Problem

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2812
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 25 dub 2014, 08:27

Podtlak vyrábí proudění vzduchu do motoru. V praxi to vypadá tak, že v momentě kdy startér začne točit motorem, motor začne vyžadovat přísun vzduchu a paliva. Klapka, nebo šoupátko je ale jen mírně pootevřené, tudíž vzniká v karburátoru poptávka po dalším vzduchu. Ta je přes hadičku adresovaná k podtlakovému ventilu pod nádrží. Ten se má otevřít a palivo začne proudit do karburátoru. Dobré by bylo vyzkoušet skutečnou funkčnost ventilu takto. Sundej hadičku, která přivadí palivo od podtlakového ventilu do karburátoru. A to pouze na straně karburátoru. Volný konec hadičky dej do sklínky. Ta druhá hadička (podtlak) musí zůstat zapojena. Teď zkus zmáčknout startér a podrž ho chvíli. Sklenička se musí začít celkem rychle plnit benzínem. Pokud nezačne, nebo jen velmi neochotně, bude potřeba podrobně prohlédnou podtlakovou hadičku a její uchycení na obou stranách. Samozřejmě může být problém i přímo v podtlakovém ventilu. Jestli ale palivo plynule natéká, vrhneš se dál na karburátor. Součástka, která je první na ráně, je automatický sytič. Bohužel konkrétní přesné údaje o proudech, které v něm mají být se dají zjistit pouze v servisním manuálu. Něco málo o jeho funkci je ZDE. Jasně je to o 50 ccm, ale věř mi, u 125 to bude téměř ne-li úplně stejné. Nakonec ještě můžeš karburátor rozebrat a pečlivě vyčistit. Tady bych doporučil pořizovat si při rozebírání postupnou fotodokumentaci demontáže, může se hodit. Zkoukni membránu jestli nemá nějaké byť titěrné prasklinky, plovák musí chodit zlehounka atd.. Když budeš mít hotovo i tohle mrkni ještě na mezikus mezi karburátorem a motorem, aby na něm nebyla nějaká trhlina od vibrací motoru, nebo povolené šroubky na přírubách. :wink:

Velice dobrý pomocník by byl ten servisní manuál, zkus ho někde na netu sehnat. Určitě v něm bude velice podrobné pojednání o nastavení tvého karburátoru i sytiče.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013 a na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3691
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » pát 25 dub 2014, 17:32

Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3691
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » stř 30 dub 2014, 20:08

Tak jak pokračuje hledání závady?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Odpovědět