Honda CTX700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Po dnešní vyjížďce přes 400 km a trojím tankování (v rámci cca 700 km) mi Spritmonitor hlásí spotřebu 2,6 l/100 km A to jsem cestou tam i zpět celkem spěchal - mimo obec dle provozu 90-110, kousek na dálnici mi cvičně svítilo 160. Ale celý den jsem se snažil řadit manuálně - že by to byl jeden z důvodů?
Jinak, čím víc s ním jezdím, tím líp si rozumíme. Asi zůstanu zpravidla u manuálního řazení, díky němu jsem se dnes dozvěděl, jak pracovat s využitelným spektrem otáček v různých situacích. Ale učit se toho ještě musím dost a dost
Jinak, čím víc s ním jezdím, tím líp si rozumíme. Asi zůstanu zpravidla u manuálního řazení, díky němu jsem se dnes dozvěděl, jak pracovat s využitelným spektrem otáček v různých situacích. Ale učit se toho ještě musím dost a dost
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Macek
- Starší Kecal
- Příspěvky: 746
- Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
- Bydliště: ..u čtyř bambuli..
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda CTX700
..Mi Mi.. ňijaaauuu.. Road Runner Mojda..
..super že Tě motka posouva dal a inspiruje..
..super že Tě motka posouva dal a inspiruje..
..jezdím.. to je hlavni..
Re: Honda CTX700
Ta spotřeba je super, já mám s Integrou o litr vyšší. Ale ručně řadím jen mimo silnice.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Člověka asi posouvá každá delší jízda... samozřejmě pokud sám chce. Pro mne bylo obrovským posunem Slovinsko vloni a za to vděčím řadě z vás a na 1. místě nedostižnému Jouzíkovi, který vymyslel trasy a vedl nás Ale Macku neboj, poserproužky tam budou dál a to jsem si jen včera 3x štrejchl hlásiči náklonu, vpravo i vlevo - 2x pod Hostýnskými vrchy a 1x kousek za Vizovicemi. Ale posed a poloha za řídítky mi vyhovuje.
Spotřeba mne samotného překvapila... asi ta pohodová fáze přesunu z Rožnova na Kohútku a samozřejmě x-km průjezd Zlínem cestou zpět Zelená vlna mě tam vždy nadchne, měla by se přejmenovat na Baťovu vlnu
Spotřeba mne samotného překvapila... asi ta pohodová fáze přesunu z Rožnova na Kohútku a samozřejmě x-km průjezd Zlínem cestou zpět Zelená vlna mě tam vždy nadchne, měla by se přejmenovat na Baťovu vlnu
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Macek
- Starší Kecal
- Příspěvky: 746
- Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
- Bydliště: ..u čtyř bambuli..
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda CTX700
..Mojdo poserproužky mit budeš, bo CTX ti svym konceptem ani nedovoli jet až na hranu pneu.. Slovinsko byla jizda, to jistě posunulo vic lidi, duležite je jet za někym kdo ti ukaže, že se vlastně nebojiš a že to jde.. sam se učim uplně stejně.. snad si stejně užijem i Slovensko..
..jezdím.. to je hlavni..
Re: Honda CTX700
Gandalfe, mi to svítí 160 skoro furt, a to nespěchám, pak to začíná dvojkou... a spotřeba?... asi třikrát větší jako u tvého skoro elektro motoru...
Pecka je, že se konečně dostáváš do fáze motorkáře (ne skútráře), který si umí řadit podle aktuální potřeby provozu, .....neříká se nadarmo, že automat vždy žere o litr víc....platí to i u motorek....čili jen tak dál a spoustu krásných km s novou.... hoj!!!!!
Pecka je, že se konečně dostáváš do fáze motorkáře (ne skútráře), který si umí řadit podle aktuální potřeby provozu, .....neříká se nadarmo, že automat vždy žere o litr víc....platí to i u motorek....čili jen tak dál a spoustu krásných km s novou.... hoj!!!!!
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Motorka dostala plnou nádrž Vervy 100, je umytá, řetěz vyčištěný a namazaný. Na tacho stojí 6000 km.
Průměrná spotřeba se celý rok pohybuje mezi 3,1-3,2 l/100 km.
Protože jsem jezdil takřka výhradně v suchu a na relativně čistých silnicích, péči o řetěz jsem omezil na cyklus 1000 km (plus jedno čištění navíc udělal zdarma servis). Možná řeknete, že by stálo za to mazat častěji, ale žádné nestandardní zvuky nebo jiné náznaky jsem nezaregistroval... však uvidím, co mi řeknou na stav řetězu při jeho výměně, někdy ve 20t km
Zajímavé je, že delšími jízdami na CTX a zpravidla krátkými na Forze se mi stavy na konci prvního roku srovnaly na obou na 6000 km, pravda na Forze ještě občas jedu, takže tam bude do sněhu asi blíž k sedmi. Zatím mne nepotkal žádný technický problém, když pominu hned zjara idiota, který mi nacouval do zaparkovaného stroje a ulomil nožičku zadního blinkru... ale aspoň jsem se to naučil rozebírat a přátelé z Číny vyrobili funkční díl Ještě mne čeká pevné napojení origo napájecího kabelu navigace (rád bych za spínačku) a uvidím, jestli se do toho pustím sám. Kupodivu jsem na Slovensku zjistil, že navigace při plném nabití bohatě vydrží celodenní provoz (zatím), takže nějaká rezerva tam je. Tož tak
Průměrná spotřeba se celý rok pohybuje mezi 3,1-3,2 l/100 km.
Protože jsem jezdil takřka výhradně v suchu a na relativně čistých silnicích, péči o řetěz jsem omezil na cyklus 1000 km (plus jedno čištění navíc udělal zdarma servis). Možná řeknete, že by stálo za to mazat častěji, ale žádné nestandardní zvuky nebo jiné náznaky jsem nezaregistroval... však uvidím, co mi řeknou na stav řetězu při jeho výměně, někdy ve 20t km
Zajímavé je, že delšími jízdami na CTX a zpravidla krátkými na Forze se mi stavy na konci prvního roku srovnaly na obou na 6000 km, pravda na Forze ještě občas jedu, takže tam bude do sněhu asi blíž k sedmi. Zatím mne nepotkal žádný technický problém, když pominu hned zjara idiota, který mi nacouval do zaparkovaného stroje a ulomil nožičku zadního blinkru... ale aspoň jsem se to naučil rozebírat a přátelé z Číny vyrobili funkční díl Ještě mne čeká pevné napojení origo napájecího kabelu navigace (rád bych za spínačku) a uvidím, jestli se do toho pustím sám. Kupodivu jsem na Slovensku zjistil, že navigace při plném nabití bohatě vydrží celodenní provoz (zatím), takže nějaká rezerva tam je. Tož tak
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
V loni jsem se k tomu přes zimu "nedostal", ale letos už jsem to zvládl
Na padáky, co jsme si s Jachym nechali vyrobit na CTX jsem měl příliš dlouhé šrouby, abych si na ně mohl nasadit černé plastové krytky a sjednotit tak vše do černa. Vím, blbost, která zabere s demontáží, zkrácením závitů a montáží max. hodinku. Ale sláva, už jsem se k tomu konečně rozhoupal
Přidám pár fotek a technickým pečlivkám se předem omlouvám, že jsem to prostě (o cca 1 cm) uřízl a hlídal si jen funkčnost závitu, ne nějaké přebrušování nebo vyhlazování dočista. Beztak je to zakryté
PŘED a PO
Na padáky, co jsme si s Jachym nechali vyrobit na CTX jsem měl příliš dlouhé šrouby, abych si na ně mohl nasadit černé plastové krytky a sjednotit tak vše do černa. Vím, blbost, která zabere s demontáží, zkrácením závitů a montáží max. hodinku. Ale sláva, už jsem se k tomu konečně rozhoupal
Přidám pár fotek a technickým pečlivkám se předem omlouvám, že jsem to prostě (o cca 1 cm) uřízl a hlídal si jen funkčnost závitu, ne nějaké přebrušování nebo vyhlazování dočista. Beztak je to zakryté
PŘED a PO
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Druhou "operací", kterou jsem letos provedl, byla montáž centrálního stojanu. Ten CTX z výroby nemá a nenabízí se oficiálně ani jako příslušenství, na rozdíl od NC-ček. Ale na Youtube jsem našel video jednoho Amíka, který vypátral, že do ok rámu CTX přesně pasuje stojan právě z NC 700S a k tomu ještě třeba dodat regulovatelný doraz, aby se stojan nevyklápěl až k řetězu. Montáž dosti jednoduchá. Jen jsem si musel vypůjčit upínací pás s ráčnou, abych dokázal natáhnout dvojitou pružinu tam, kam patří. Stojan je po sklopení pěkně schovaný a nijak neomezuje náklony, které jsou už tak dost limitované hlásiči na stupačkách. Hlavní je, že mohu kdekoliv snadno čistit a mazat řetěz bez dalších pomůcek a přes zimu pěkně kolům ulevit. Navíc se chystám na přezutí, tak to bude taky dobré pro demontáž kol. Mezi dostupnými servisními stojany pro přední a zadní kolo jsem si nevybral - hlavně kvůli specifickému omezení vzadu, kde tlumič výfuku vede velmi blízko vidlice a navíc je pod vidlicí ještě tělísko ruční brzdy. Zkrátka tam ani jeden ze stojanů (zkoušených u různých prodejců) nevešel
A tady už je foto se stojanem (hmotnosti moc nepřidá a rád ho s sebou budu vozit)
ZEPŘEDU a ZEZADU
Vtipné je, že objednávka od japonského prodejce vyšla (včetně dopravného) o dost méně než mi nacenili v brněnské Hondě. Sice mi pak kamarád přihrál odkaz na českého výrobce stojanů (za což mu děkuji ), ale jednak to bylo pro mne už pozdě a jednak bych stejně neměl pro montáž všechny díly komplet. Pořád to vychází levněji než kupovat přední a zadní servisní stojany, které s sebou ani nemůžu brát na cesty
A tady už je foto se stojanem (hmotnosti moc nepřidá a rád ho s sebou budu vozit)
ZEPŘEDU a ZEZADU
Vtipné je, že objednávka od japonského prodejce vyšla (včetně dopravného) o dost méně než mi nacenili v brněnské Hondě. Sice mi pak kamarád přihrál odkaz na českého výrobce stojanů (za což mu děkuji ), ale jednak to bylo pro mne už pozdě a jednak bych stejně neměl pro montáž všechny díly komplet. Pořád to vychází levněji než kupovat přední a zadní servisní stojany, které s sebou ani nemůžu brát na cesty
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
A dobře jsi udělal. To bylo první po čem jsem při koupi moto koukal - jestli to má stojan.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda CTX700
Mojdo super, není ten stojan moc kolmo ? Podle foto to nepoznám, vypadá to na hraně, ať Ti to při výměně pneu neupadne Máchale
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Ládínku, z nejvyšší polohy to celkem žuchne a dost jsem s tím na všechny strany zkušebně cloumal Ale to víš, že budu zpočátku hodně opatrný a budu testovat
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Kamarádi, tak CTX si včera odvezl pán až do severních Čech. Stylově pršelo, aby loučení bylo depresivní... Po 3 sezónách spokojeného cestování převážně ve dvou, po 6 evropských státech a najetých necelých 20t km jsem tenhle krásný strojek poslal do světa. Byl spolehlivý, pohodlný a díky třem kufrům prostorný na cesty, ale poněkud těžkopádný a navíc jsem tak nějak cítil, že je zbytečné živit dva stroje. Skútru zůstávám nadále věrný, ale do budoucna nevylučuji nějaké malé cendurko typu CB 500X nebo Versys 650
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Honda CTX700
Cendurko potřebuje čas od času protáhnout blátem, tohle nedáš
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Mildo rozumím Ti, ale nemyslím si, že to opravdu "potřebuje". Ovšem chápu, že jsou jezdci, kteří si to bez bláta představit neumějí
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)