Honda CTX700

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » sob 03 čer 2017, 22:01

Po dnešní vyjížďce přes 400 km a trojím tankování (v rámci cca 700 km) mi Spritmonitor hlásí spotřebu 2,6 l/100 km :shock: A to jsem cestou tam i zpět celkem spěchal - mimo obec dle provozu 90-110, kousek na dálnici mi cvičně svítilo 160. Ale celý den jsem se snažil řadit manuálně - že by to byl jeden z důvodů?
Jinak, čím víc s ním jezdím, tím líp si rozumíme. Asi zůstanu zpravidla u manuálního řazení, díky němu jsem se dnes dozvěděl, jak pracovat s využitelným spektrem otáček v různých situacích. Ale učit se toho ještě musím dost a dost :wink:
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 744
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Macek » ned 04 čer 2017, 07:41

..Mi Mi.. ňijaaauuu.. Road Runner Mojda.. :twisted: :twisted:
..super že Tě motka posouva dal a inspiruje.. :wink:
..jezdíme i divočime na Thondovi..
..Motorkáři.cz..

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 678
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 04 čer 2017, 08:35

Ta spotřeba je super, já mám s Integrou o litr vyšší. Ale ručně řadím jen mimo silnice.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » ned 04 čer 2017, 09:16

Člověka asi posouvá každá delší jízda... samozřejmě pokud sám chce. Pro mne bylo obrovským posunem Slovinsko vloni a za to vděčím řadě z vás a na 1. místě nedostižnému Jouzíkovi, který vymyslel trasy a vedl nás :yes: Ale Macku neboj, poserproužky tam budou dál :mrgreen: a to jsem si jen včera 3x štrejchl hlásiči náklonu, vpravo i vlevo - 2x pod Hostýnskými vrchy a 1x kousek za Vizovicemi. Ale posed a poloha za řídítky mi vyhovuje.

Spotřeba mne samotného překvapila... asi ta pohodová fáze přesunu z Rožnova na Kohútku a samozřejmě x-km průjezd Zlínem cestou zpět :mrgreen: Zelená vlna mě tam vždy nadchne, měla by se přejmenovat na Baťovu vlnu :wink:
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 744
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Macek » ned 04 čer 2017, 09:50

..Mojdo poserproužky mit budeš, bo CTX ti svym konceptem ani nedovoli jet až na hranu pneu.. Slovinsko byla jizda, to jistě posunulo vic lidi, duležite je jet za někym kdo ti ukaže, že se vlastně nebojiš a že to jde.. sam se učim uplně stejně.. snad si stejně užijem i Slovensko..
..jezdíme i divočime na Thondovi..
..Motorkáři.cz..

ramirez
Starší Kecal
Příspěvky: 903
Registrován: stř 18 dub 2012, 09:53

Re: Honda CTX700

Příspěvek od ramirez » ned 04 čer 2017, 17:55

Gandalfe, mi to svítí 160 skoro furt, a to nespěchám, pak to začíná dvojkou... a spotřeba?... asi třikrát větší jako u tvého skoro elektro motoru... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pecka je, že se konečně dostáváš do fáze motorkáře (ne skútráře), který si umí řadit podle aktuální potřeby provozu, .....neříká se nadarmo, že automat vždy žere o litr víc....platí to i u motorek....čili jen tak dál a spoustu krásných km s novou.... :yes: :yes: :yes: :yes: hoj!!!!!

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pát 03 lis 2017, 14:08

Motorka dostala plnou nádrž Vervy 100, je umytá, řetěz vyčištěný a namazaný. Na tacho stojí 6000 km.
Průměrná spotřeba se celý rok pohybuje mezi 3,1-3,2 l/100 km.
Protože jsem jezdil takřka výhradně v suchu a na relativně čistých silnicích, péči o řetěz jsem omezil na cyklus 1000 km (plus jedno čištění navíc udělal zdarma servis). Možná řeknete, že by stálo za to mazat častěji, ale žádné nestandardní zvuky nebo jiné náznaky jsem nezaregistroval... však uvidím, co mi řeknou na stav řetězu při jeho výměně, někdy ve 20t km :)
Zajímavé je, že delšími jízdami na CTX a zpravidla krátkými na Forze se mi stavy na konci prvního roku srovnaly na obou na 6000 km, pravda na Forze ještě občas jedu, takže tam bude do sněhu asi blíž k sedmi. Zatím mne nepotkal žádný technický problém, když pominu hned zjara idiota, který mi nacouval do zaparkovaného stroje a ulomil nožičku zadního blinkru... ale aspoň jsem se to naučil rozebírat a přátelé z Číny vyrobili funkční díl :lol: Ještě mne čeká pevné napojení origo napájecího kabelu navigace (rád bych za spínačku) a uvidím, jestli se do toho pustím sám. Kupodivu jsem na Slovensku zjistil, že navigace při plném nabití bohatě vydrží celodenní provoz (zatím), takže nějaká rezerva tam je. Tož tak :)
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pon 28 led 2019, 10:28

V loni jsem se k tomu přes zimu "nedostal", ale letos už jsem to zvládl :lol:
Na padáky, co jsme si s Jachym nechali vyrobit na CTX jsem měl příliš dlouhé šrouby, abych si na ně mohl nasadit černé plastové krytky a sjednotit tak vše do černa. Vím, blbost, která zabere s demontáží, zkrácením závitů a montáží max. hodinku. Ale sláva, už jsem se k tomu konečně rozhoupal :lol:
Přidám pár fotek a technickým pečlivkám se předem omlouvám, že jsem to prostě (o cca 1 cm) uřízl a hlídal si jen funkčnost závitu, ne nějaké přebrušování nebo vyhlazování dočista. Beztak je to zakryté :mir:

PŘED a PO
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pon 28 led 2019, 10:52

Druhou "operací", kterou jsem letos provedl, byla montáž centrálního stojanu. Ten CTX z výroby nemá a nenabízí se oficiálně ani jako příslušenství, na rozdíl od NC-ček. Ale na Youtube jsem našel video jednoho Amíka, který vypátral, že do ok rámu CTX přesně pasuje stojan právě z NC 700S a k tomu ještě třeba dodat regulovatelný doraz, aby se stojan nevyklápěl až k řetězu. Montáž dosti jednoduchá. Jen jsem si musel vypůjčit upínací pás s ráčnou, abych dokázal natáhnout dvojitou pružinu tam, kam patří. Stojan je po sklopení pěkně schovaný a nijak neomezuje náklony, které jsou už tak dost limitované hlásiči na stupačkách. Hlavní je, že mohu kdekoliv snadno čistit a mazat řetěz bez dalších pomůcek a přes zimu pěkně kolům ulevit. Navíc se chystám na přezutí, tak to bude taky dobré pro demontáž kol. Mezi dostupnými servisními stojany pro přední a zadní kolo jsem si nevybral - hlavně kvůli specifickému omezení vzadu, kde tlumič výfuku vede velmi blízko vidlice a navíc je pod vidlicí ještě tělísko ruční brzdy. Zkrátka tam ani jeden ze stojanů (zkoušených u různých prodejců) nevešel :roll:

A tady už je foto se stojanem (hmotnosti moc nepřidá a rád ho s sebou budu vozit) :-)

ZEPŘEDU a ZEZADU

Vtipné je, že objednávka od japonského prodejce vyšla (včetně dopravného) o dost méně než mi nacenili v brněnské Hondě. Sice mi pak kamarád přihrál odkaz na českého výrobce stojanů (za což mu děkuji :wink: ), ale jednak to bylo pro mne už pozdě a jednak bych stejně neměl pro montáž všechny díly komplet. Pořád to vychází levněji než kupovat přední a zadní servisní stojany, které s sebou ani nemůžu brát na cesty :wink:
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2927
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Honda CTX700

Příspěvek od mulah » pon 28 led 2019, 16:23

A dobře jsi udělal. To bylo první po čem jsem při koupi moto koukal - jestli to má stojan.
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4851
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od motorr66 » úte 29 led 2019, 19:05

Mojdo super, není ten stojan moc kolmo ? Podle foto to nepoznám, vypadá to na hraně, ať Ti to při výměně pneu neupadne Máchale :shock:
Pomalu, ale jistě ...

Čertík - B650 EXE K8
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3741
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » úte 29 led 2019, 19:45

Ládínku, z nejvyšší polohy to celkem žuchne a dost jsem s tím na všechny strany zkušebně cloumal :) Ale to víš, že budu zpočátku hodně opatrný a budu testovat :wink:
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět