pověstí.
U karburace je filtr dostupný, levný a je možné se podívat jak je zasviněn .... u stříkačky se pohybujeme v oblasti bájí a pověstí.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Palivový filtr - výměna
Tak jsem na to koukal do manuelů. Xciting 500i skutečně žádný druh palivového filtru (byť ani sítko) nemá. K-xct 125 filtr má, je prakticky přímo na čerpadle a stojí zhruba 1500 - o výměně jsem se nikde nic nedočetl. A ještěr filtr taky nemá. A to je zajímavé, dohledal jsem palivový filtr pro ročníky 99-02 to jsou ještě karburátory a pak až od roku 2006. Ročníky 2003 až 2006, jsou prostě bez.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500