Kymco Club

Pro příznivce značky Kymco

* FAQ    * Hledat

 * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je pát 25 kvě 2018, 07:19

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předcházející 1 2
Autor Zpráva
 PříspěvekNapsal: pát 25 dub 2014, 08:27   Předmět příspěvku:
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Příspěvky: 2741
Bydliště: České Budějovice
Podtlak vyrábí proudění vzduchu do motoru. V praxi to vypadá tak, že v momentě kdy startér začne točit motorem, motor začne vyžadovat přísun vzduchu a paliva. Klapka, nebo šoupátko je ale jen mírně pootevřené, tudíž vzniká v karburátoru poptávka po dalším vzduchu. Ta je přes hadičku adresovaná k podtlakovému ventilu pod nádrží. Ten se má otevřít a palivo začne proudit do karburátoru. Dobré by bylo vyzkoušet skutečnou funkčnost ventilu takto. Sundej hadičku, která přivadí palivo od podtlakového ventilu do karburátoru. A to pouze na straně karburátoru. Volný konec hadičky dej do sklínky. Ta druhá hadička (podtlak) musí zůstat zapojena. Teď zkus zmáčknout startér a podrž ho chvíli. Sklenička se musí začít celkem rychle plnit benzínem. Pokud nezačne, nebo jen velmi neochotně, bude potřeba podrobně prohlédnou podtlakovou hadičku a její uchycení na obou stranách. Samozřejmě může být problém i přímo v podtlakovém ventilu. Jestli ale palivo plynule natéká, vrhneš se dál na karburátor. Součástka, která je první na ráně, je automatický sytič. Bohužel konkrétní přesné údaje o proudech, které v něm mají být se dají zjistit pouze v servisním manuálu. Něco málo o jeho funkci je ZDE. Jasně je to o 50 ccm, ale věř mi, u 125 to bude téměř ne-li úplně stejné. Nakonec ještě můžeš karburátor rozebrat a pečlivě vyčistit. Tady bych doporučil pořizovat si při rozebírání postupnou fotodokumentaci demontáže, může se hodit. Zkoukni membránu jestli nemá nějaké byť titěrné prasklinky, plovák musí chodit zlehounka atd.. Když budeš mít hotovo i tohle mrkni ještě na mezikus mezi karburátorem a motorem, aby na něm nebyla nějaká trhlina od vibrací motoru, nebo povolené šroubky na přírubách. :wink:

Velice dobrý pomocník by byl ten servisní manuál, zkus ho někde na netu sehnat. Určitě v něm bude velice podrobné pojednání o nastavení tvého karburátoru i sytiče.

_________________
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013 a na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pát 25 dub 2014, 17:32   Předmět příspěvku:
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Příspěvky: 3336
Bydliště: Zlín
Třeba tady najdeš
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

_________________
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: stř 30 dub 2014, 20:08   Předmět příspěvku:
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Příspěvky: 3336
Bydliště: Zlín
Tak jak pokračuje hledání závady?

_________________
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předcházející 1 2

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited Color scheme created with Colorize It - upravil Cossman.
Český překlad – phpBB.cz