Honda CTX700

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pon 05 pro 2016, 20:06

Proto sis udělal do manetárny tak složitý přístup, když už sis to mohl postavit, jak bys chtěl??? :mrgreen:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Honda CTX700

Příspěvek od manet125 » pon 05 pro 2016, 20:58

Aby měly ženský co nejdelší a nejsložitější přístup, když už je mám. Něco jako vodní příkop, nebo hradby.
Díváš se na to z pohledu svobodného, nezadaného muže. Ženatej chlap se na věc dívá jinak.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Rosi45 » pon 05 pro 2016, 23:05

Jen technický. To "déčko" za číslem 700 znamená "DIESEL" ? :shock: :mrgreen: :Y:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » úte 06 pro 2016, 07:11

Ano, Rosi, je to celkem logické. Nakonec Honda dnes už ani jiné motory do svých strojů nedává :mrgreen:
Ostatně Suzuki v minulosti experimentovala s diesel-efektem u Burgmanů... ale nějak jim to nevyšlo :wink:
Jak jsem to pochopil já, písmenko D znamená verzi s DCT, protože na některé trhy se dodává i verze s manuálním řazením :idea:

Mildo, o tom mi někdy popovídáš :mrgreen: Pěkně cestou na sraz, z přilby do přilby :yes:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od HonzaH » úte 06 pro 2016, 07:18

Tož pěkný stroj, jiný, zvláštní, ale hezký :wink: :Y:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Rosi45 » úte 06 pro 2016, 15:11

Gandalf píše: Ostatně Suzuki v minulosti experimentovala s diesel-efektem u Burgmanů... ale nějak jim to nevyšlo
Ty jo! Máš pravdu! Zase bylo Suzuki průkopníkem! :mrgreen: Tak jako s Wankelem v moto.
...už mlčím...
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 08 led 2017, 11:58

No teď jste na to dva, mám několik dotazů, jestli budete mít čas. Mám pro to dobrý důvod, jak ostatně časem vyplyne (CTX to nebude).

a) Jaký motor má CTX ? Je to ten stejný jako měla Integra nebo NC700 2012-2013 ? Obsah souhlasí, výkon o cca 3 kW nižší (firmware nebo restrikce, Integra 38 kW, CTX 35 kW). Jenom jeden vyvažovací hřídel ? Má převodovka jeden nebo 3 sportovní režimy ? Jde mi pouze o kontinuitu výroby u Hondy.

b) Motor má jen jednu olejovou náplň ? Společnou pro motor i dvouspojkovou převodovku ? Čím se vlastně řadí kvalty, používá se tento stejný olej i jako hydraulická kapalina pro vypnutí spojky při řazení i posun kulisy ? Z akčních prvků jsou ve schématu jen dva elektrohydraulické ventily. Zato tam jsou dvě olejová čerpadla, jedno s nižším tlakem by mohlo být na mazací olej, druhé právě na ten hydraulický okruh.

c) Jaký olej se používá - 10W40 ? V manuálu NC700 jsem našel 5W30.

Díky.
Naposledy upravil(a) Vyhlos dne ned 08 led 2017, 12:55, celkem upraveno 1 x.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » ned 08 led 2017, 12:53

Napíšu své laické a začátečnícké poznatky:

1. motor by měl být identický, ale nemám to čím doložit. Ale logicky není nejmenší důvod pro motor odlišný. Motory první Integry, NC i CTX by měly být identické. Ostatně jinak by To ani Hondě nestálo za to, tím spíš ve verzi s DCT. Rozdíly podle mne vycházejí jen z odladění palivových map apod v rámci charakteru stroje. Vždy i ten nový Rebel má mít stejný motor a výkon se zase liší.

2. z manuálu jsem pochopil, že náplň je společná, ale dva různé filtry, takže spojka má oddělený okruh. Ale ostatní popisované detaily zatím neznám, protože jsem je nezkoumal.

3. olej doporučený v manuálu: API SG a vyšší, SAE 10W-30, JASO T 903 stand. MA - množství 3,4 L a to jak při vypuštění oleje a výměně filtru, tak i při vypuštění oleje, výměně filtru i výměně filtru spojky. A to s dodatkem, že olej a mot. filtr se mění každých 12t km/rok a filtr spojky každých 24t/2 roky.
Naposledy upravil(a) Gandalf dne ned 08 led 2017, 18:31, celkem upraveno 2 x.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 08 led 2017, 13:12

Děkuji moc za rychlou odpověď. Ten olej, to je citace z manuálu, mě spíše šlo o to, co se skutečně používá. Ta 10 začátku určitě stačí pokud nejezdíme na Sibiři nebo zrovna dneska v noci na Šumavě (10-35=-25°C), ta 30 (30°C) na konci je trošku s otazníkem a to s ohledem na globální oteplování :D .
Pokud jsem pochopil tak SG je minerální olej, takže jakákoliv syntetika i polosyntetika je OK, nakonec je to poloviční motor do auta (jak řekl Japončík z týmu co motor konstruoval), takže nároky celkem minimální (pozitivní i kvůli proběhu).
Tak ještě jednou děkuji za dobré zprávy.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Rosi45 » ned 08 led 2017, 13:27

Pro hodnocení vhodnosti oleje pro motocykly není API ale JASO ! ! !
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 08 led 2017, 14:13

Já tomu Rosi moc nerozumím, ale díval jsem se na stránky dodavatele olejů v Brně a do manuálu svého budoucího (ale věkem staršího) přírůstku. Pro něj je dostatečně kvalitní olej JASO 903 standard MA, API min SG, SAE 10W30.
Ten olej co mám na mysli (V Brně nalévaný Repsol od Ekolube) má JASO T903 standard MA2. Co je to MA2 jsem ještě nezjišťoval. Jen jsem trochu provětral Wikipedii (tam je jenom MA) a na MA2 se chci zeptat v Ekolube.
Současně stejný odkaz na Wiki říká, že SG je minerální olej. Takže cokoli lepší bude OK. Motor je polovina řadového čtyřválce Honda Jazz, takže nežravý držák s vysokým krouťákem v malých otáčkách. Pro Macka a mnoho dalších nuda, pro mne pracant v pošťácké uniformě.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Rosi45 » ned 08 led 2017, 17:16

...pro řadu čtenářů bude asi překvapením, že nejvyšší výkonový standard podle API pro motocyklové motory byl donedávna SG. Oleje s klasifikací vyšší než SG jsou totiž orientovány na parametry úspory paliva a lehkoběžnosti v automobilových motorech a pro použití v motocyklových agregátech nejsou většinou vhodné. Posuzování výkonnosti motocyklového oleje laickým uživatelem podle klasifikace API není reálné, protože v podstatě všechny produkty zmíněnou třídu SG (někdy i vyšší) splňují. To ovšem rozhodně neznamená, že každý olej splňující API SG či vyšší je vhodný pro mazání motocyklů!!!!!
Evropská klasifikace motorových olejů ACEA je pro hodnocení olejů pro motocykly naprosto nepoužitelná, v jejích hodnotících kritériích je kladen ještě větší důraz na úspory paliva.
Absence vhodné normy pro posuzování výkonnosti motocyklových olejů byla pociťována již delší dobu. V roce 1999 vešla zásluhou tzv. Velké čtyřky (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) v platnost nová specifikace JASO pro hodnocení olejů pro čtyřdobé motory motocyklů. Důležitou součástí testovacích procedur podle této normy je právě test tření na mokré spojce. Zatím jsou platné dvě třídy dle JASO - MA a MB...
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 08 led 2017, 20:07

Zpřísněná norma JASO MA2 řeší i teplotní šok oleje a zužuje rozmezí koeficientů tření oleje ve spojce. Neřeší ale složení oleje, přesněji řečeno parametry může výjimečně splnit i velmi kvalitně rafinovaný minerální olej, ale po kratší dobu života.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » ned 08 led 2017, 20:49

A nechcete jít do nějakého olejového vlákna? :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 08 led 2017, 21:50

Máš pravdu, poslední věta. Už vím vše co jsem potřeboval. Ono to sem patří i nepatří, v každém případě jde o stejný motor jako má CTX. Bylo to pro mne důležité, pro rozhodnutí jak dál. Díky všem.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět