Problem
Problem
Čaute chlapci.
Frajerka si kupila kymco like 125 2009 ma to už nabehane 11 000 km ked sme to prihlásili na SPZ tak sa vyskytol problém. Asi po hodinovej jazde po meste kde som tomu dost nakladal ,vykon motora úplne upadol a pri pridaní plynu sa začal motor dusiť. Na volnobeh všetko ide ako má. A stalo sa mi to pri plnom plyne.Po vychladnuti skutra čo bolo asi 3 hodiny ide všetko v pohde. Vie mi niekto poradit,?
Ďakujem
Frajerka si kupila kymco like 125 2009 ma to už nabehane 11 000 km ked sme to prihlásili na SPZ tak sa vyskytol problém. Asi po hodinovej jazde po meste kde som tomu dost nakladal ,vykon motora úplne upadol a pri pridaní plynu sa začal motor dusiť. Na volnobeh všetko ide ako má. A stalo sa mi to pri plnom plyne.Po vychladnuti skutra čo bolo asi 3 hodiny ide všetko v pohde. Vie mi niekto poradit,?
Ďakujem
Kymco Like 125 2009
Troufám si tipnout, že se ti tehdy začal motor přidírat z přehřátí. Jestli se to stává častěji, určitě bych se mrknul na válec a píst. Pokud by kdekoliv po svém obvodu vypadal jako tenhle, je to jasný ...
Důvodem může být problém s mazáním (ucpaný olejový filtr, nevhodný druh, nebo málo oleje, porouchané čerpadlo), nebo špatná příprava paliva (chudá směs) , nebo taky nějaká závada na nuceném chlazení ventilátorem. Takhle na dálku je to těžké, chtělo by to vidět a slyšet ...
Důvodem může být problém s mazáním (ucpaný olejový filtr, nevhodný druh, nebo málo oleje, porouchané čerpadlo), nebo špatná příprava paliva (chudá směs) , nebo taky nějaká závada na nuceném chlazení ventilátorem. Takhle na dálku je to těžké, chtělo by to vidět a slyšet ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
HEH. Takže záhada na 99% vyriešena.
Na karburátore sa nachádza Akceleračná pumpa s membránou ktorá je ovládaná podtlakom z príruby medzi motorom a karburátorom,a ta membrána bola netesná prepúštala benzín.Preto motor nešiel do otáčok a pri pridaní plynu sa dusil.Takže dakujem za pomoc.
BAY
Na karburátore sa nachádza Akceleračná pumpa s membránou ktorá je ovládaná podtlakom z príruby medzi motorom a karburátorom,a ta membrána bola netesná prepúštala benzín.Preto motor nešiel do otáčok a pri pridaní plynu sa dusil.Takže dakujem za pomoc.
BAY
Kymco Like 125 2009
Tím že mrkneš na píst nic nezkazíš. Alespoň budeš mít nějakou jistotu. Nevím jestli Like má vyvložkovaný válec, nebo pouze nanesenou keramickou vrstvičku (nějaký nikasil, glinisil, nebo nějaký jiný ...sil). Což mi přijde daleko pravděpodobnější, nežli ta vložka. Ono, když se ti podaří třeba jen na malé ploše tenhle povrch narušit, znamená to hned docela značný problém, protože se k sobě dostanou dva materiály podobného složení a vlastností. Jejich vzájemným třením vzniká spousta přebytečného tepla, které tento průšvih ještě více prohlubuje. Časem dojde k úplnému zadření.
Ještě mi není jasné, kde by motor bral vzduch, když mu ucpeš sání .... . V takovém případě bych hledal nějakou díru v hadici mezi karburátorem a airboxem. Zkusil jsi zacpat dlaní přímo vstup vzduchu do karburátoru (bez hadice)? Musí to chcípnout takřka hned, jinak je v háji nějaké těsnění v karbci a bude ho potřeba důkladně ohledat ... víc mě nenapadá.
Ještě mi není jasné, kde by motor bral vzduch, když mu ucpeš sání .... . V takovém případě bych hledal nějakou díru v hadici mezi karburátorem a airboxem. Zkusil jsi zacpat dlaní přímo vstup vzduchu do karburátoru (bez hadice)? Musí to chcípnout takřka hned, jinak je v háji nějaké těsnění v karbci a bude ho potřeba důkladně ohledat ... víc mě nenapadá.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Já bych s tím pístem počkal a zaměřil bych se na karbec. Má to automatický sytič ? Zkontroluj membránu šoupátka a jehlu a čistotu karburátoru. A nemá to náhodou podtlakový ventil z nádrže ? Jestli jo, tak tam bych začal.
Přidřený píst by hrčel bez ohledu na teplotu.
Můj tip je palivová soustava.
Přidřený píst by hrčel bez ohledu na teplotu.
Můj tip je palivová soustava.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
takže ja som to skušal aj bez airboxu.ked som zapchal tak zdochol,ale ked len pridusim vzduch a pridam plyn tak to ide krasne do vykonu , bez dusenia motoru.
a motor pri poruche ide na volnobežne otačky normalne.palivo smerom z nadrže ide, menil som aj pal.filter. a ten carburator.. keby som aspon asiel presny princip čo kde ako ma byť.pretože rozobrat ,pozriet a zložit, to je mi na prd..
a druha dnes ked som to zložil tak scooter isiel v pohode... ale dokedy!?
Čo vlasne vyraba podtlak?? Ja som tam pumpu nikde nevidel. Vie niekto??
Ano MÁ to automaticky sitič. Lenze neviem ako zistit či ide správne.
a motor pri poruche ide na volnobežne otačky normalne.palivo smerom z nadrže ide, menil som aj pal.filter. a ten carburator.. keby som aspon asiel presny princip čo kde ako ma byť.pretože rozobrat ,pozriet a zložit, to je mi na prd..
a druha dnes ked som to zložil tak scooter isiel v pohode... ale dokedy!?
Čo vlasne vyraba podtlak?? Ja som tam pumpu nikde nevidel. Vie niekto??
Ano MÁ to automaticky sitič. Lenze neviem ako zistit či ide správne.
Kymco Like 125 2009