Honda Integra 700 D

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Macek » sob 05 srp 2017, 11:55

Kajo i Zizi řešil nějake nastaveni podvozku Integry a vyřešil.. včera sem s nim o tom mluvil a řikal že s tebou o tom chtěl debatit.. nejen o tom.. pry esli jedeš na Oravu se ptal ;)
..po bouračce se dokonce znovu k integře vratil..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » ned 06 srp 2017, 18:06

No na Oravu zatím nejedu, dneska jsem se vrátil z dovolené z vnoučaty (kola, 30 let stará kanoe co jsme s ní kdysi brázdili Vltavu ale na rybníku, les a koupačka od rána do večera bez internetu i telefonu v Jižních Čechách) a snad už mám letos od těch dovolených pokoj a konečně chci začít jezdit trasy co mám naplánované. Proto nemám v plánu další Kymco akci. Rapidně se mi horší kyčelní kloub a tak mi jde o čas.
Co se týče Integry, po nějaké té tisícovce kilometrů jdu do snížení, jsem prostě trpaslík a když mi to na cestě ustřelí, tak si potřebuji šlápnout. Mám z Anglie objednány "kosti" a doufám, že až přijdu zítra do práce, tak budou ležet na stole. 30 mm není moc, ale alespoň něco.
S těmi gumami to letos vydržím a přes zimu přezuji na něco jiného. Pirelky jsou asi super na asfaltu, ale i v malém blátě se točí jako dobře namazané ložisko. Když jsem to posledně tahal z té na půl vyschlé desetimetrové kaluže, tak jsem definitivně pochopil, že tohle ne. Letošní trasy jsem si už upravil pouze na silnice, ale natrvalo se připravit o ty cesty, to mi je strašně líto, ty jsou na tom mém cestování nejhezčí. Takže asi tak, se Zizim bych si moc rád popovídal, ale musíme to udělat nějak přes jinak než z oka do oka.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » stř 09 srp 2017, 16:47

Tak už mám doma kosti od Lust Racing na snížení o 30mm. V Česku byly za tři dny, osm dnů mi trvalo, než jsem je dostal z Jihlavy do rukou v Brně. Balík už na sobě má cedulku "Vrátit odesilateli". Magoři z GLS neumí číst.
Takže příští týden to namontuji, ještě řeším jestli spustit taky předek, v návodu na montáž je to volitelné, ale je nutno zkusit jestli něco nenaráží při zatáčení a propružení. Trochu jsem doufal, že v tomhle budou mít jasno. Když snížím i předek zase mám pár mm doma.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » sob 12 srp 2017, 21:10

Tak jsem šoupnul kosti, s předkem nemůžu nic dělat, páč zdvih vidlí je stejný jako mezera mezi blatníkem a světlem, zkrátil jsem boční stojan a zítra to prubnu. Na zem dosáhnu špatně, ale mnohem líp než předtím, potřeboval bych jít dolů ještě s předkem, ale co dělat. Nemusí pršet, stačí když kape. Kupodivu to dostanu na neupravený hlavní stojan bez problémů, už jsem si to asi nacvičil. Zítra uvidím, jedu konečně zase vesnice.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od manet125 » sob 12 srp 2017, 22:14

Jak jsi zkrátil bočák?
Pilkou? A zakončení?
Na Tengaice můžu spustit přední tlumiče i o 50mm.
Jen povolim šrouby a šoupnu v brÿlích.
Ale Tengaika je veterán, tam.takove věci jdou.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od mulah » ned 13 srp 2017, 12:20

Miloši, já si myslím, že by to šlo šoupnout i na tý integře. Prostě se povolí oboje brejle a šópne se to nahoru. Otázka je, jestli je tam místo.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » ned 13 srp 2017, 17:53

Na Integře to jde šópnót taky. Jenomže pod světlem je jenom 120+ mm místa a zdvih předních vidlí je 120mm. Dát to níž a najet na hrb tak se potká blatník se světlem. Mám takový nejasný pocit, že se dají koupit progresivní přední pružiny, které ten zdvih omezí asi tím, že si na sebe sednou závity. Ale dnes jsem to prubnul, udělal jsem necelých 370 km a je to super. Už s tím nebudu nic dělat. Zatím :D .
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od mulah » pon 14 srp 2017, 17:04

Že by to bylo až takhle na knap? Tam budu určitě rezerva. Jinak se to řeší tak, že dovnitř se dávají dorazy, případně pregresivnější pružiny anebo hustší olej.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » úte 15 srp 2017, 07:25

Já zatím nebudu řešit nic, myslím, že to zatím stačí. Dosáhnu na zem docela bezpečně i když mi noha neleží a na jízdní vlastnosti to, podle mého názoru, podstatný vliv nemá. Takže jsem v klidu. Mám z toho takový dobrý pocit (že dosáhnu na zem), připadal jsem si jako jockey na tvrdém koni.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od HonzaH » stř 16 srp 2017, 07:45

Ještě by se tam dalo šópnout menší kolo ... ale na STK bych s ním nejel :wink: :roll: 8) :lol:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » stř 16 srp 2017, 22:25

Tak to mne ani nenapadlo (po těch technických kontrolách), řešení by to bylo. Ale jak jsem říkal, cítím se na ní mnohem líp a zítra a pozítří to zase jaksepatří prověřím. Tentokrát to mám z Brna do Města Libavá a tamní vojenské ubytovny přes 350 km, budu tam letos už potřetí, ale naposledy, další trasy už se od Libavé příliš vzdalují. Hlavně si musím na noc schovat do ledničky všechno jídlo, mají tam strašně nenažrané myši.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od HonzaH » čtv 17 srp 2017, 06:56

Inu to víš .. drsný to kraj ... :roll: :lol: :lol:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » pát 18 srp 2017, 22:18

Jo a bočák jsem vzal řezacím kotoučem na flexce a přivařil COčkem. Fiknul jsem to cca 15mm nad plackou o cca 15mm, takže je tam placka původní. Dneska jsem vlítnul na trase číslo 6 do takové díry, že jsem byl rád
a) že jsem nevystoupil za jízdy a
b) že jsem nezkrátil zdvih přední vidlice.
Možná jsem to měl napsat v obráceném pořadí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od HonzaH » pon 21 srp 2017, 06:25

No tak hlavně, že jsi to ustál .... teda vlastně useděl .... chlape :yes: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » úte 17 říj 2017, 18:59

Tak už na mě taky došlo - nejdříve ložisko v krku u Downtowna a dnes jsem zjistil, že jsem ztratil tohle :
https://www.fotoalbum.cz/tohle-jsem-ztr ... 1/#4667376" onclick="window.open(this.href);return false; - na levé straně to ještě mám
a napravo je jenom šroub. Zatím jsem to nikde neobjevil, asi to udělám z kusu duralu.
Jestli to nebude tím, že jezdím.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět